edele strijdster schreef:een cultuurshock...
:roll:
Jij wilt nog steeds elke ochtend in een korjaal stappen???
Daar zijn ze voor bedoeld, ja. Om je bestanden op te zetten.Afgewezen schreef:Ik eh... er staan allemaal bestandjes op.Tiberius schreef:Wat is het probleem?Afgewezen schreef:USB-stick, maar weet nog niet goed hoe hij werkt.
Je plaats hem gewoon in een USB-slot en je hebt er een drive-letter bij.
Of werkt dat bij jou niet?
Nee hoor. Je kan hem rustig laten zitten.Afgewezen schreef:En moet je hem eruit halen als je de computer uitzet?
Welnee. Jammer dat mensen bij goud meteen aan geld denken. Het was gewoon mooi weer, en fijn om te werken. En ook om in staat te zijn om je eigen brood te verdienen. Is dat niet als goud te betitelen?Rens schreef:Gouden handdruk gehad????caprice schreef:Een gouden eerste werkdag na de vakantie.
:mrgreen: Jij begrijpt het!kleuzien schreef:edele strijdster schreef:een cultuurshock...
Jij wilt nog steeds elke ochtend in een korjaal stappen???
edele strijdster schreef::mrgreen: Jij begrijpt het!kleuzien schreef:edele strijdster schreef:een cultuurshock...
Jij wilt nog steeds elke ochtend in een korjaal stappen???![]()
En nog steeds wil ik inslapen op het geluid van de vogels en het murmelen bij het kampvuur i.p.v. op het favoriete muziekje van de benedenbuurman.(wat helaas niet mijn favoriete muziekje is)
En wat zou het heerlijk zijn om wakker te worden bij het geluid van fluitende vogels en een klotsende rivier i.p.v. het op het geluid van voorbij jagende auto's!
Tegenwoordig heb je ook van die cd's te koop met natuurgeluiden erop... moet je er zo ééntje kopen en die opzetten als je gaat slapen.edele strijdster schreef::mrgreen: Jij begrijpt het!kleuzien schreef:edele strijdster schreef:een cultuurshock...
Jij wilt nog steeds elke ochtend in een korjaal stappen???![]()
En nog steeds wil ik inslapen op het geluid van de vogels en het murmelen bij het kampvuur i.p.v. op het favoriete muziekje van de benedenbuurman.(wat helaas niet mijn favoriete muziekje is)
En wat zou het heerlijk zijn om wakker te worden bij het geluid van fluitende vogels en een klotsende rivier i.p.v. het op het geluid van voorbij jagende auto's!
Figuurlijk wel. Maar je moet het niet gek vinden als mensen je letterlijk nemen als je het over "goud" hebt. Dat is het nadeel van beeldspraak.caprice schreef:Welnee. Jammer dat mensen bij goud meteen aan geld denken. Het was gewoon mooi weer, en fijn om te werken. En ook om in staat te zijn om je eigen brood te verdienen. Is dat niet als goud te betitelen?Rens schreef:Gouden handdruk gehad????caprice schreef:Een gouden eerste werkdag na de vakantie.
Zo te merken vat je de ironie niet................caprice schreef:Welnee. Jammer dat mensen bij goud meteen aan geld denken.Rens schreef:Gouden handdruk gehad????caprice schreef:Een gouden eerste werkdag na de vakantie.
Dan is het toch raar dat er op een nieuwe bestanden staan?Tiberius schreef:Daar zijn ze voor bedoeld, ja. Om je bestanden op te zetten.Afgewezen schreef:Ik eh... er staan allemaal bestandjes op.Tiberius schreef:Wat is het probleem?Afgewezen schreef:USB-stick, maar weet nog niet goed hoe hij werkt.
Bij het Ministerie van Defensie gekocht, zeker?Afgewezen schreef:Dan is het toch raar dat er op een nieuwe bestanden staan?Tiberius schreef:Daar zijn ze voor bedoeld, ja. Om je bestanden op te zetten.Afgewezen schreef:Ik eh... er staan allemaal bestandjes op.Tiberius schreef: Wat is het probleem?