Helaas hebben ze het er al vanaf gegooid. Het is een student hé, dan mag dat niet online blijven staan.Bezorgd schreef:Hebben jullie een linkje?

Helaas hebben ze het er al vanaf gegooid. Het is een student hé, dan mag dat niet online blijven staan.Bezorgd schreef:Hebben jullie een linkje?
Ik blijf dat een wonderlijke en krampachtige regel vinden.Jantje schreef:Helaas hebben ze het er al vanaf gegooid. Het is een student hé, dan mag dat niet online blijven staan.Bezorgd schreef:Hebben jullie een linkje?
Inderdaad vreemd. Als ik de student was verbood ik mijn preken offline te zetten. Ik wilde nog naar de dienst van ds. Mulder kijken, van vorige week. Maar die werd net verwijderd op het moment dat ik wilde gaan kijken.Luther schreef:Ik blijf dat een wonderlijke en krampachtige regel vinden.Jantje schreef:Helaas hebben ze het er al vanaf gegooid. Het is een student hé, dan mag dat niet online blijven staan.Bezorgd schreef:Hebben jullie een linkje?
Jammer dat alle beelddiensten verwijderd zijn.
Wat is eigenlijk de reden dat de GG dat beleid heeft als ik vragen mag?Luther schreef:Ik blijf dat een wonderlijke en krampachtige regel vinden.Jantje schreef:Helaas hebben ze het er al vanaf gegooid. Het is een student hé, dan mag dat niet online blijven staan.Bezorgd schreef:Hebben jullie een linkje?
Vind ik eigenlijk best wel logisch. Bedankt voor het delen, ik wist de reden dus ook niet.Jantje schreef:Om de student tijdens zijn opleiding te beschermen voor kritiek en commentaar van 'buitenaf'.
Met alle respect, maar ik vind dit echt volslagen belachelijk.
Predikant zijn heeft niets meer in zich dan alleen preken?Jantje schreef:Ik luister ook. Wat mij betreft stellen ze hem in september maar alvast beroepbaar.
Ik zal het proberen uit te leggen.gallio schreef:Vind ik eigenlijk best wel logisch. Bedankt voor het delen, ik wist de reden dus ook niet.Jantje schreef:Om de student tijdens zijn opleiding te beschermen voor kritiek en commentaar van 'buitenaf'.
Waarom gebruik je termen als 'volslagen belachelijk' en zet er dan iets bij van 'met alle respect'. Het respect is namelijk ver te zoeken.
Bovendien zie je wat er gebeurt als de preken wél online komen. Mensen geven op een openbaar forum terwijl een student nog staat te spreken al hun mening. De man is de consistorie nog niet uit of hij kan op internet al lezen of mensen hem al dan niet pruimen.gallio schreef:Vind ik eigenlijk best wel logisch. Bedankt voor het delen, ik wist de reden dus ook niet.Jantje schreef:Om de student tijdens zijn opleiding te beschermen voor kritiek en commentaar van 'buitenaf'.
Waarom gebruik je termen als 'volslagen belachelijk' en zet er dan iets bij van 'met alle respect'. Het respect is namelijk ver te zoeken.
Zeer eens.Jongere schreef:Bovendien zie je wat er gebeurt als de preken wél online komen. Mensen geven op een openbaar forum terwijl een student nog staat te spreken al hun mening. De man is de consistorie nog niet uit of hij kan op internet al lezen of mensen hem al dan niet pruimen.gallio schreef:Vind ik eigenlijk best wel logisch. Bedankt voor het delen, ik wist de reden dus ook niet.Jantje schreef:Om de student tijdens zijn opleiding te beschermen voor kritiek en commentaar van 'buitenaf'.
Komt het dan nooit in de gedachten op dat zoiets voor iemand heel onprettig kan zijn, zelfs al bedoel je het positief? Deze student had alleen zijn gebed nog maar gedaan(!) of we konden hier Jantjes fiat over zijn beroepbaarstelling al lezen. Deze student bleek dan "met verwondering" nog goed te beluisteren volgens Dia, wat impliceert dat er ook heel wat zijn die... etc.
