JaCa schreef:Hahahaha... wel een speciale cursus volgens mij

JaCa schreef:Hahahaha... wel een speciale cursus volgens mij
helma schreef:cursus bloemschikken ofzo![]()
slecht? ga je daar maar niet schuldig over voelen Juud, het leven kan soms best heftig zijn. Zeker als je puber bent.judith schreef:..dat ik alles effe niet zie zitten.....(slecht he)
Geniet ervan, je hebt het verdiendhelma schreef:ik vanavond een paar dagen er tussen uit ga?
ik nog wel een en ander moet doen voor ik weg kan....
mijn zus uit canada volgende week met haar gezin 3 weken naar nederland komt?
Ik daar ontztettend naar uitkijk!!
en begonnen in 2005?Mister schreef:... dit alweer bericht nr. 3000 is?
Geregistreerd op: 24 maart 2007 21:22MarthaMartha schreef:en begonnen in 2005?Mister schreef:... dit alweer bericht nr. 3000 is?
![]()
![]()
![]()
En als je al die andere nicknames meetelt, waar kom je dan op uit?Rens schreef:Geregistreerd op: 24 maart 2007 21:22MarthaMartha schreef:en begonnen in 2005?Mister schreef:... dit alweer bericht nr. 3000 is?
![]()
![]()
![]()
Totaal aantal berichten: 7845
dussss, in minder dan 2 jaar (met DEZE nickname) heb ik toch áárdig m'n best gedaan......![]()
circa 15.000 ........jvdg schreef:En als je al die andere nicknames meetelt, waar kom je dan op uit?Rens schreef:Geregistreerd op: 24 maart 2007 21:22MarthaMartha schreef:en begonnen in 2005?Mister schreef:... dit alweer bericht nr. 3000 is?
![]()
![]()
![]()
Totaal aantal berichten: 7845
dussss, in minder dan 2 jaar (met DEZE nickname) heb ik toch áárdig m'n best gedaan......![]()
Heb ze daar dan vakantie of kunnen ze daar zomaar vrij krijgenhelma schreef: mijn zus uit canada volgende week met haar gezin 3 weken naar nederland komt?
Home schoolingGijs83 schreef:Heb ze daar dan vakantie of kunnen ze daar zomaar vrij krijgenhelma schreef: mijn zus uit canada volgende week met haar gezin 3 weken naar nederland komt?