ForumFoto's
Gabriëlle is geslaagd.
Het is inderdaad het Vierwoudstrekenmeer. De noordkant (Weggis en Vitznau) heeft een heel mild klimaat. Dat komt omdat die kant naar het zuiden gericht is en veel zon krijgt. Daardoor is er een subtropische plantengroei.
De foto is van 14 juli 2003. Het was toen verschrikkelijk heet.
Het is inderdaad het Vierwoudstrekenmeer. De noordkant (Weggis en Vitznau) heeft een heel mild klimaat. Dat komt omdat die kant naar het zuiden gericht is en veel zon krijgt. Daardoor is er een subtropische plantengroei.
De foto is van 14 juli 2003. Het was toen verschrikkelijk heet.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
:,:,:,:,Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Het is toch wel een bekend meer hè. en niet een van de duizenden meren in Scandinavie of Noord-Canada. Dan zijn we of 10 jaar nog aan het raden:)
--------------
Mee eens, of gebouwen in NL of zo.Oorspronkelijk gepost door HendrikusMet welke sonde vloog je toen je deze foto maakte?Oorspronkelijk gepost door Matthijs
welk meer is dit?
Ik bedoel: is 't niet leuker om ons te beperken tot eigen foto's?
We kunnen natuurlijk ook verschillende categorien raadsels maken. Een met satelietfoto's en bijv. een met (historische) gebouwen?
Het meer heb ik met eigen ogen gezien vanuit de lucht, dat wel, niet met een sonde o.i.d.Oorspronkelijk gepost door HendrikusMet welke sonde vloog je toen je deze foto maakte?Oorspronkelijk gepost door Matthijs
welk meer is dit?
Ik bedoel: is 't niet leuker om ons te beperken tot eigen foto's?

Van mij hoeft het niet perse eigen foto's te zijn. Kijk als jij een hele serie eigen foto's hebt, dan ben je er vrij in om deze te plaatsen, maar dat heb ik niet en ik wil toch meedoen.