helma schreef:vertel jij maar waarom je gister ineens je jas niet meer paste

Ik heb een nieuwe keuken en een geweldige oven

helma schreef:vertel jij maar waarom je gister ineens je jas niet meer paste
En wat is het geworden?huisman schreef:....ik ga een boek kopen vandaag.
MarthaMartha schreef:helma schreef:vertel jij maar waarom je gister ineens je jas niet meer paste![]()
Ik heb een nieuwe keuken en een geweldige oven
Voor mij is het hier uitslapen. (Ruim anderhalf uur later dan ik normaal thuis op sta (5:45)). En ik ben 's morgens op z'n best. Zodra ik wakker ben ga ik in de speedstand en zo'n beetje na 18:00 uur taant het wat af. 'k Heb nog een boek gelezen, een opdracht voor m'n werk gemaakt en nog wat leuke dingen gedaan, maar dat houden we nog even als verrassing. De kleine honnepon heeft elke dag een stickertje geplakt en weet precies: bij het laatste stickertje 'dan komen pappa en mamma thuis', waarna prinsje vraagt: "wanneer komen jullie logeren?" Als ik dan zeg: "we zijn er nu toch" zegt hij: "maar ik bedoel de volgende keer ". Wanneer honnepon iets gedaan wil krijgen zegt ze steeds: "Mijn echte moeder zegt altijd.....".Mara schreef:Tjuus, dan ben je zeker heul vroeg opgestaan?vlinder schreef:Alles is aan kant. Op 1 na iedereen gedouchd een gebadderd vanmorgen. Jetje en prinsje op school. Wasmachine draait, huis is opgeruimd, boodschappenlijstje is geschreven, koffie staat aan. Ik geniet er echt van!helma schreef: Haha, het zag er inderdaad geweldig uit. (maar dat had ik je al verteld)
En Vlinder....ik heb het moederen ook niet in een paar dagen 'geleerd'.
Badderen deed ik altijd savonds, ik moet smorgens altijd enigszins op gang komen.![]()
Leuk, dat je er van geniet. Pappa en mamma happy, kindjes happy en de oppas, tante Vlinder ook.
Nou, had eindelijk de winterjassen van zolder gehaald en gisteren naar de kerk die dus voor het eerst aan, maar hij paste niet meer dicht.....JolandaOudshoorn schreef:MarthaMartha schreef:helma schreef:vertel jij maar waarom je gister ineens je jas niet meer paste![]()
Ik heb een nieuwe keuken en een geweldige ovenAhum......
Wat op te biechten?
MarthaMartha schreef:Nou, had eindelijk de winterjassen van zolder gehaald en gisteren naar de kerk die dus voor het eerst aan, maar hij paste niet meer dicht.....JolandaOudshoorn schreef:MarthaMartha schreef:helma schreef:vertel jij maar waarom je gister ineens je jas niet meer paste![]()
Ik heb een nieuwe keuken en een geweldige ovenAhum......
Wat op te biechten?
En ik kan je verzekeren dat ik me daar héél veel zorgen om heb gemaakt![]()
Gelukkig bleek ik de jas van de oppas -dochter van helma met maatje 34 ofzo - van de kapstok gepakt te hebben, die heeft ook een knalrode houtje-touwtje jas, maar met die heldere ingeving kwam demo pas toen we bijna weer thuis waren
Tip: snij een briepunt in stukjes, even door een losgeklopt ei en de paneermeel, heel kort bakken in de koekenpan met een flinke scheut olie.... heerlijk bij je wijntjevlinder schreef:Het was erg leuk. Papa en mama werden begroet met een confettidouche. Nu weer thuis, even 2 uurtjes rommelen en opruimen, vanavond weer 35 tieners zoet houden. Na 22 uur doe ik alleen mijn benen nog omhoog met een glas rode wijn en blokjes kaas.
vlinder schreef:Voor mij is het hier uitslapen. (Ruim anderhalf uur later dan ik normaal thuis op sta (5:45)). En ik ben 's morgens op z'n best. Zodra ik wakker ben ga ik in de speedstand en zo'n beetje na 18:00 uur taant het wat af. 'k Heb nog een boek gelezen, een opdracht voor m'n werk gemaakt en nog wat leuke dingen gedaan, maar dat houden we nog even als verrassing. De kleine honnepon heeft elke dag een stickertje geplakt en weet precies: bij het laatste stickertje 'dan komen pappa en mamma thuis', waarna prinsje vraagt: "wanneer komen jullie logeren?" Als ik dan zeg: "we zijn er nu toch" zegt hij: "maar ik bedoel de volgende keer ". Wanneer honnepon iets gedaan wil krijgen zegt ze steeds: "Mijn echte moeder zegt altijd.....".Mara schreef:Tjuus, dan ben je zeker heul vroeg opgestaan?vlinder schreef:Alles is aan kant. Op 1 na iedereen gedouchd een gebadderd vanmorgen. Jetje en prinsje op school. Wasmachine draait, huis is opgeruimd, boodschappenlijstje is geschreven, koffie staat aan. Ik geniet er echt van!helma schreef: Haha, het zag er inderdaad geweldig uit. (maar dat had ik je al verteld)
En Vlinder....ik heb het moederen ook niet in een paar dagen 'geleerd'.
Badderen deed ik altijd savonds, ik moet smorgens altijd enigszins op gang komen.![]()
Leuk, dat je er van geniet. Pappa en mamma happy, kindjes happy en de oppas, tante Vlinder ook.
Zijn ze iets speciaals doen Lassie, of mag juniortje gewoon gezellig met pappa mee?Lassie schreef:De mannen zijn samen een dagje weg.
En ik heb dan even lekker de tijd om wat te bakken, zonder dat de kleine aan de knoppen zit.![]()
Einde van de dag moeten we de kerkzaal klaar maken.
En verder tussendoor wat huishouden en wat boodschapjes doen.
mooiparsifal schreef:bedevaart in Heidelberg, nu de Catechismus 450 jaar oud is. Er werd aandacht aan besteed in de Heilige Geestkerk.
(Eigenlijk waren we gewoon een dag in Heidelberg en dan wil je ook dingen zien).