Oorspronkelijk gepost door Lizzy
Heel boeiend.
Inderdaad......
In het RD staat wel meer wat ik naast me neerleg...Oorspronkelijk gepost door GabrielleDurf je nog wel ?Oorspronkelijk gepost door Marjan
Vandaag het eerste stukje gelezen in "doelgericht leven".
Na de recensie/bespreking in het RD onlangs ?
ik ben er ook nog steeds in bezig
Voor mij is haar beste boek nog steeds Wintertuin. Snoeitijd had iets moois kunnen zijn als ze er niet zo vreselijk veel thema's in gepropt had.'k Ga in de vakantie beginnen in: Snoeitijd van Joke Verweerd.
Ik ben bezig met de bijbehorende preken van http://www.vbg.nu/preken/mp3.htmlOorspronkelijk gepost door GabrielleDurf je nog wel ?Oorspronkelijk gepost door Marjan
Vandaag het eerste stukje gelezen in "doelgericht leven".
Na de recensie/bespreking in het RD onlangs ?
ik ben er ook nog steeds in bezig
Over smaak valt niet te twisten, maar ik begin nu echt te twijfelen of je geen zonnesteek hebt opgelopen. Een boek waar de karakters zo levensecht worden saai noemen gaat echt ver (Maar ach er zijn ook mensen die Eline Vere of Noortje Velt niet kunnen waarderen).Oorspronkelijk gepost door Sabra
Dostojevski - De gebroeders Karamazov.
Ik heb het boek na 150 pagina's dichtgedaan, wat een saai verhaal zeg.
Ben benieuwd wat je er van vind, wij willen hem ook graag lezen, maar hij lijkt mij erg triest eindigen.Oorspronkelijk gepost door MariaW
Ik heb gisteren: 'Knielen op een bed violen' gekocht!
Ik ga er morgen in beginnen.
Karakters zo levensecht worden beschreven? Het kan zijn dat de karakters uitgebreid worden beschreven, maar er komt geen einde aan de ellenlange beschrijvingen. Dit boek is niet lezenswaardig. Ik kan evenmin Eline Vere een goed boek noemen.Oorspronkelijk gepost door parsifal
Over smaak valt niet te twisten, maar ik begin nu echt te twijfelen of je geen zonnesteek hebt opgelopen. Een boek waar de karakters zo levensecht worden saai noemen gaat echt ver (Maar ach er zijn ook mensen die Eline Vere of Noortje Velt niet kunnen waarderen).
Nou wat je saai noemt. Ik begrijp je wel een klein beetje Sabra. Het boek leest vooral in het begin niet plezierig, maar er zijn werkelijk grote passages in het boek. Ik denk dan aan de Groot-Inquisiteur, maar ook de passage met het gesprek tussen Ivan en Alyosha. Bij mij bleven de woorden van Alyosha 'thats rebellion' heel lang hangen.Oorspronkelijk gepost door Sabra
Dostojevski - De gebroeders Karamazov.
Ik heb het boek na 150 pagina's dichtgedaan, wat een saai verhaal zeg.