Hoe laat worden de Filistijnen verwacht?:DOorspronkelijk gepost door Daphne
Ik krijg de filistijnen .... :t
Wat ga je vanavond doen?
Als ze nu weg gaan wel... :tOorspronkelijk gepost door LizzyFilistijnen???? :$:$:$:$:$Oorspronkelijk gepost door Daphne
Die zijn er nooit voor bakkiestijd helemaal daar vandaan!!
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
:eur:eur:eurOorspronkelijk gepost door DaphneAls ze nu weg gaan wel... :tOorspronkelijk gepost door LizzyFilistijnen???? :$:$:$:$:$Oorspronkelijk gepost door Daphne
Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

:+Oorspronkelijk gepost door Lizzy:eur:eur:eurOorspronkelijk gepost door DaphneAls ze nu weg gaan wel... :tOorspronkelijk gepost door LizzyFilistijnen???? :$:$:$:$:$Oorspronkelijk gepost door Daphne
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Oorspronkelijk gepost door Daphne:+Oorspronkelijk gepost door Lizzy:eur:eur:eurOorspronkelijk gepost door DaphneAls ze nu weg gaan wel... :tOorspronkelijk gepost door Lizzy Filistijnen???? :$:$:$:$:$

Oorspronkelijk gepost door Lizzy:eur:eur:eurOorspronkelijk gepost door DaphneAls ze nu weg gaan wel... :tOorspronkelijk gepost door LizzyFilistijnen???? :$:$:$:$:$Oorspronkelijk gepost door Daphne
ja moet kunnen want het is maar 4 uur vliegen:D
Je hebt toch een route uitgeprint? We verdwalen zomaar niet en ik heb ook nog zoiets als een gsmOorspronkelijk gepost door Marina
over een half uurtje een stukje auto rijden
eerst even tanken
dan de weg kwijt raken
niet daar komen waar ik heb afgesrpoken
en dan onverrichte zaken weer naar huis
of lizzy moet kaart kunnen lezen, dan komen we waar we wezen moeten:,

ja maar dan moet jij dus wel kunnen lezenOorspronkelijk gepost door LizzyJe hebt toch een route uitgeprint? We verdwalen zomaar niet en ik heb ook nog zoiets als een gsmOorspronkelijk gepost door Marina
eerst even tanken
dan de weg kwijt raken
of lizzy moet kaart kunnen lezen, dan komen we waar we wezen moeten:,:,:,
:bou:
Ja ik heb allang AVI 9 hoor!!! :boOorspronkelijk gepost door Marinaja maar dan moet jij dus wel kunnen lezenOorspronkelijk gepost door LizzyJe hebt toch een route uitgeprint? We verdwalen zomaar niet en ik heb ook nog zoiets als een gsmOorspronkelijk gepost door Marina
eerst even tanken
dan de weg kwijt raken
of lizzy moet kaart kunnen lezen, dan komen we waar we wezen moeten:,:,:,
:bou: