... dat je niet altijd alles moet geloven wat in het RD staat?Gian schreef:... je nooit nep-lego van Sluban moet kopen?
... dat onvoorstelbaar slecht is?
... poppetjes incompleet zijn?
... veel gewoon uit elkaar valt?
... de stickertjes te lang of te klein zijn?
... het wel erg goedkoop is?
Wist je dat . . . [12]
Re: Wist je dat . . . [12]
Duhhhhenriët schreef:ohohoh.. en dat durf je op rf te zetten??judith schreef:....ik vandaag zwarte-pietjes heb geschilderd met de kinderen op mn stageplaats?Nog nooit eerder gedaan.
sjonge jonge.. moet je wel lef hebben hoor![]()
maarre, leuk!
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Mijn zoontje heeft van iemand Sluban gehad. Het RD lees ik niet.Auto schreef:... dat je niet altijd alles moet geloven wat in het RD staat?Gian schreef:... je nooit nep-lego van Sluban moet kopen?
Sluban is gewoon troep.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Wij hebben hier gewone Lego en Sluban lego... niks geen narigheid. Het past precies op het gewone lego. Erg leuk om te bouwen etc.
ff serieus: ik zag het afgelopen zaterdag in het RD staan en ik vond het er wel goed uitzien, vooral die legerwagens: Leek me echt leuk voor onze jongens.Gian schreef:Mijn zoontje heeft van iemand Sluban gehad. Het RD lees ik niet.Auto schreef:... dat je niet altijd alles moet geloven wat in het RD staat?Gian schreef:... je nooit nep-lego van Sluban moet kopen?
Sluban is gewoon troep.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Ik vind je eurg wispelturigLuther schreef:Nou het is altijd wel prettig als je niet in een hokje te plaatsen bent.-DIA- schreef:Je hebt vele gezichten!Luther schreef:Hoezo dat dan?zusterelly schreef:...ik schrik van Luther (z'n avatar)
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- Bert Mulder
- Contacteer:
Ik vind die laatste ML niet zo....albion schreef: Ik vind je eurg wispelturig
Te veel Hollywood achtig....
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Bezwaren?albion schreef:Ik vind je eurg wispelturigLuther schreef: Nou het is altijd wel prettig als je niet in een hokje te plaatsen bent.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
- zusterelly
sinterklaas ziet er vriendelijker uitBert Mulder schreef:Ik vind die laatste ML niet zo....albion schreef: Ik vind je eurg wispelturig
Te veel Hollywood achtig....
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
- Bert Mulder
- Contacteer:
veel beter!Luther schreef:Bezwaren?albion schreef:Ik vind je eurg wispelturigLuther schreef: Nou het is altijd wel prettig als je niet in een hokje te plaatsen bent.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
JaLuther schreef:Bezwaren?albion schreef:Ik vind je eurg wispelturigLuther schreef: Nou het is altijd wel prettig als je niet in een hokje te plaatsen bent.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
je wordt op je wenken bediend
Nog steeds?Bert Mulder schreef:veel beter!Luther schreef:Bezwaren?albion schreef:Ik vind je eurg wispelturigLuther schreef: Nou het is altijd wel prettig als je niet in een hokje te plaatsen bent.
- zusterelly
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
erg werelds