Wat doen we vandaag? [4]
- JolandaOudshoorn
Re: Wat doen we vandaag? [4]
vanmiddag gaan we naar de Drunense Duinen. Pannenkoeken mee en lekker picknicken daar 

Ik weet, mijn Verlosser leeft
- madelief1983
Genieten van het mooie weer.
Vanmiddag is er een gemeentedag van de kerk. Misschien dat we daar heen gaan
Mountainbiken en op het strand luieren

een hele hoop min of meer belangrijke telefoonnummers bijeen zoeken, na morgen lukt dat nu eenmaal niet meer................
ik heb al een flinke lijst, maar "er kan nog meer bij"............................
ik heb al een flinke lijst, maar "er kan nog meer bij"............................
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- madelief1983
we zijn toch maar niet gegaan.. elke keer als we daar zijn (het is elk jaar (sinds een jaar of 4) komen we er teleurgesteld weg. We voelen ons er buiten staan. Elk jaar toch vol goede moed er heen gegaan, maar met een niet fijn gevoel er weer weggegaan. Dit jaar willen we ons die teleurstelling besparen.madelief1983 schreef:Genieten van het mooie weer.
Over een half uur een lange fietstocht maken met de kinders.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
op dit moment: testen of je in de hangmat ook kunt laptoppen. Ja dus 
daarvoor: naar de kerk, eten, tuinbankje voor ma in elkaar schroeven, tuinbankje in de grondverf zetten, keukentafel naar buiten slepen, schuren, schoonmaken, weer naar binnen, verven in een kleur die toch niet mooi blijkt te zijn, tuinbankje aflakken. Ik geloof dat er nog een kastje opgehangen moet gaan worden en vanavond ga ik echt echt echt een hele stapel nakijkwerk wegwerken.

daarvoor: naar de kerk, eten, tuinbankje voor ma in elkaar schroeven, tuinbankje in de grondverf zetten, keukentafel naar buiten slepen, schuren, schoonmaken, weer naar binnen, verven in een kleur die toch niet mooi blijkt te zijn, tuinbankje aflakken. Ik geloof dat er nog een kastje opgehangen moet gaan worden en vanavond ga ik echt echt echt een hele stapel nakijkwerk wegwerken.
Eerst gewerkt daarna hier thuis nog het een en ander gedaan
Nu: de opgebouwde achterstand proberen weg te werken
Nu: de opgebouwde achterstand proberen weg te werken

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
dat heb ik net achter de rugZita schreef: ... en vanavond ga ik echt echt echt een hele stapel nakijkwerk wegwerken.

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Op tweede pinksterdag????????????????????????????????albion schreef:dat heb ik net achter de rugZita schreef: ... en vanavond ga ik echt echt echt een hele stapel nakijkwerk wegwerken.![]()
Nee, dat is morgen weer aan de beurt hoor. Ik ben nu vrij!
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
morgen werk ik van 8.15 tot 15.20 en daarna hebben we een cursus tot 16.45 uur.Luther schreef:Op tweede pinksterdag????????????????????????????????albion schreef:dat heb ik net achter de rugZita schreef: ... en vanavond ga ik echt echt echt een hele stapel nakijkwerk wegwerken.![]()
Nee, dat is morgen weer aan de beurt hoor. Ik ben nu vrij!
Dus voordat ik thuis ben... en 's avonds is er ook nog een mylene party en ik heb
een zieke man (griep) dus kan ik niet zoveel. Verder hebben we donderdag en vrijdag
een marathon op school voor het goede doel
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Hopelijk heb je geen last gehad van "efteling-files"JolandaOudshoorn schreef:vanmiddag gaan we naar de Drunense Duinen. Pannenkoeken mee en lekker picknicken daar

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
wij zijn gister heerlijk naar het Noordzeestrand ( De Slufter; bij Rotterdam) geweest.
enorm genoten

enorm genoten

- JolandaOudshoorn
nee, totaal niet! En het is heerlijk, zo'n grote zandbakMarnix schreef:Hopelijk heb je geen last gehad van "efteling-files"JolandaOudshoorn schreef:vanmiddag gaan we naar de Drunense Duinen. Pannenkoeken mee en lekker picknicken daar
- JolandaOudshoorn
behoorlijk mijn best gedaan, 3 wassen gedraait (de laatste moet ik straks op zolder ophangen) de keuken en wc gedaan, kamer gezogen, en nu de was die buiten hangt afhalen en vouwen. Morgen het strijkgedeelte maar doen.
Vanavond misschien nog een rondje lopen en dan op tijd naar bed, en hopen op een ongestoorde nachtrust.
Vanavond misschien nog een rondje lopen en dan op tijd naar bed, en hopen op een ongestoorde nachtrust.