Vervelend zeg! Toch hoop ik voor je dat het 'gewoon' griep is, hoe beroerd je je daarvan ook kunt voelen.-DIA- schreef:... dat ik gegrepen ben
... dat hij die mij greep Griep heet
... dat ik een niet aflatende loopneus heb, en veel moet niezen
... dat mijn Neus pijn heeft...
... dat mijn RST-hulp heeft afgebeld omdat ze gegrepen is
... dat die haar gegrepen heeft, zo ze zegt, ook Griep heet.
... dat ik me heet en koortsig voel
... dat ik me afvraag of dit wel echt influenza is...
Wist je dat...
Re: Wist je dat........[7]
- Niet meer zo actief -
Bij ons in het gezin heerst het al weken...en het is vrij hardnekkig. Duurt wel anderhalve week. En we zijn nog niet allemaal aan de beurt geweest.
Wist je dat DHL pas na een week reageert als je een vraag via hun site stelt?
- Niet meer zo actief -
Binnen 5 werkdagen? Keurig toch?
De griep lijkt hier op z'n retour maar we hebben nog een naar hoestje

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Zo kun je het ook zien.ejvl schreef:Binnen 5 werkdagen? Keurig toch?
Maar retourpakketjes moeten tijdig bij de winkel afgeleverd worden en als er Dan eerst een week niets lijkt te gebeuren en dan nog een week over het antwoord gedaan wordt, is de retourtermijn wel ongeveer om...
Gelukkig was het pakketje wel bij de winkel aangekomen, maar dat was via track en trace niet te zien

- Niet meer zo actief -
Hier is de griep grotendeels voorbij gegaanOrchidee schreef:De griep lijkt hier op z'n retour maar we hebben nog een naar hoestje

- Niet meer zo actief -
Zo is het wel moeilijk om te slapen.Mannetje schreef:Vervelend zeg! Toch hoop ik voor je dat het 'gewoon' griep is, hoe beroerd je je daarvan ook kunt voelen.-DIA- schreef:... dat ik gegrepen ben
Misschien kan iemand zich voorstellen hoe lang een nacht dan kan duren.
Niet dat erover klaag nee, verre daarvan, maar het is gewoon niet zo
makkelijk als je alleen bent en je hebt koorts.
Ik heb geen paracetamol in huis. Misschoen is het handig om dat toch
altijd in huis te hebben.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Sterkte. Ik herken dat wel. Melden wat pijn doet is trouwens nog niet hetzelfde als ongeoorloofd klagen.
Het is een beetje te ver om paracetamol te komen brengen inderdaad;-) Maar zijn er dan in de kerk werkelijk geen mensen die dat even kunnen komen brengen, of durf je dat niet te vragen? Ik kan me dat zo slecht voorstellen, namelijk.
Het is een beetje te ver om paracetamol te komen brengen inderdaad;-) Maar zijn er dan in de kerk werkelijk geen mensen die dat even kunnen komen brengen, of durf je dat niet te vragen? Ik kan me dat zo slecht voorstellen, namelijk.
Beterschap. En als ik een doosje antigrippine voor je moet halen: roept u maar.-DIA- schreef: Ik heb geen paracetamol in huis. Misschoen is het handig om dat toch
~~Soli Deo Gloria~~
Dat vindt ik heel attent!Hendrikus schreef:Beterschap. En als ik een doosje antigrippine voor je moet halen: roept u maar.-DIA- schreef: Ik heb geen paracetamol in huis. Misschoen is het handig om dat toch
Maar ik heb de apotheek gebeld, en ze zouden in de loop van de dag iets brengen (in overleg met de huisarts).
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Heel veel sterkte!-DIA- schreef:Zo is het wel moeilijk om te slapen.Mannetje schreef:Vervelend zeg! Toch hoop ik voor je dat het 'gewoon' griep is, hoe beroerd je je daarvan ook kunt voelen.-DIA- schreef:... dat ik gegrepen ben
Misschien kan iemand zich voorstellen hoe lang een nacht dan kan duren.
Niet dat erover klaag nee, verre daarvan, maar het is gewoon niet zo
makkelijk als je alleen bent en je hebt koorts.
Ik heb geen paracetamol in huis. Misschoen is het handig om dat toch
En (en dat klinkt heel vroom, dat weet ik, maar ik meen het wel) niets gebeurt zomaar. We worden ook nooit zonder reden ziek. Ik hoop dat het je op de beste plaats brengt ...
Mijn schoonouders zijn vandaag 63 jaar getrouwd. Niet gedacht dat ze dat zouden beleven.
Lekker opbeurend voor DIAhelma schreef:Bij ons in het gezin heerst het al weken...en het is vrij hardnekkig. Duurt wel anderhalve week. En we zijn nog niet allemaal aan de beurt geweest.

O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Dan kan het alleen maar meevallen :-p. Dochterlief heeft gekneusde ribbenkast van het hoesten...