Wist je dat . . . [4]

Adorote

Bericht door Adorote »

Komen en gaan , Rens weg Rens is er weer, wellicht is hij weer op weg hier naar toe; in ieder geval Rens is wel een man die weet heeft van het leven , wel een verademing,vrij van schijnheiligheid .

Een van de weinige forumleden die wat gezelligheid bracht hier en wel weer gaat brengen op dit forum .

O ja en wie zonder zonde is werpe maar de eerste steen.
Daphne

Bericht door Daphne »

Adorote schreef:Komen en gaan , Rens weg Rens is er weer, wellicht is hij weer op weg hier naar toe; in ieder geval Rens is wel een man die weet heeft van het leven , wel een verademing,vrij van schijnheiligheid .

Een van de weinige forumleden die wat gezelligheid bracht hier en wel weer gaat brengen op dit forum .

jij werpt geloof ik nu ook een steen Ado
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
helma

Bericht door helma »

Adorote schreef:Komen en gaan , Rens weg Rens is er weer, wellicht is hij weer op weg hier naar toe; in ieder geval Rens is wel een man die weet heeft van het leven , wel een verademing,vrij van schijnheiligheid .

Gelukkig blijf jij nog, toch nog wat gezelligheid :wink:
helma

Bericht door helma »

Rens en Maria hebben waarschijnlijk ons gebed meer dan ooit nodig
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

helma schreef:Rens en Maria hebben waarschijnlijk ons gebed meer dan ooit nodig
Je hebt gelijk.
Adorote

Bericht door Adorote »

Proficiat Helma je hebt het begrepen,dat er voor die twee gebeden wordt is hard nodig.
Kislev

Bericht door Kislev »

Toen ik deze vraag las vermoedde ik dat hij van Rens afkomstig was. http://www.refoweb.nl/vragenrubriek/ant ... s9756.html. Gebed is dan zeker op zijn plaats.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Wijze woorden, Adorote, Helma en Kaw.

Laten we verder het onderwerp laten rusten, tenzij ze (Rens en Maria) daar zelf verder mee gaan.
refo

Bericht door refo »

Kislev schreef:
Toen ik deze vraag las vermoedde ik dat hij van Rens afkomstig was. http://www.refoweb.nl/vragenrubriek/ant ... s9756.html. Gebed is dan zeker op zijn plaats.
Dat is rens niet.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

refo schreef:
Kislev schreef:
Dat is rens niet.
Hij is RK geboren zover ik weet. Bovendien heeft hij borderline en geen asperger.
Kislev

Bericht door Kislev »

Gelukkig
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Ik denk dat Rens het gebed harder nodig heeft dan ik. Door omstandigheden ben ik een poos niet op het forum geweest maar ik ben er nog wel hoor.
Trouwens ik heb geen rode micra maar een groene vw polo. Dus da's een beetje te erg gespeculeerd.

Dat Rens en ik in het verleden te open zijn geweest betreur ik nu, dus vanaf nu houd ik mijn privé leven voor mezelf. Wat Rens doet is zijn keuze.

Ik zou ook de personen die een rode micra zien rijden, eens laten kijken wie de bestuurder is. Ik was het niet in ieder geval en zeker niet in 't Harde.

Enne, met mij gaat het prima!

Meer wil ik er niet over kwijt.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Mariavt schreef:Ik denk dat Rens het gebed harder nodig heeft dan ik. Door omstandigheden ben ik een poos niet op het forum geweest maar ik ben er nog wel hoor.
Trouwens ik heb geen rode micra maar een groene vw polo. Dus da's een beetje te erg gespeculeerd.

Dat Rens en ik in het verleden te open zijn geweest betreur ik nu, dus vanaf nu houd ik mijn privé leven voor mezelf. Wat Rens doet is zijn keuze.

Ik zou ook de personen die een rode micra zien rijden, eens laten kijken wie de bestuurder is. Ik was het niet in ieder geval en zeker niet in 't Harde.

Fijn om te horen.
En ik bedoelde het niet als vervelende nieuwsgierigheid. Ik maakte me echt zorgen!

En dat je te open ben geweest is idd iets wat nog wat door zal sudderen maar op een dag zal dat ook verwateren.
plebe

Bericht door plebe »

Mariavt schreef:Ik denk dat Rens het gebed harder nodig heeft dan ik. Door omstandigheden ben ik een poos niet op het forum geweest maar ik ben er nog wel hoor.

Laatst gewijzigd door plebe op 12 sep 2007, 14:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Gelooft het evangelie en bekeert u !
jan03

Bericht door jan03 »

plebe schreef:
Nee 't Harde...........vandaag de dag heb je daar niets meer te zoeken.
Verklaar u nader!
Gesloten