tjonge een vrouw heeft eigenlijk ook een drukke baan..
voordeel is wel dat je je tijd zelf kunt indelen

ik ben dan ook van alle markten thuishenriët schreef:op t gemak heel het huis netjes maken. stoffen, zuigen, dweilen, opruimen, strijken, eten koken, een aantal mensen speken, was draaien, enz enz
tjonge een vrouw heeft eigenlijk ook een drukke baan..
voordeel is wel dat je je tijd zelf kunt indelen
helma schreef:Ander schreef:Sterkte meid. Ik hoop dat het een beetje mee mag vallen en dat je door die lieve man of vrouw ondersteund wordt om eventuele pijn op een juiste manier op te kunnen vangen. Want dat is toch altijd weer belangrijk hè. Nou, weet dat veel mensen aan je denken. Toch fijn dat we op deze manier zo met elkaar mee kunnen leven.helma schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De Tandarts
Sjonge!!![]()
nooit geweten dat jij zó empatisch bent![]()
ik ben door de Man liefdevol opgevangen; hij heeft me deze keer nog gespaard en de afgebrokkelde kies(lees:krater) laten zitten. een ander plekje heeft hij wel behandeld; dat heb ik overleefd.
10 december gaat de Man de kies trekken![]()
ik vertrouw erop dat je ook die dag aan me denkt en met me meeleeft
Joh, meid, wat een beroerdigheid!!helma schreef:
@Ander en de anderen...
ik kom ff zielig doen.![]()
Ben bij de tandarts geweest vanmorgen; de kies is getrokken
Helaas, helaas heeft hij daarbij twee keer in mijn tong geboord![]()
een keer een flink gat (alsof de boor er even rechtop ingestaan heeft)en daarnaast een schampstukje eruit, heeft hij per ongeluk te dicht langs mijn tong geboord.
Heb jullie meeleven vandaag erg hard nodig
helma schreef:
@Ander en de anderen...
een keer een flink gat (alsof de boor er even rechtop ingestaan heeft)en daarnaast een schampstukje eruit, heeft hij per ongeluk te dicht langs mijn tong geboord.
Wát een gannef zeg!! Niet te kort.....die moeten ze meteen een tijdje op non-actief zetten......persoonlijke (privé-) omstandigheden mogen geen enkele invloed hebben op het functioneren van een arts, zowél, dan moet hij/zij met ziekteverlof gaan.............helma schreef:
@Ander en de anderen...