Hoe werkt dit forum?

Mariavt

Bericht door Mariavt »

Afgewezen schreef:Ik merk dat er vaak pb'tjes in mijn Outbox blijven hangen, die ik al verstuurd heb.
Dan weet ik dus niet of die al ontvangen zijn. :cry:
Afgewezen, zolang de pb'tjes nog in je outbox staan zijn ze nog niet gelezen. Pas als ze in je Sent box staan kun je er vanuit gaan dat ze zijn gelezen.....snappie??? :)
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Rens

Bericht door Rens »

Hoe werkt dit forum?

Het werkt niet..............."werken is voor de dommen" (niet meteen als een bok cq geit op de haverkist duiken........)
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

Mariavt schreef:
Afgewezen schreef:Ik merk dat er vaak pb'tjes in mijn Outbox blijven hangen, die ik al verstuurd heb.
Afgewezen, zolang de pb'tjes nog in je outbox staan zijn ze nog niet gelezen. Pas als ze in je Sent box staan kun je er vanuit gaan dat ze zijn gelezen.....snappie??? :)
Maar waarom blijven ze daar dan hangen als ik ze verstuurd heb?
Da's toch vreemd?
Rens

Bericht door Rens »

Afgewezen schreef:
Mariavt schreef:
Da's toch vreemd?
waag er ff een pb'tje aan empee aan............de techneut van het forum.........................
Moderatorbericht:
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Rens schreef:
Afgewezen schreef:
Mariavt schreef:
Da's toch vreemd?
waag er ff een pb'tje aan empee aan............de techneut van het forum.........................
Techneut of niet, het is precies zoals Maria zegt.

Als je een PB-tje verzendt komt dat in je outbox.
Wanneer de ontvanger deze leest wordt dat PB-tje automatisch in je sentbox gezet, zodat je weet, dat hij/zij het gelezen heeft.
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

Dus als ik goed begrijp, komt het pb'tje in de Sentbox als hij gelezen is.
Of snap ik het toch niet goed?
Rens

Bericht door Rens »

Afgewezen schreef:Dus als ik goed begrijp, komt het pb'tje in de Sentbox als hij gelezen is.
yep, gesnopen
Moderatorbericht:
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Afgewezen schreef:Dus als ik goed begrijp, komt het pb'tje in de Sentbox als hij gelezen is.
Klopt ja.
Kan je hem altijd nog even snel wijzigen.
Adorote

Bericht door Adorote »

Elk forum ook dit forum dus heeft van staatswege een werkforum kabouter, die werkt in de onderste kelder van dit forum,waar de machienes :idea: staan . :shock:
J.C. Philpot

Bericht door J.C. Philpot »

Adorote schreef:Elk forum ook dit forum dus heeft van staatswege een werkforum kabouter, die werkt in de onderste kelder van dit forum,waar de machienes :idea: staan . :shock:
En die kabouter heet Adorote? :wink:
Adorote

Bericht door Adorote »

J.C. Philpot schreef:
Adorote schreef:Elk forum ook dit forum dus heeft van staatswege een werkforum kabouter, die werkt in de onderste kelder van dit forum,waar de machienes :idea: staan . :shock:
En die kabouter heet Adorote? :wink:
NEEN :D
Corydoras

Bericht door Corydoras »

Unionist schreef:Ik dacht: laat ik eens voor de aardigheid wat oeroude topics omhooghalen. Daarom keek ik hoeveel pagina's het onderwerp "Kerk en cultuur-actueel" had. Ik klikte op het laatste nummer en kreeg toen de volgende melding

Er zijn geen berichten in dit forum.
Klik op de Plaats Nieuw Bericht link op deze pagina om een bericht te plaatsen.

Hoe kan dat nou? Hij gaf toch echt aan dat er 12 pagina's met topis waren.
Zo, jij heb lang op een reactie moeten wachten ;)

Het gaat wel eens vaker mis met de aanduiding van het aantal pagina's. Grote kans dat de oudste topics dan wel op pagina 10 of 11 te vinden zijn.
Binnen een topic heb ik daar ook weleens last van, volgens mij is het vooral bij erg lange topics, die nog begonnen zijn in het osw-tijdperk. De laatste tijd komt het minder voor.
Misschien dat daar het aantal posts op een pagina iets kleiner was, en dat bij de verhuizing het aantal pagina's daar niet op is aangepast. Het zou ook kunnen dat er topics/posts weggehaald zijn, maar dat de berekening van het aantal pagina's nog op het oorspronkelijke aantal is gebaseerd.
Afbeelding
Unionist

Bericht door Unionist »

Hé Doortje, terug van weggeweest?

Enne... je avatar past niet bij je naam. Tenzij deze hond je vis opgegeten heeft.
Corydoras

Bericht door Corydoras »

Unionist schreef:Hé Doortje, terug van weggeweest?

Enne... je avatar past niet bij je naam. Tenzij deze hond je vis opgegeten heeft.
Ha, 'k ben nooit echt weggeweest hoor (althans niet van Refoforum, wel een half jaar uit NL :D). Ik post dan wel weinig (gem. 2 berichten per maand zo te zien :roll:), maar ik lees (of scan (verzin daar eens goed Nederlands voor, Josephus :wink:)) nog wel zo'n 90% van de topics.

Deze avatar was bedoeld om Rens te steunen toen Adorote en Tukkertje weer eens een antihonden-offensief waren begonnen :x

Voordat zij levende visjes gaat eten, moet er wel heel wat gebeuren. Ze voelt zich wel als een vis in het water ('t is eigenlijk meer een zeehond, of beter nog: een otter, ken je die legende?), dus wat dat betreft kan het best 8)
Afbeelding
Josephus

Bericht door Josephus »

Corydoras schreef:maar ik lees (of scan (verzin daar eens goed Nederlands voor, Josephus :wink:))
:mrgreen: :mrgreen:

Wat dacht je van "globaal doorkijken"? :wink:
Gesloten