Wat doen we vandaag?

MarthaMartha

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door MarthaMartha »

helma schreef:vertel jij maar waarom je gister ineens je jas niet meer paste :langue
:wiz

Ik heb een nieuwe keuken en een geweldige oven :hum
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Auto

Bericht door Auto »

huisman schreef:....ik ga een boek kopen vandaag. :OO3
En wat is het geworden?
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

MarthaMartha schreef:
helma schreef:vertel jij maar waarom je gister ineens je jas niet meer paste :langue

:humhihi Ahum......
Wat op te biechten?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
vlinder

Bericht door vlinder »

Mara schreef:
vlinder schreef:
helma schreef: Haha, het zag er inderdaad geweldig uit. (maar dat had ik je al verteld)
En Vlinder....ik heb het moederen ook niet in een paar dagen 'geleerd'.
Alles is aan kant. Op 1 na iedereen gedouchd een gebadderd vanmorgen. Jetje en prinsje op school. Wasmachine draait, huis is opgeruimd, boodschappenlijstje is geschreven, koffie staat aan. Ik geniet er echt van!
Tjuus, dan ben je zeker heul vroeg opgestaan?
Badderen deed ik altijd savonds, ik moet smorgens altijd enigszins op gang komen. :hum
Leuk, dat je er van geniet. Pappa en mamma happy, kindjes happy en de oppas, tante Vlinder ook. :super
Voor mij is het hier uitslapen. (Ruim anderhalf uur later dan ik normaal thuis op sta (5:45)). En ik ben 's morgens op z'n best. Zodra ik wakker ben ga ik in de speedstand en zo'n beetje na 18:00 uur taant het wat af. 'k Heb nog een boek gelezen, een opdracht voor m'n werk gemaakt en nog wat leuke dingen gedaan, maar dat houden we nog even als verrassing. De kleine honnepon heeft elke dag een stickertje geplakt en weet precies: bij het laatste stickertje 'dan komen pappa en mamma thuis', waarna prinsje vraagt: "wanneer komen jullie logeren?" Als ik dan zeg: "we zijn er nu toch" zegt hij: "maar ik bedoel de volgende keer ". Wanneer honnepon iets gedaan wil krijgen zegt ze steeds: "Mijn echte moeder zegt altijd.....". :yahoo
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
MarthaMartha

JolandaOudshoorn schreef:
MarthaMartha schreef:

Wat op te biechten?
Nou, had eindelijk de winterjassen van zolder gehaald en gisteren naar de kerk die dus voor het eerst aan, maar hij paste niet meer dicht.....
En ik kan je verzekeren dat ik me daar héél veel zorgen om heb gemaakt :sweat

Gelukkig bleek ik de jas van de oppas -dochter van helma met maatje 34 ofzo - van de kapstok gepakt te hebben, die heeft ook een knalrode houtje-touwtje jas, maar met die heldere ingeving kwam demo pas toen we bijna weer thuis waren
Mara

Bericht door Mara »

MarthaMartha schreef:
JolandaOudshoorn schreef:
MarthaMartha schreef:

Wat op te biechten?
Nou, had eindelijk de winterjassen van zolder gehaald en gisteren naar de kerk die dus voor het eerst aan, maar hij paste niet meer dicht.....
En ik kan je verzekeren dat ik me daar héél veel zorgen om heb gemaakt :sweat

Gelukkig bleek ik de jas van de oppas -dochter van helma met maatje 34 ofzo - van de kapstok gepakt te hebben, die heeft ook een knalrode houtje-touwtje jas, maar met die heldere ingeving kwam demo pas toen we bijna weer thuis waren
:humhihi :humhihi :humhihi
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Leuk Vlinder, om te lezen! Geniet er nog maar even van!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
vlinder

Bericht door vlinder »

Het was erg leuk. Papa en mama werden begroet met een confettidouche. Nu weer thuis, even 2 uurtjes rommelen en opruimen, vanavond weer 35 tieners zoet houden. Na 22 uur doe ik alleen mijn benen nog omhoog met een glas rode wijn en blokjes kaas.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
MarthaMartha

vlinder schreef:Het was erg leuk. Papa en mama werden begroet met een confettidouche. Nu weer thuis, even 2 uurtjes rommelen en opruimen, vanavond weer 35 tieners zoet houden. Na 22 uur doe ik alleen mijn benen nog omhoog met een glas rode wijn en blokjes kaas.
Tip: snij een briepunt in stukjes, even door een losgeklopt ei en de paneermeel, heel kort bakken in de koekenpan met een flinke scheut olie.... heerlijk bij je wijntje
Mara

