waar en hoe was ik volgens jou "niet vriendelijk"? ten tweede kun je op basis van mijn "nick" wel nagaan dat ik een beetje uit de toon zou vallenMarthaMartha schreef: jklonk niet zo vriednelijk vond ik. Waarom een kat in een vreemd pakhuis?
wie komen er op de meeting?
- Johannes XXIII
"Hoeveel mensen er hier werken in het Vaticaan? Minstens de helft hoop ik" Paus Johannes XXIII
- MarthaMartha
jij wel, maar ik niet met dat paus-achtig, dus dat had ik snel weggehaald, maar je had al een quote gezet..... sorry dus. Ja, maar wat mij interesseert is wat je dan trekt naar een forum als dit? het is altijd leuk om de mensen te ontmoeten met wie je zo contact hebt, dus daarom ook gewoon welkom op de meeting.....Johannes XXIII schreef:waar en hoe was ik volgens jou "niet vriendelijk"? ten tweede kun je op basis van mijn "nick" wel nagaan dat ik een beetje uit de toon zou vallenMarthaMartha schreef: jklonk niet zo vriednelijk vond ik. Waarom een kat in een vreemd pakhuis?
Dag, kan ik me nog onder voorbehoud opgeven?helma schreef:nu je het erover hebt; ik mis Adrianus :idea:MarthaMartha schreef:Ik mis jvdg, Hendrikus, jongere, tiberius, laten onze mods ons in de steek? Kunnen wij dit wel zonder "toezicht"?helma schreef:Een nieuwe bijgewerkte lijst..........
Caprice ('s middags even)
Kaw (misschien nog eventjes met z'n vrouw)
Parsifal
Gian
marthaMartha
Judith
Jerasjah
Daphne
Afgewezen
Jolanda + baby
Jean le Fontain
Henriette (misschien met 2 kinderen)
Sweelinck 25
Lassie
Christiaan
Vincent
Helma
Mentos
Ichtus
Aritha (eventjes)
Mister (eventjes)
VandenDijk (na 19.00)
:mrgreen:
Hoop met Mister mee te komen...
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
HEE! Wat doet Hendrikus in dit rijtje!?MarthaMartha schreef:Ik mis jvdg, Hendrikus, jongere, tiberius, laten onze mods ons in de steek? Kunnen wij dit wel zonder "toezicht"?
EDIT: Voor mij komt de dag en de plaats erg ongelegen. Ik moet overdag werken en als ik dan klaar zou zijn zou ik waarschijnlijk een half uur na de geplande eindtijd op de meeting kunnen zijn. Ik had er best een keer bij willen zijn overigens.
Laatst gewijzigd door Jongere op 06 feb 2008, 01:04, 2 keer totaal gewijzigd.
Je was te snel. Ik edit een post altijd nog een keer of vier: taalfoutencheck, inhoudscheck, spellingscontrole, regelafstanden.pierre27 schreef:Kom jij ook??Jongere schreef:HEE! Wat doet Hendrikus in dit rijtje!?MarthaMartha schreef:Ik mis jvdg, Hendrikus, jongere, tiberius, laten onze mods ons in de steek? Kunnen wij dit wel zonder "toezicht"?
en dus, je komt?Jongere schreef:Je was te snel. Ik edit een post altijd nog een keer of vier: taalfoutencheck, inhoudscheck, spellingscontrole, regelafstanden.pierre27 schreef:Kom jij ook??Jongere schreef:HEE! Wat doet Hendrikus in dit rijtje!?MarthaMartha schreef:Ik mis jvdg, Hendrikus, jongere, tiberius, laten onze mods ons in de steek? Kunnen wij dit wel zonder "toezicht"?
Je bent te langzaam. :mrgreen: Ik heb (ook al eerder trouwens) in mijn edit hieronder gezet (in de kleine lettertjes) dat het voor mij niet gaat lukken. Reden: tijd, locatie, dag.pierre27 schreef:en dus, je komt?Jongere schreef:Je was te snel. Ik edit een post altijd nog een keer of vier: taalfoutencheck, inhoudscheck, spellingscontrole, regelafstanden.pierre27 schreef:Kom jij ook??Jongere schreef: HEE! Wat doet Hendrikus in dit rijtje!?
Ok, jammer dan..Jongere schreef:Je bent te langzaam. :mrgreen: Ik heb (ook al eerder trouwens) in mijn edit hieronder gezet (in de kleine lettertjes) dat het voor mij niet gaat lukken. Reden: tijd, locatie, dag.pierre27 schreef:en dus, je komt?Jongere schreef:Je was te snel. Ik edit een post altijd nog een keer of vier: taalfoutencheck, inhoudscheck, spellingscontrole, regelafstanden.pierre27 schreef: Kom jij ook??
Een nieuwe bijgewerkte lijst..........
Pierre27 (onder voorbehoud
Parsifal
Gian
marthaMartha
Judith
Jerasjah
Daphne
Afgewezen
Jolanda + baby
Jean le Fontain
Sweelinck 25
Lassie
Christiaan
Vincent
Helma
Mentos
Ichtus
Aritha (eventjes)
Mister (eventjes)
VandenDijk/Gijs83
Pierre27 (onder voorbehoud
Parsifal
Gian
marthaMartha
Judith
Jerasjah
Daphne
Afgewezen
Jolanda + baby
Jean le Fontain
Sweelinck 25
Lassie
Christiaan
Vincent
Helma
Mentos
Ichtus
Aritha (eventjes)
Mister (eventjes)
VandenDijk/Gijs83
nou...je werd zomaar gebombardeerd als mod/toezichthouderHendrikus schreef:Gewoon, staan.Jongere schreef:HEE! Wat doet Hendrikus in dit rijtje!?MarthaMartha schreef:Ik mis jvdg, Hendrikus, jongere, tiberius, laten onze mods ons in de steek? Kunnen wij dit wel zonder "toezicht"?
Had MM daarvoor geen schriftelijke toestemming gevraagd in drievoud?