hmm, ik had eigen best wel effe willen kijken.............helma schreef:foto komt zo (ik heb toestemming)
Democritus en MarthaMartha gaan trouwen...
Re: Democritus en MarthaMartha gaan trouwen...
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Een mooie en gezegende dag toegewenst.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Tiberius schreef:Een fijne dag toegewenst en Gods zegen over jullie huwelijk.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Today: love is in the air
MM en Demo: Een mooie dag toegewenst!

MM en Demo: Een mooie dag toegewenst!

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Tiberius schreef:Een fijne dag toegewenst en Gods zegen over jullie huwelijk.
- JolandaOudshoorn
Aangezien ik er vanuit ga dat MM en Demo vandaag niet meer op RF komen: ik ben een ode op RF aan het maken voor hun bruiloft. Iemand nog input?
Of te wel: waar kan ik nog topics vinden waarin Demo en MM hun samenzijn liefelijk omschrijven?
Of te wel: waar kan ik nog topics vinden waarin Demo en MM hun samenzijn liefelijk omschrijven?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
-
Wees gewaarschuwdJolandaOudshoorn schreef:Aangezien ik er vanuit ga dat MM en Demo vandaag niet meer op RF komen: ik ben een ode op RF aan het maken voor hun bruiloft. Iemand nog input?
- JolandaOudshoorn
Democritus schreef:Wees gewaarschuwdJolandaOudshoorn schreef:Aangezien ik er vanuit ga dat MM en Demo vandaag niet meer op RF komen: ik ben een ode op RF aan het maken voor hun bruiloft. Iemand nog input?

Dan had je msaar niet al die onzin moeten uitkramen

Had ons even gewaarschuwd, Jolanda; dan hadden we ze een ban van een dag gegeven. 

Vriend, dit kan nog steeds en dit vanwege het overtreden van de forumregels. Schande dat hij zijn aandacht niet op zijn bruid houd.Tiberius schreef:Had ons even gewaarschuwd, Jolanda; dan hadden we ze een ban van een dag gegeven.

Auto schreef:Vriend, dit kan nog steeds en dit vanwege het overtreden van de forumregels. Schande dat hij zijn aandacht niet op zijn bruid houd.Tiberius schreef:Had ons even gewaarschuwd, Jolanda; dan hadden we ze een ban van een dag gegeven.

- JolandaOudshoorn
onbegrijpelijk he....
maar we zullen hem
onbegrijpelijk dat hij zijn ogen en aandacht niet van zo'n mooie bruid kan afhouden!

en zouden ze in de auto dan een laptop hebben???

maar we zullen hem

onbegrijpelijk dat hij zijn ogen en aandacht niet van zo'n mooie bruid kan afhouden!

Nee, hij heeft een mobiele telefoonJolandaOudshoorn schreef:onbegrijpelijk he....
maar we zullen hem![]()

Neeeee zeg, niet te gelovenJolandaOudshoorn schreef:Democritus schreef:Wees gewaarschuwdJolandaOudshoorn schreef:Aangezien ik er vanuit ga dat MM en Demo vandaag niet meer op RF komen: ik ben een ode op RF aan het maken voor hun bruiloft. Iemand nog input?
Of te wel: waar kan ik nog topics vinden waarin Demo en MM hun samenzijn liefelijk omschrijven?jij kan daar niets meer aandoen
![]()
Dan had je msaar niet al die onzin moeten uitkramen

En hij is een control-freak ......Auto schreef:Nee, hij heeft een mobiele telefoonJolandaOudshoorn schreef:onbegrijpelijk he....
maar we zullen hem![]()