- 2 bosjes narcissen
2 bossen onkruid dus.............

Lassie schreef:jarig?Adorote schreef:Twee flessen wijn een rood een wit, voor de maaltijd vanavond.
jubilea?
.....??
Met twee flessen wijn bij de maaltijd is het altijd feest. Daar hoef je niet jarig voor te zijn of een jubileum.Lassie schreef:adorote werd gefeliciteerd. vandaar mijn vraag.
Wat wil je hiermee zeggen?Oude-Waarheid schreef:Ja ja "het verhaal gaat" (maar waar heenMiscanthus schreef:Nieuwe blouse in de uitverkoop....
oja, en "het verhaal gaat"voor € 2,50 bij de kringloop. Kon hem niet laten liggen...)
Als je een bedorven bron verfrissend vind is er iets mis met je smaak, of je moet bedoelen dat het echte water daarna weer zo goed smaaktMiscanthus schreef:Wat wil je hiermee zeggen?Oude-Waarheid schreef:Ja ja "het verhaal gaat" (maar waar heenMiscanthus schreef:Nieuwe blouse in de uitverkoop....
oja, en "het verhaal gaat"voor € 2,50 bij de kringloop. Kon hem niet laten liggen...)
Ter Lindens visie op de bIjbel is de mijne niet. Toch kan ik er misschien verfrissende en andere kijk aan overhouden.
Heb je het stuk over Abraham gelezen onder "Elkaar opbouwen.." Dat komt integraal uit "Het verhaal gaat", deel 1.Miscanthus schreef:Het is gewoon mooi om te lezen en misschien kunnen we nog iets er van leren. Laat je niet zo leiden door angstJ.C. Philpot schreef:Als je een bedorven bron verfrissend vind is er iets mis met je smaak, of je moet bedoelen dat het echte water daarna weer zo goed smaakt
Mag best van mij, Lassie. Denk ik niet dat er hier iemand is die aan kan tonen dat een (korte) rok meer degelijk is dan een broek voor vrouwen en meisjes.Lassie schreef:nou laat ik nou eens vertellen dat ik met broek en rok ben opgevoed. :wink:Unionist schreef:Foei toch, Lassie. Zo heb ik je niet opgevoed....Lassie schreef: spijkerbroek, (....) voor mezelf. :wink: