refo schreef:En rauwe worteltjes zijn ook niet zo smakelijk.Zita schreef:yuk, blauwe vis.Orchidee schreef:worteltjes
gekookte aardappelen
vis met een sausje
optimel met frambozensmaak(of een blauw sausje)

refo schreef:En rauwe worteltjes zijn ook niet zo smakelijk.Zita schreef:yuk, blauwe vis.Orchidee schreef:worteltjes
gekookte aardappelen
vis met een sausje
optimel met frambozensmaak(of een blauw sausje)
Hebben jullie op woensdag vastendag?JolandaOudshoorn schreef:het wordt een heel makkelijk eten-weekje:
vandaag: nasi
morgen: macoroni
donderdag: soep
vrijdag: friet
jvdg schreef:Hebben jullie op woensdag vastendag?JolandaOudshoorn schreef:het wordt een heel makkelijk eten-weekje:
vandaag: nasi
morgen: macoroni
donderdag: soep
vrijdag: friet
en? wat is Jufka?Hendrikus schreef:Jufka. Ik weet nog niet wat me te wachten staat, maar aanstonds zal het blijken
Een soort pannenkoek, gevuld met gekruid (schapen)vlees en groenten, sausje eroverheen.MarthaMartha schreef:en? wat is Jufka?Hendrikus schreef:Jufka. Ik weet nog niet wat me te wachten staat, maar aanstonds zal het blijken
Maar liever niet te vaak begrijp ik?Hendrikus schreef:Een soort pannenkoek, gevuld met gekruid (schapen)vlees en groenten, sausje eroverheen.MarthaMartha schreef:en? wat is Jufka?Hendrikus schreef:Jufka. Ik weet nog niet wat me te wachten staat, maar aanstonds zal het blijken
Beetje taco-idee, maar dan dus niet knapperig. Je kunt het eten.
je bent een goed verstaanderMarthaMartha schreef:Maar liever niet te vaak begrijp ik?Hendrikus schreef:Een soort pannenkoek, gevuld met gekruid (schapen)vlees en groenten, sausje eroverheen.MarthaMartha schreef:en? wat is Jufka?Hendrikus schreef:Jufka. Ik weet nog niet wat me te wachten staat, maar aanstonds zal het blijken
Beetje taco-idee, maar dan dus niet knapperig. Je kunt het eten.![]()
![]()
dat zou ik ook wel willenhelma schreef:broodje kasteel. Hele opluchting