Sterkte!Lassie schreef:nog 2 nachtjes slapen en dan.....trouwjurk passen....![]()
![]()
Super leuk!Lassie schreef:nog 2 nachtjes slapen en dan.....trouwjurk passen....![]()
![]()
Wij zagen de bui hangen dat sommige familieleden ruzie zouden krijgen over wie er mee mocht.MarthaMartha schreef:Tjonge jvdg, jij mocht mee?
Mijn verloofde ooit ook.
Maar als ik ook weer de kans krijg doe ik dat mooi zonder aanstaande!!!
(HEEL ZEKER WETEN!)
Moeite met tellen?Kaw schreef:Nog 1 of 3 nachtjes slapen en dan 3 weken op vakantie!
Ik nog maar 34 nachtjes.Kaw schreef:Nog 1 of 3 nachtjes slapen en dan 3 weken op vakantie!
Nee, we zijn erg moe van een inspannende tijd. Misschien rusten we zaterdag en zondag eerst uit voordat we vertrekken en als we ons vanavond/morgenochtend goed voelen, dan gaan we morgenochtend al weg.Mister schreef:Moeite met tellen?Kaw schreef:Nog 1 of 3 nachtjes slapen en dan 3 weken op vakantie!
Bemoeizuchtige tip mijnerzijds: ga uitgerust op vakantie ;-)Kaw schreef:Nee, we zijn erg moe van een inspannende tijd. Misschien rusten we zaterdag en zondag eerst uit voordat we vertrekken en als we ons vanavond/morgenochtend goed voelen, dan gaan we morgenochtend al weg.Mister schreef:Moeite met tellen?Kaw schreef:Nog 1 of 3 nachtjes slapen en dan 3 weken op vakantie!
Ander konden de spanningen wel eens hoog oplopen is het niet?Mister schreef:Kaw schreef:Bemoeizuchtige tip mijnerzijds: ga uitgerust op vakantie ;-)Mister schreef: Nee, we zijn erg moe van een inspannende tijd. Misschien rusten we zaterdag en zondag eerst uit voordat we vertrekken en als we ons vanavond/morgenochtend goed voelen, dan gaan we morgenochtend al weg.
Een nachtelijke reis ga ik dan ook niet ondernemen. We zien wel. Als ik me fit voel, dan ga ik gewoon rijden. Heb na mijn trouwdag in 2 dagen naar zuid Spanje gereden. Beviel me prima en heb de dag daarna met veel plezier horizontaal doorgebrachtMister schreef:@ Kaw: ik heb eenmaal niet-uitgerust een nachtelijk reis naar Zwitserland ondernomen, dat was een regelrechte flop. De eerste dag daar heb ik horizontaal doorgebracht, was helemaal gebroken. Kun je beter vooraf thuis in je eigen bed pitten en genieten van je vakantie-omgeving
Kom je thuis met een jurk die de ander leuker vindt dan jezelf om hem een plezier te doen ...jvdg schreef:Wij zagen de bui hangen dat sommige familieleden ruzie zouden krijgen over wie er mee mocht.MarthaMartha schreef:Tjonge jvdg, jij mocht mee?
Mijn verloofde ooit ook.
Maar als ik ook weer de kans krijg doe ik dat mooi zonder aanstaande!!!
(HEEL ZEKER WETEN!)
Om dat te voorkomen ben ik maar meegegaan.
Maar tja, dat was ook weer niet goed........
Overigens, waarom zou jouw aanstaande HEEL ZEKER niet mee mogen?
leuk joh..... die verrassing krijgt ie nog!Lassie schreef:waaanzinnig mensen.... nog 1 nachtje...
tsja ik heb ook aan m'n vriend voorgesteld: ga je mee... Maar hij wil het zelf niet eens...