Welke muziek beluister je nu? [6]
Re: Welke muziek beluister je nu? [6]
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/SrXJnMvg9uI&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/SrXJnMvg9uI&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
brilliant, isn't it?Mister schreef:[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/SrXJnMvg9uI&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/SrXJnMvg9uI&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]

~~Soli Deo Gloria~~
Ik vind van wel. Evenals hun 'Masterpiece' 

oerwoudgeluiden uit Zeeland
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Er was ook nog wel zo'n 'gilwief'(zou m'n moeder wel zeggen).fluitje schreef:oerwoudgeluiden uit Zeeland
fluitje schreef:oerwoudgeluiden uit Zeeland
Pardon???? Aan welke 'bossen' denk je dan??
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
..en die heeft er verstand van, bedoel je?Gijs83 schreef:Er was ook nog wel zo'n 'gilwief'(zou m'n moeder wel zeggen).fluitje schreef:oerwoudgeluiden uit Zeeland

~~Soli Deo Gloria~~
Neuh, die vind alleen maar gillerig overkomen, niks aan dus...Hendrikus schreef:..en die heeft er verstand van, bedoel je?Gijs83 schreef:Er was ook nog wel zo'n 'gilwief'(zou m'n moeder wel zeggen).fluitje schreef:oerwoudgeluiden uit Zeeland
Hendrikus schreef:..en die heeft er verstand van, bedoel je?Gijs83 schreef:Er was ook nog wel zo'n 'gilwief'(zou m'n moeder wel zeggen).fluitje schreef:oerwoudgeluiden uit Zeeland

ja geweldig!Hendrikus schreef:brilliant, isn't it?Mister schreef:[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/SrXJnMvg9uI&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/SrXJnMvg9uI&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]

Fluitconcerten van Vivaldi
net gekocht op de rommelmarkt
heerlijk genieten en geen discussie of het te refo of te eva is.
net gekocht op de rommelmarkt
heerlijk genieten en geen discussie of het te refo of te eva is.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Wemeldingese bossen denk ikalbion schreef:fluitje schreef:oerwoudgeluiden uit Zeeland
Hihi, ik klikte deze topic open en toen passeerde Hare Majesteit net een dansgroep met muziek die ik kwalificeer als oerwoudmuziek.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
fluitje schreef:Wemeldingese bossen denk ikalbion schreef:fluitje schreef:oerwoudgeluiden uit Zeeland
Hihi, ik klikte deze topic open en toen passeerde Hare Majesteit net een dansgroep met muziek die ik kwalificeer als oerwoudmuziek.

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Vanavond de traditionele Oranjezangavond van 3 koren van onze plaatselijke GerGems meegemaakt. Op zich niet zoveel hoeveel bijzonders, maar toch wat puntjes uit het programma. De kleine kinderen mochten Psalm 100 zingen, waar het eerder in dit topic ook al over gingen. O.a.die regels: 'Gaat tot Zijn poorten in met lof'. Dan moet ik altijd weer aan die paar weken terug denken. Als ik even door wil gaan in mijn postwijk neurie ik in mijn zelf deze regels, dat komt door de tred waarmee de bewuste bruidegom enkele weken de kerk binnenkwam. Het gemengde koor zong o.a. G'lijk den grooten Rapsack. Verder hoorden we weer een keer het altijd mooie 'Nederland en Oranje'. Verder zong men nog een onbekend maar mooi lied:
"Klein op de wereldkaart is Nederland"
Klein op de wereldkaart is Nederland. 't Land achter duinen en het bredestrand. Groot is ons land geworden door Gods kracht: Groot is Gods trouw en onbeperkt Zijn macht.
Tijdens oorlog en boos geweld werd land en volk wreed belaag(nu ook niet?) Maar na bittere tegenspoed bevrijdt; 't heeft God behaagd.
'tdat de vrijheid jaar op jaar gedenkt mag zo de rust ervaren, die God schenkt. Heere, zegen ons koningshuis, bescherm het als't wordt belaagd(was het vorig jaar niet zo?). Zie genadig op volk en vaderland, als 't U behaagt.
Klein op de wereldkaart is Nederland. 't Land achter duinen en het brede strand. Groot is ons geworden door Gods kracht. Groot is Gods trouw en onbeperkt Zijn macht(2x).
"Klein op de wereldkaart is Nederland"
Klein op de wereldkaart is Nederland. 't Land achter duinen en het bredestrand. Groot is ons land geworden door Gods kracht: Groot is Gods trouw en onbeperkt Zijn macht.
Tijdens oorlog en boos geweld werd land en volk wreed belaag(nu ook niet?) Maar na bittere tegenspoed bevrijdt; 't heeft God behaagd.
'tdat de vrijheid jaar op jaar gedenkt mag zo de rust ervaren, die God schenkt. Heere, zegen ons koningshuis, bescherm het als't wordt belaagd(was het vorig jaar niet zo?). Zie genadig op volk en vaderland, als 't U behaagt.
Klein op de wereldkaart is Nederland. 't Land achter duinen en het brede strand. Groot is ons geworden door Gods kracht. Groot is Gods trouw en onbeperkt Zijn macht(2x).