Fijne dag vandaag Lassie!!!Lassie schreef:ik denk aan zaterdag.....en aan Daphne....
Waar denk jij op dit moment aan?
- MarthaMartha
Re: Waar denk jij op dit moment aan?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- Wilma van den Berg
Aan een RF'ster, die ik zojuist een mailtje heb gestuurd...
Sterkte!
Sterkte!

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Ik denk aan van alles.....

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- sweelinck 25
Aan me vriendin die ik al veel te lang niet gesproken heb

nou nou,sweelinck 25 schreef:Aan me vriendin die ik al veel te lang niet gesproken heb![]()
![]()
![]()
niet getreurd.. met andere vriend(inn) en kun je toch ook kletsen...., en soms wellicht een goed gesprek hebben!

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
In een goede relatie moet je luisteren, Sweelinck, niet spreken. En zeker niet als man.sweelinck 25 schreef:Aan me vriendin die ik al veel te lang niet gesproken heb![]()
![]()
![]()
Tiberius schreef:In een goede relatie moet je luisteren, Sweelinck, niet spreken. En zeker niet als man.sweelinck 25 schreef:Aan me vriendin die ik al veel te lang niet gesproken heb![]()
![]()
![]()

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
... aan het fijne gesprek gisteren met henriët! Tnx meid 

mh, verlegen antwoorde jet..MariaW schreef:... aan het fijne gesprek gisteren met henriët! Tnx meid
graag gedaan, dank voor je openheid!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Mm, een man die nooit wat zegt, lijkt me nu ook niet alles...Tiberius schreef:In een goede relatie moet je luisteren, Sweelinck, niet spreken. En zeker niet als man.sweelinck 25 schreef:Aan me vriendin die ik al veel te lang niet gesproken heb![]()
![]()
![]()

Afgewezen schreef:Mm, een man die nooit wat zegt, lijkt me nu ook niet alles...Tiberius schreef:In een goede relatie moet je luisteren, Sweelinck, niet spreken. En zeker niet als man.sweelinck 25 schreef:Aan me vriendin die ik al veel te lang niet gesproken heb![]()
![]()
![]()
![]()

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
mmm....hoef je bij Swee niet bang voor te zijnAfgewezen schreef:Mm, een man die nooit wat zegt, lijkt me nu ook niet alles...Tiberius schreef:In een goede relatie moet je luisteren, Sweelinck, niet spreken. En zeker niet als man.sweelinck 25 schreef:Aan me vriendin die ik al veel te lang niet gesproken heb![]()
![]()
![]()
![]()
die kletst je de oren van het hoofd

- Wilma van den Berg
Datgene wat ik gisteren mee mocht maken. Hoe wonderlijk! ... Heere, hoe groot zijt Gij!
ik denk aan het mooie wiekend dat ik heb gehad
gr masala
gr masala
kom al dichter bij god
- Wilma van den Berg
Fijn joh! Wees de Heere er maar dankbaar voor.masala schreef:ik denk aan het mooie wiekend dat ik heb gehad
gr masala