Welke van de twee kies je? (spelletje) [1]
Re: welke van de twee kies je? (spelletje)
Bijbelweek of bouwdorp
Wat is een bouwdorp?helma schreef:Bijbelweek of bouwdorp
bij ons heet dat houtdorpjvdg schreef:Wat is een bouwdorp?helma schreef:Bijbelweek of bouwdorp
brandt altijd wel lekker op de laatste dag

~~Soli Deo Gloria~~
Ook leuk.Hendrikus schreef:bij ons heet dat houtdorpjvdg schreef:Wat is een bouwdorp?helma schreef:Bijbelweek of bouwdorp
brandt altijd wel lekker op de laatste dag
- JolandaOudshoorn
Bijbelweek, bij ons komt hij er weer aan. Ik moet nog veel doen aan de voorbereidinghelma schreef:Bijbelweek of bouwdorp

Maar ik ga nu eerst even bijkomen van de thuisreis.
boek of tijdschrift
Ik weet, mijn Verlosser leeft
lastige keuze, het maakt nogal een verschil of je over Terdege praat of over Elsevier, over Oude Paden of over CVKoers, en bij boeken van hetzelfde laken een pak.JolandaOudshoorn schreef:boek of tijdschrift
Nou, voor deze keer dan maar een tijdschrift, 't is al laat

vakantie: naar de bergen of naar zee?
~~Soli Deo Gloria~~
naar de zee, heb je een weids uitzicht en daar hoef je niet voor te klimmen.Hendrikus schreef:lastige keuze, het maakt nogal een verschil of je over Terdege praat of over Elsevier, over Oude Paden of over CVKoers, en bij boeken van hetzelfde laken een pak.JolandaOudshoorn schreef:boek of tijdschrift
Nou, voor deze keer dan maar een tijdschrift, 't is al laat![]()
vakantie: naar zuid- (zon) of noord-europa
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
zuid... zon..albion schreef:naar de zee, heb je een weids uitzicht en daar hoef je niet voor te klimmen.Hendrikus schreef:lastige keuze, het maakt nogal een verschil of je over Terdege praat of over Elsevier, over Oude Paden of over CVKoers, en bij boeken van hetzelfde laken een pak.JolandaOudshoorn schreef:boek of tijdschrift
Nou, voor deze keer dan maar een tijdschrift, 't is al laat![]()
vakantie: naar zuid- (zon) of noord-europa
gewoon omdat het me vriendelijker lijkt..
zon maakt alles vrolijk ik houd niet zo van die grauwe gebouwen enzo..
ouddorps strand of strand zoutelande
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
Ik ken alleen het strand van Ouddorp. en omdat daar ook een Ammerse naar toe is verhuisd, ga ik maar dus voor dit plaatsje!
drop of pepermunt?
drop of pepermunt?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
drop, daar doe je lekker lang mee:)JolandaOudshoorn schreef:Ik ken alleen het strand van Ouddorp. en omdat daar ook een Ammerse naar toe is verhuisd, ga ik maar dus voor dit plaatsje!
drop of pepermunt?
pc vriendschap of rl vriendschap
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
nou ja, per pc beginnen en dan rl eindigen ?henriët schreef:drop, daar doe je lekker lang mee:)JolandaOudshoorn schreef:Ik ken alleen het strand van Ouddorp. en omdat daar ook een Ammerse naar toe is verhuisd, ga ik maar dus voor dit plaatsje!
drop of pepermunt?
pc vriendschap of rl vriendschap

zonsondergang of zonsopgang.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
zonsondergang, daar kan ik meestal wel van genieten. Bij zonsopgang lig ik vaak nog op 1 oor!MarthaMartha schreef:
sneeuw of regen
- zusterelly
Gijs83 schreef:zonsondergang, daar kan ik meestal wel van genieten. Bij zonsopgang lig ik vaak nog op 1 oor!MarthaMartha schreef:
sneeuw of regen
sneeuw, die eerste sneeuw lijkt altijd zo mooi...
pre-paid of abonnement
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
pre-paid, zoveel verbel ik niet!zusterelly schreef:Gijs83 schreef:zonsondergang, daar kan ik meestal wel van genieten. Bij zonsopgang lig ik vaak nog op 1 oor!MarthaMartha schreef:
sneeuw of regen
sneeuw, die eerste sneeuw lijkt altijd zo mooi...
pre-paid of abonnement
vaste telefoon of een mobiele telefoon
Waarom zou je nog prepaid bellen?
Ik heb een sim only abbonement. Daar betaal ik 5 euro p mnd voor, en kan ik 240 min. bellen. Bovendien betaal ik nooit meer dan 10 min. per gesprek.
Voor 14.95 heb je een nieuwe, mooie en degelijke telefoon.
Ik heb een sim only abbonement. Daar betaal ik 5 euro p mnd voor, en kan ik 240 min. bellen. Bovendien betaal ik nooit meer dan 10 min. per gesprek.
Voor 14.95 heb je een nieuwe, mooie en degelijke telefoon.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.