Dat hebben alle GerGems ook hoor: kerkgangers met en zonder hoed, waar gezinnen tussen passen.uitgeworpen schreef:Gemengd publiek, met en zonder hoed kan je er terecht dus daar passen wij als gezin wel tussen.

Nou, blij toe... Ik hou wel van gemêleerd.Tiberius schreef:Dat hebben alle GerGems ook hoor: kerkgangers met en zonder hoed, waar gezinnen tussen passen.uitgeworpen schreef:Gemengd publiek, met en zonder hoed kan je er terecht dus daar passen wij als gezin wel tussen.
Voor iemand die in Biervliet op vakantie is?henriët schreef:je kunt altijd nog uitwijken naar aagtekerke ger gem, toch het proberen waard..... zeer gemeleerd en op vakantiegangers ingesteld..........
Lijkt mij ook niet slim terwijl in Terneuzen er ook te kerken is:Hendrikus schreef:Voor iemand die in Biervliet op vakantie is?henriët schreef:je kunt altijd nog uitwijken naar aagtekerke ger gem, toch het proberen waard..... zeer gemeleerd en op vakantiegangers ingesteld..........
Die komt op weg naar Aagtekerke altijd eerst nog langs Vlissingen![]()
Maar, Westerscheldetunnel of niet, 't lijkt me niet echt een serieuze optie om vanuit Zeeuws Vlaanderen op Walcheren te gaan kerken.
dat hóóp je althans......het kan dan wel tennisballen hagelen, stortbuien regenen, zware onweders met schitterende en zeer zware bliksems geven..................Daphne schreef:over 3 weekjes lig ik aan het strand van Corfu