waar heb ik gezegd dat er geen humor zou mogen zijn?Mariavt schreef:Als ik zo eens even lees wat jij allemaal neerplant Mona Lisa dan is er al veel onzin neergezet in de laatste paar uur.
Mogen christenen niet lachen of zo, of gevoel voor humor hebben?
Ik weet heel goed dat de "onzintopics" de "reformatorische" topics niet moeten gaan overheersen maar als dat eens gebeurt ga dan náást die mensen staan ipv er tegenover. En open jij dan een serieus topic.
Heb ik trouwens ook geprobeerd maar er wordt nauwelijks op gereageerd. Dan vraag je je af......... wórdt ik wel serieus genomen?
Zo niet dan denk ik ook, Gegroet vaarwel aan de serieuze topics.
Laat mij dan maar geloven in mijn God die mij zo veel heeft geleerd. Dat ik het niet onder woorden kan brengen zoals veel theologen onder ons is dan jammer maar ach het is belangrijker hoe de Heere over mij denkt dan hoe mén over mij denkt.
Dat ik het niet onder woorden kan brengen zoals veel theologen onder ons is dan jammer maar ach het is belangrijker hoe de Heere over mij denkt dan hoe mén over mij denkt.
niemand vraagt een hoog opleidings-niveau van je, da's nou wel weer het handige van een forum, misschien ben jij wel prof. dr. mr. ir. Mariavt V.D.M. maar wij weten dat niet