Ik heb toch het idee dat er in Fryslân meer sneeuw ligt dan hier in de Randstad.Rens schreef:Gijs.............hier een voorbeeldje van hoe het ook kan (in Oost Friesland)!!
Schitterende foto's (2)
Re: Schitterende foto's (2)
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Dat is ook heel duidelijk te zien op de geografische kaarten op de KMNI site.Luther schreef:Ik heb toch het idee dat er in Fryslân meer sneeuw ligt dan hier in de Randstad.Rens schreef:Gijs.............hier een voorbeeldje van hoe het ook kan (in Oost Friesland)!!
Je ziet dat met name in het noorden veel sneeuw ligt.
Ook bij ons in de buurt ligt heel weinig, is ook te zien op de kaart. In de Achterhoek
en richting Limburg/Brabant zijn zelfs nog plekjes waar niets ligt.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
je mag ter opfrissing van je ideeen bij mij een rondje op het erf komen fietsen. Ik kom je wel uitgraven. Gisteren bij ma ook gedaanLuther schreef:Ik heb toch het idee dat er in Fryslân meer sneeuw ligt dan hier in de Randstad.Rens schreef:Gijs.............hier een voorbeeldje van hoe het ook kan (in Oost Friesland)!!

Intussen ligt hier in de randstad ook een flinke lading!Luther schreef:Ik heb toch het idee dat er in Fryslân meer sneeuw ligt dan hier in de Randstad.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Zondag de 20ste:

Deze ochtend rond 11.00 uur......

Deze ochtend rond 11.00 uur......

Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Ik mis hier nog foto's van Hendrikus! 

~~Soli Deo Gloria~~
Hé woon jij ook in het huis van Home Alone?
Ik mis alleen nog de lichtjes....
Ziet er mooi uit. Ik ga vanmiddag eens wat proberen.
(maar nu eerst douchen en aankleden)

Ziet er mooi uit. Ik ga vanmiddag eens wat proberen.
(maar nu eerst douchen en aankleden)

Hendrikus is op afroep beschikbaar met de práchtigste foto's!!!vlinder schreef:Ik mis hier nog foto's van Hendrikus!
Hendrikus:

Moderatorbericht:
Wat een prachtige foto's zeg!Hendrikus schreef:Nieuwjaarswandeling
Dit is de prachtige omgeving van Diepenheim/Goor kan ik je verzekeren! Gisteren weer een flink pak sneeuw bijgevallen!Orchidee schreef:Wat een prachtige foto's zeg!Hendrikus schreef:
Nou, dat viel daar nogal tegen Gijs. Bij ons ligt aanzienlijk meer!Gijs83 schreef:Dit is de prachtige omgeving van Diepenheim/Goor kan ik je verzekeren! Gisteren weer een flink pak sneeuw bijgevallen!Orchidee schreef:Wat een prachtige foto's zeg!Hendrikus schreef:
~~Soli Deo Gloria~~
Was dit niet een soort Anglicaanse kerk?Hendrikus schreef:Nieuwjaarswandeling
Mijn vader heeft er in zijn jeugdjaren wel af en toe gekerkt met zijn neef uit Goor...
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
De kapel is in 1900 gebouwd, naar een ontwerp van de Engelse architect W.J. Weatherley. De bouwstijl is onmiskenbaar Engels, maar aanvankelijk was het gewoon de “huiskapel” van landgoed Weldam. In 1979 heeft de Anglicaanse gemeente van Oost-Nederland hier haar vaste stek gevonden. Sinds 1987 draagt de kapel de naam St. Mary’s Chapel. Elke zondag is er om 11.00 uur een Anglicaanse dienst. Dat de Anglicaanse gemeente in zo’n typisch Engels kerkgebouw haar diensten belegt, is dus geen gegeven dat al bij de bouw meespeelde, maar ’t voegt nu wel iets toe.-DIA- schreef:Was dit niet een soort Anglicaanse kerk?Hendrikus schreef:Nieuwjaarswandeling
Mijn vader heeft er in zijn jeugdjaren wel af en toe gekerkt met zijn neef uit Goor...
Vanwege de schitterende ligging wordt de kapel doordeweeks vaak gebruikt als locatie voor huwelijken en andere feestelijke bijeenkomsten.
Dia, toen je vader er kerkte, was het dus nog geen Anglicaanse kapel.
~~Soli Deo Gloria~~