Met alle respect, maar ik vind zo'n gang van zaken ongezond.
Ik vind het uitstekend beleid. In andere kerkverbanden zal het zo niet nodig zijn, omdat het er een stuk nuchterder aan toegaat. In de GG blijkt het helaas mogelijk vanwege een overspannen belangstelling (waarvan ik weet dat het vaak oprechte betrokkenheid is die wat ongelukkige vormen aanneemt). Wie denk dat studenten door deze maatregel niet met kritiek leren omgaan: wees gerust, van alle meningen krijgen ze meer dan voldoende mee.
Heeft dit alleen met het predikantentekort te maken, of is er meer aan de hand?Jongere schreef:In andere kerkverbanden zal het zo niet nodig zijn, omdat het er een stuk nuchterder aan toegaat. In de GG blijkt het helaas mogelijk vanwege een overspannen belangstelling (waarvan ik weet dat het vaak oprechte betrokkenheid is die wat ongelukkige vormen aanneemt)
De preek van ds. Mulder kun je op https://onedrive.live.com/?cid=0521ad24 ... O5YPIZNO8o nog wel binnenhalen.Jantje schreef:Inderdaad vreemd. Als ik de student was verbood ik mijn preken offline te zetten. Ik wilde nog naar de dienst van ds. Mulder kijken, van vorige week. Maar die werd net verwijderd op het moment dat ik wilde gaan kijken.Luther schreef:Ik blijf dat een wonderlijke en krampachtige regel vinden.Jantje schreef:Helaas hebben ze het er al vanaf gegooid. Het is een student hé, dan mag dat niet online blijven staan.Bezorgd schreef:Hebben jullie een linkje?
Eens met Jongere. Hoe bestaat het dat je op basis van alleen een gebed iemand wel de kandidatenstatus wil geven. Bovendien dat je het nodig vind om tijdens of net na het gebed dit hier te melden. Een soort verslaggeving zoal bij een voetbalwedstrijd. Jantje, ik vraag je echt om goed na te denken bij wat je post. Ook de termen 'volslagen belachelijk' bij een bepaald beleid passen niet. Doe dat toch niet. Probeer ook te bedenken dat de negatieve reacties en gedachten bij het lezen van je posts bij de lezers een gevolg zijn van dit geschrijf. Al wat je doet, doe het tot eer van God. Ik kan onmogelijk bedenken hoe dat kan rijmen met posts als deze.Deze student had alleen zijn gebed nog maar gedaan(!) of we konden hier Jantjes fiat over zijn beroepbaarstelling al lezen. (...)
Zijn al deze preken vanuit Enter? Wat ik zoeven hoorde die was ook uit Enter.newton schreef: De preek van ds. Mulder kun je op https://onedrive.live.com/?cid=0521ad24 ... O5YPIZNO8o nog wel binnenhalen.
Ik zie het niet als negativiteit. En verder zal ik het voortaan wel laten om openbaar nog mijn mening te geven over een dienst. Blijkbaar mag dat niet hier, zelfs niet als het positief is.Ad Anker schreef:Eens met Jongere. Hoe bestaat het dat je op basis van alleen een gebed iemand wel de kandidatenstatus wil geven. Bovendien dat je het nodig vind om tijdens of net na het gebed dit hier te melden. Een soort verslaggeving zoal bij een voetbalwedstrijd. Jantje, ik vraag je echt om goed na te denken bij wat je post. Ook de termen 'volslagen belachelijk' bij een bepaald beleid passen niet. Doe dat toch niet. Probeer ook te bedenken dat de negatieve reacties en gedachten bij het lezen van je posts bij de lezers een gevolg zijn van dit geschrijf. Al wat je doet, doe het tot eer van God. Ik kan onmogelijk bedenken hoe dat kan rijmen met posts als deze.Deze student had alleen zijn gebed nog maar gedaan(!) of we konden hier Jantjes fiat over zijn beroepbaarstelling al lezen. (...)
Dat is het complete archief van Enter inderdaad. Via https://prekengergementer.jimdo.com/-DIA- schreef: Zijn al deze preken vanuit Enter? Wat ik zoeven hoorde die was ook uit Enter.