Bericht door Mara »

vlinder schreef:
Mara schreef:
vlinder schreef:
helma schreef: Haha, het zag er inderdaad geweldig uit. (maar dat had ik je al verteld)
En Vlinder....ik heb het moederen ook niet in een paar dagen 'geleerd'.
Alles is aan kant. Op 1 na iedereen gedouchd een gebadderd vanmorgen. Jetje en prinsje op school. Wasmachine draait, huis is opgeruimd, boodschappenlijstje is geschreven, koffie staat aan. Ik geniet er echt van!
Tjuus, dan ben je zeker heul vroeg opgestaan?
Badderen deed ik altijd savonds, ik moet smorgens altijd enigszins op gang komen. :hum
Leuk, dat je er van geniet. Pappa en mamma happy, kindjes happy en de oppas, tante Vlinder ook. :super
Voor mij is het hier uitslapen. (Ruim anderhalf uur later dan ik normaal thuis op sta (5:45)). En ik ben 's morgens op z'n best. Zodra ik wakker ben ga ik in de speedstand en zo'n beetje na 18:00 uur taant het wat af. 'k Heb nog een boek gelezen, een opdracht voor m'n werk gemaakt en nog wat leuke dingen gedaan, maar dat houden we nog even als verrassing. De kleine honnepon heeft elke dag een stickertje geplakt en weet precies: bij het laatste stickertje 'dan komen pappa en mamma thuis', waarna prinsje vraagt: "wanneer komen jullie logeren?" Als ik dan zeg: "we zijn er nu toch" zegt hij: "maar ik bedoel de volgende keer ". Wanneer honnepon iets gedaan wil krijgen zegt ze steeds: "Mijn echte moeder zegt altijd.....". :yahoo
:love
Als ik me herinner is ze ruim 2 toch?
Tot 4 jaar vind ik zo leuk, dan zijn ze nog onbevangen.
Als je er middenin zit, duren de dagen soms lang, maar terugkijkend zijn ze voorbij gevlógen.
Geniet nu lekker van je "rust". ;) en je wijntje.... en je kaasje.....je kunt met voldoening terugkijken denk ik.
Lassie

Bericht door Lassie »

De mannen zijn samen een dagje weg.
En ik heb dan even lekker de tijd om wat te bakken, zonder dat de kleine aan de knoppen zit. :)
Einde van de dag moeten we de kerkzaal klaar maken.

En verder tussendoor wat huishouden en wat boodschapjes doen.
Mara

Bericht door Mara »

Lassie schreef:De mannen zijn samen een dagje weg.
En ik heb dan even lekker de tijd om wat te bakken, zonder dat de kleine aan de knoppen zit. :)
Einde van de dag moeten we de kerkzaal klaar maken.

En verder tussendoor wat huishouden en wat boodschapjes doen.
Zijn ze iets speciaals doen Lassie, of mag juniortje gewoon gezellig met pappa mee?
Lassie

Bericht door Lassie »

Nou ze gingen gezellig naar een vriend toe. Die is helemaal gek op ons kleine mannetje en andersom ook.
Ze mogen wel vaker weg. ze kwamen thuis met een doosje bonbons.
:love
parsifal

Bericht door parsifal »

bedevaart in Heidelberg :), nu de Catechismus 450 jaar oud is. Er werd aandacht aan besteed in de Heilige Geestkerk.
(Eigenlijk waren we gewoon een dag in Heidelberg en dan wil je ook dingen zien).
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
henriët

Bericht door henriët »

parsifal schreef:bedevaart in Heidelberg :), nu de Catechismus 450 jaar oud is. Er werd aandacht aan besteed in de Heilige Geestkerk.
(Eigenlijk waren we gewoon een dag in Heidelberg en dan wil je ook dingen zien).
mooi
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Plaats reactie