Ik ben nieuw op het forum
Re: Ik ben nieuw op het forum
Welkom Henrieke K. Misschien wil je je hier voorstellen? 

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- Wilma van den Berg
Welkom op RF! Een fijne tijd toegewenst waarin je van andere mag leren maar ook een ander tot een voorbeeld mag zijn.
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- MarthaMartha
Dat weet je niet...........saphira schreef:Welkom JaCa, wij kennen elkaar niet maar dat maakt niets uit.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
JaCa ik weet ook lekker wie jij bent!! 

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- MarthaMartha
dat is snel, ik zag haar vanmorgen nog in de kerk!judith schreef:JaCa ik weet ook lekker wie jij bent!!
zaterdag in de chat kwam ikkes er achtrMarthaMartha schreef:dat is snel, ik zag haar vanmorgen nog in de kerk!judith schreef:JaCa ik weet ook lekker wie jij bent!!

Jaahaa..en ik zag MM ook met haar schare kinderenMarthaMartha schreef:dat is snel, ik zag haar vanmorgen nog in de kerk!judith schreef:JaCa ik weet ook lekker wie jij bent!!

My one and only goal;
His image in my soul.
Ik ben ook (een beetje) nieuw. Ik lees al een tijdje mee en heb ook al weleens een paar keertjes wat gepost. Maar heb me nog nooit voorgesteld. Dus bij deze: ik ben Leonora 

Welkom dan!Leonora schreef:Ik ben ook (een beetje) nieuw. Ik lees al een tijdje mee en heb ook al weleens een paar keertjes wat gepost. Maar heb me nog nooit voorgesteld. Dus bij deze: ik ben Leonora
Wie A heeft gezegd hoeft geen B te zeggen. Hij kan ook toegeven dat A fout was.
- MarthaMartha
jaja... Het is echt tellen geblazen om er geen één te vergetenJaCa schreef:Jaahaa..en ik zag MM ook met haar schare kinderenMarthaMartha schreef:dat is snel, ik zag haar vanmorgen nog in de kerk!judith schreef:JaCa ik weet ook lekker wie jij bent!!

WeLkOm AlLeMaAl!!!!
Welkom!!Leonora schreef:Ik ben ook (een beetje) nieuw. Ik lees al een tijdje mee en heb ook al weleens een paar keertjes wat gepost. Maar heb me nog nooit voorgesteld. Dus bij deze: ik ben Leonora

WELKOM hier!wim schreef:Welkom!!Leonora schreef:Ik ben ook (een beetje) nieuw. Ik lees al een tijdje mee en heb ook al weleens een paar keertjes wat gepost. Maar heb me nog nooit voorgesteld. Dus bij deze: ik ben Leonora

- JolandaOudshoorn