Dat is een goeie...WAAR IS "HET"Mister schreef:Waar is 't?

Dat is een goeie...WAAR IS "HET"Mister schreef:Waar is 't?
1 e eiland van ZeelandOrchidee schreef:Dat is een goeie...WAAR IS "HET"Mister schreef:Waar is 't?
Caprice komt, als hij komt, zonder zijn vrouw omdat ze die avond werken moet, dus misschien dat t wel kan Helma! Ik hoop je echt te ontmoeten!helma schreef:Caprice mag ik met jullie meerijden???
Wat mij betreft wel, maar zoals je al las gaat mijn vrouw niet mee. Ik weet niet of je er dus bezwaren tegen hebt om mee te rijden, of dat er nog iemand meerijdt, maar ik vind het best.helma schreef:Caprice mag ik met jullie meerijden???
caprice schreef:Wat mij betreft wel, maar zoals je al las gaat mijn vrouw niet mee. Ik weet niet of je er dus bezwaren tegen hebt om mee te rijden, of dat er nog iemand meerijdt, maar ik vind het best.helma schreef:Caprice mag ik met jullie meerijden???
henriët schreef:aanwezigen:
-Luther
-Käthe
-Orchidee
-Oude Waarheid
-Freek
-Helma
-Caprice
Misschien
-Memento en vlinder
-Sela
-Sweelink en ber10e
-Jolanda Oudshoorn'
-albion
-Tiberius met zn vrouw
-meeting
-letstalk
't Is te hopen dat meeting en letstalk komen want dan weet Freek of het 1 of 2 personen zijnFreek schreef: Ik vraag me wel eens af wat de verhouding tussen Meeting en Letstalk is. Zit daar één persoon achter die middels verschillende nicknames tegen zichzelf zit te praten??
Als Caprice inderdaad gaat.helma schreef:caprice schreef:Wat mij betreft wel, maar zoals je al las gaat mijn vrouw niet mee. Ik weet niet of je er dus bezwaren tegen hebt om mee te rijden, of dat er nog iemand meerijdt, maar ik vind het best.helma schreef:Caprice mag ik met jullie meerijden???
als het mag van je vrouw![]()
mijn man vindt het goed
Wikipedia artikel: ""caprice schreef:Wat mij betreft wel, maar zoals je al las gaat mijn vrouw niet mee. Ik weet niet of je er dus bezwaren tegen hebt om mee te rijden, of dat er nog iemand meerijdt, maar ik vind het best.helma schreef:Caprice mag ik met jullie meerijden???