Tja, ik zei al dat ik er zelf geen ervaring mee heb. Maar die jochies van mijn schoonzus zijn er zeer mee in hun sas. Ze hoeven nu minder lang te sparen voordat ze iets kunnen kopen.Gian schreef:Stickertjes (meerdere) die te klein of te lang zijn, een mannetje zonder been en een mannetje die telkens zijn armen verliest noem ik geen miskoop. Dat noem ik troep. Gelukkig heeft mn zoontje het van een ander gehad.Tiberius schreef:
Misschien dat Gian een miskoop heeft gedaan of een exemplarisch maandagmorgenproduct heeft getroffen.
Kan je er niet mee terug naar de leverancier, Gian?
Ook de importeur heeft het waarschijnlijk erg druk met klachten want ik heb nog steeds geen antwoord gehad op mijn mailtje.

Anderzijds las ik gisteren in het RD een ingezonden stukje, waar ik me wel in kan vinden. De briefschrijver was tegen het spul, omdat:
1. het schaamteloos gekopieerd is van Lego; de importeur (nota bene een refo) schijnt met koffers vol legofiguurtjes naar China te reizen, waar die poppetjes gewoon gekopieerd worden.
2. Lego maakt uit principe geen oorlogspoppetjes, terwijl Sluban dat juist wel doet.