Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
een advies, wat ik zeker op ga volgen.
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
rijdt lekker joh.. Heerlijk. Alleen de kleur is anders.Rens schreef:toppie, Lassie!!!!!!!!!!!!!!!
Jaarafrekening energie...................
ik durfde niet écht goed te kijken naar het bedrag "bij te betalen"..........
maar toen ik uiteindelijk tóch maar keek.......€ 15,40 bijbetalen.............pfffffffffffffffff
da's een meevaller................en ik heb toch flink gestookt!!!!
ik durfde niet écht goed te kijken naar het bedrag "bij te betalen"..........
maar toen ik uiteindelijk tóch maar keek.......€ 15,40 bijbetalen.............pfffffffffffffffff
da's een meevaller................en ik heb toch flink gestookt!!!!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Jij hebt hem binnen. Wij hebben twee weken terug via internet alle meterstanden door moeten geven. Onze eerste afrekening in een nieuw huis. Ben benieuwd, hoop er ook met 15 eurootjes af te komen! 

mijn laatste aanwinst is de verklaring van de arts dat hij mij de komende drie jaar in staat acht een gemotoriseerd voertuig op vier wielen te besturen. En dat kon hij afleiden uit het feit dat ik in staat was met m'n ogen dicht te hinkelen (met een geweldige ladder in m'n panty, blij dat ik met m'n ogen dicht mezelf niet kon zien).
valt onder "vierwielig gemotoriseerd voertuig" ook een scootmobiel op 4 wielen, de "Mambo", ? Zo ja, dan proficiat!!!!!!!!!!!!!!!!Zita schreef:mijn laatste aanwinst is de verklaring van de arts dat hij mij de komende drie jaar in staat acht een gemotoriseerd voertuig op vier wielen te besturen. En dat kon hij afleiden uit het feit dat ik in staat was met m'n ogen dicht te hinkelen (met een geweldige ladder in m'n panty, blij dat ik met m'n ogen dicht mezelf niet kon zien).

Moderatorbericht:
nee, zover heb ik het nog niet geschopt. Maar met een autootje ben ik ook al best wel tevredenRens schreef:valt onder "vierwielig gemotoriseerd voertuig" ook een scootmobiel op 4 wielen, de "Mambo", ? Zo ja, dan proficiat!!!!!!!!!!!!!!!!Zita schreef:mijn laatste aanwinst is de verklaring van de arts dat hij mij de komende drie jaar in staat acht een gemotoriseerd voertuig op vier wielen te besturen. En dat kon hij afleiden uit het feit dat ik in staat was met m'n ogen dicht te hinkelen (met een geweldige ladder in m'n panty, blij dat ik met m'n ogen dicht mezelf niet kon zien).

Dat is een beste kar met spul veur 't weekend 

Niet alleen voor 't weekend hoorMister schreef:Dat is een beste kar met spul veur 't weekend

- JolandaOudshoorn
Vakantie Bijbel Werk materiaal en een heleboel om over na te denken en toe te passen.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Een alhier zeer veel besproken boek...
- MarthaMartha
trouwringen 

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- JolandaOudshoorn
MarthaMartha schreef:trouwringen

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Mister schreef:Een alhier zeer veel besproken boek...

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....