Een documentje voor de zomervakantie gemaakt. (moet voor 1 december mijn vakantieaanvraag al gedaan hebben....

En zometeen aan m'n late dienst beginnen. Om 23.30 uur thuis (als ik de bus op tijd kan halen.....)
1 december is nog laat...vlinder schreef:Twee opdrachten voor m'n werk, een feedbackverslag geschreven.
Een documentje voor de zomervakantie gemaakt. (moet voor 1 december mijn vakantieaanvraag al gedaan hebben....)
En zometeen aan m'n late dienst beginnen. Om 23.30 uur thuis (als ik de bus op tijd kan halen.....)
Is dit nog allemaal doorgegaan?MarthaMartha schreef:werken, boodschappen, eten koken, wachten op mijn broertjes van 18 en 17 die hier om half 6 zouden zijn voor hun warme hap (ouders op vakantie), maar ze zijn er nog niet..... ik geef ze nog tien minuten, en dan ga ik beginnen.... en dan naar club en vanavond heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vroeg naar bed.
Heerlijk dat je dat kon.Lassie schreef:heb de halve nachtwakker gelegen dus ik heb eerst maar eens uitgeslapen tot 9 uur. Vandaag rustig aan doen. Vanavond kring.
Bij mij zou dat helemaal kunnen, ook al zouden we kinderen hebben. Mijn man is behoorlijk flexibel in zijn werk.JolandaOudshoorn schreef:Heerlijk dat je dat kon.Lassie schreef:heb de halve nachtwakker gelegen dus ik heb eerst maar eens uitgeslapen tot 9 uur. Vandaag rustig aan doen. Vanavond kring.Ik ga proberen of ik vanmiddag een uurtje bij kan slapen. Maar vraag me af of dat lukt...
Dat is nog eens ideaal. Maar dat uurtje gaat vanmiddag helemaal goed komen, de kleine heeft vanmorgen niet geslapenLassie schreef:Bij mij zou dat helemaal kunnen, ook al zouden we kinderen hebben. Mijn man is behoorlijk flexibel in zijn werk.JolandaOudshoorn schreef:Heerlijk dat je dat kon.Lassie schreef:heb de halve nachtwakker gelegen dus ik heb eerst maar eens uitgeslapen tot 9 uur. Vandaag rustig aan doen. Vanavond kring.Ik ga proberen of ik vanmiddag een uurtje bij kan slapen. Maar vraag me af of dat lukt...