Misschien kan ze blind typen........................................

Of heeft ze perongelijk het scherm knopje aangetikt, en staat hetscherm weer aan

henriët schreef:okeeMarthaMartha schreef:we zullen zienhenriët schreef:ik de pc heeeel gauw uitzet...
althans t scherm!
bye
see you later
![]()
hier de uitleg...
we hadden net gegeten,
jean ging de auto zuigen, ik legde de kids op bed, en zou de tafel opruimen,
maar ja, op zo n moment, móet je toch gewoon even gebruik maken van de rust hier....
dus ik ff t forum op, ( geeft soms ook wel weer s energie![]()
)
komt opeens heel stil mn pa binnen..
door de voordeur, dus ik denk dat jean het is...
( ik had al een berisping te pakken, zo van jet.. ruim je eerst even op...)
hoor ik ineens:'Zo zo, hier wordt gecomputerd,en de tafel staat nog vol...'...
mn vader komt de rest van de kamer behangen, hij is nu boven,dus kan ik weer even ongestoord forummen.. heeeel even dan..
oh griebel, hier voor t raam staat jeanneman met een lach op zn snoet.. oooh wat heb je t toch druk..
ach ja..
vakantie joh!
??Jo-Ann schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Hen op de kast
henriët schreef:??Jo-Ann schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Hen op de kast
ik
nee joh, ik zit op n stoel...
wel op t puntje, want ik ga zo weer verder...
...dat ik het goed vind dat je ff gaat slapen..Lassie schreef:....ik zo eerst ff wat uurtjes ga slapen
....ik anders vanavond niet naar de kerk kan
....ik morgenochtend ook fit moet zijn
....ik morgen oppasdienst heb.
....ik daar best wel tegen op zie.
fluitje schreef:- hier de lasagna in de oven staat?
- en ik straks lekker aan de babi pangang ga met nasi
- ik eigenlijk best een klein beetje trots ben op mijzelf over mijn prestaties vandaag?
Schitterend!henriët schreef:okeeMarthaMartha schreef:we zullen zienhenriët schreef:ik de pc heeeel gauw uitzet...
althans t scherm!
bye
see you later
![]()
hier de uitleg...
we hadden net gegeten,
jean ging de auto zuigen, ik legde de kids op bed, en zou de tafel opruimen,
maar ja, op zo n moment, móet je toch gewoon even gebruik maken van de rust hier....
dus ik ff t forum op, ( geeft soms ook wel weer s energie![]()
)
komt opeens heel stil mn pa binnen..
door de voordeur, dus ik denk dat jean het is...
( ik had al een berisping te pakken, zo van jet.. ruim je eerst even op...)
hoor ik ineens:'Zo zo, hier wordt gecomputerd,en de tafel staat nog vol...'...
mn vader komt de rest van de kamer behangen, hij is nu boven,dus kan ik weer even ongestoord forummen.. heeeel even dan..
oh griebel, hier voor t raam staat jeanneman met een lach op zn snoet.. oooh wat heb je t toch druk..
ach ja..
vakantie joh!
Bepaalde vriendjespolitiek? Iedereen heeft toch recht op bescherming? Uiteindelijk kan dat er maar Eén ons geven!caprice schreef:Bij politici verblijven ze wel 24 uur per dag rond huis. Wilders hoeft ook niet pas te bellen als hij mannen met bivakmutsen rond zijn huis ziet lopen.judith schreef:Zo zijn de regels denk ik...judith schreef:Soms niet soms wel.caprice schreef:Politie. Daar heb je wat aan.![]()
Ik vond het gewoon zo.....'stom'
Worden die mensen bedreigd mogen ze pas bellen als die man voor de deur staat...
waardeloos...
modem resetten? (even kort aan/uit)henriët schreef:kliksafe het niet meer doet ofzo...
ik nu op de mobiel van jean zit te forummmen
ik dit niet echt iets vind