Tweede Kamerverkiezingen 2021

Mannetje

Re: Tweede Kamerverkiezingen 2021

Bericht door Mannetje »

Zelfs met de ongemakkelijke kieswijzer van het humanistisch verbond kom ik bij de SGP uit. :D
- Niet meer zo actief -
Geytenbeekje

Bericht door Geytenbeekje »

Mannetje schreef:Zelfs met de ongemakkelijke kieswijzer van het humanistisch verbond kom ik bij de SGP uit. :D
Ik ook haha
71%
Hollander

Bericht door Hollander »

Mannetje schreef:Zelfs met de ongemakkelijke kieswijzer van het humanistisch verbond kom ik bij de SGP uit. :D
En voelde dat ongemakkelijk? :)
Piet Puk

Bericht door Piet Puk »

Mara schreef:Minister Grapperhaus zei gisteren "Velen zijn geroepen, weinigen uitverkoren". Hij paste dit verkeerd toe, maar hij weet wel dat het in de Bijbel staat.
Die heeft hij ontvangen bij GGiN Barneveld. Misschien handig om voor het Bijbelse onderwijs maar even terug te gaan dan.
Mannetje

Bericht door Mannetje »

Hollander schreef:
En voelde dat ongemakkelijk? :)
Nee hoor.
- Niet meer zo actief -
Hollander

Bericht door Hollander »

Zijn hier op het forum ook stemmers en/of sympathisanten van de politieke partij 'Jezus Leeft'?
Geytenbeekje

Hollander schreef:Zijn hier op het forum ook stemmers en/of sympathisanten van de politieke partij 'Jezus Leeft'?
Te klein, te onbetekenend 0,03% in 2017
Ik dacht dat de kiesdrempel ongeveer ligt 0.75
Maanenschijn

Bericht door Maanenschijn »

Hollander schreef:Zijn hier op het forum ook stemmers en/of sympathisanten van de politieke partij 'Jezus Leeft'?
Ik heb zeker sympathie. Maar zal het niet stemmen. Ik heb bewondering voor de ‘onaangepastheid’ en het getuigende geluid. Maar ik zie niet in dat er voldoende stemmen komen voor een zetel. Daarbij is het voor mij geen alternatief voor SGP.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Hollander

Bericht door Hollander »

Geytenbeekje schreef:
Te klein, te onbetekenend 0,03% in 2017
Ik dacht dat de kiesdrempel ongeveer ligt 0.75
Klopt. Toen deden ze in 7 kieskringen mee, nu in 16 van de 22. Ik vermoed dat ze toch wel een paar duizend stemmen gaan halen.

Een zetel zal het niet worden, zoals @Maanenschijn denk ik terecht zegt. Toch vind ik het getuigend geluid wel positief.
Mannetje

Bericht door Mannetje »

Tja, of ik dit getuigenis nu zo getuigend vind:
Jezus maakt in tegenstelling tot de politiek Zijn belofte waar! Hij beloofde Zijn Leven te geven voor ons en dat heeft Hij ook gedaan! De politiek belooft veel, maar uiteindelijk leven politici voor zichzelf!

Bent u het ook zat om ieder jaar nieuwe beloftes te horen van de politiek die niet worden waargemaakt?! Voelt u zich ook bedrogen door verkiezingsbeloftes? Straf de politiek dan voor eens en voor altijd af. Stel u vertrouwen op JEZUS CHRISTUS, Hij maakt al Zijn beloften waar! (2 Korinthe 1 : 20 Want zovele beloften Gods als er zijn, die zijn in Hem ja, en zijn in Hem amen, Gode tot heerlijkheid door ons. )

Nederlanders! Reken af met dit falend beleid. Nederland gaat de opwarming van de aarde niet tegenhouden! Jezus belooft een Nieuwe Hemel en een Nieuwe Aarde! Deze schepping wordt niet mooier door geld uit te geven aan Europese Unies “klimaatakkoorden”! Ook niet door de boeren weg te pesten van het platteland en daar vervolgens zoveel mogelijk huizen te bouwen!

Nee! Een vaccin gaat ons land niet redden! Jezus Redt! Hij stierf voor onze zonden(schuld). Laat het niet langer toe dat er honderden miljoenen worden uitgegeven aan vaccins die niet eens degelijk zijn getest. U bent toch zeker geen proefkonijn? Waarom moet u een mondkapje dragen dat niet werkt? Ooit was de VVD nog liberaal, waar is de vrijheid voor iedere Nederlander om zelf te beslissen over inentingen, samenkomen, mondkapjes of quarantaine!

Nee, het gaat niet goed met onze economie! Wij geven heel veel euro’s weg aan Europa. Wat ons betreft wordt dit teruggebracht naar 0 gulden! Het is niet goed om de economie te stoppen, zogenaamd omwille van de gezondheid. Dit maakt ons land niet gezonder! Uw gezondheid is van groot belang, daarom moet er goede zorg worden gefaciliteerd in dit land! Juist een goed draaiende economie maakt dit mogelijk! Zet in op gezonde voeding en maak je hard tegen eetverslaving, roken, alcohol en drugsmisbruik!

https://www.jezusleeft.nl/
- Niet meer zo actief -
Hollander

Bericht door Hollander »

Mannetje schreef:Tja, of ik dit getuigenis nu zo getuigend vind: (...)
Ik vond het woord 'onaagepastheid' van @Maanenschijn wel passend. Ik zeg niet dat ik het met de inhoudelijke kant altijd eens ben of dat ik de vorm van overdracht positief vind, maar hun geluid is in zekere zin wel getuigend. Of ze overigens serieus mee willen doen in de politiek vraag ik mij af. ;)
Mara

Bericht door Mara »

Ik heb er wel enige sympathie voor, maar ik ben niet zo van de opgeklopte vreugde.
En zag hen thuis H.A. vieren (in het geplaatste filmpje), met kinderen en al.
Maar het zijn wel mensen die er voor uit durven te komen.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Mara

Bericht door Mara »

Een medewerkster van een Rotterdams stembureau is dinsdag naar huis gestuurd na een grap op social media. Via Instagram plaatste ze maandag een foto van zichzelf bij het stembureau Argonautenweg met de tekst: "Als je op Thierry of Geert stemt verscheuren we je stembiljet."
https://www.rijnmond.nl/nieuws/204792/M ... stembiljet

Ik ben net wezen stemmen, het was drukker dan ik had verwacht.
Gelukkig hoef je voor de SGP het biljet maar half open te vouwen. :D
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
elbert
Contacteer:

Re: TK 2021

Bericht door elbert »

Marco schreef:
elbert schreef: Daarbij is kernafval echt het minste van alle problemen: dat is namelijk nooit een echt probleem geweest. De oplossingen daarvoor zijn al ruim voorhanden en die worden alleen nog maar verbeterd.
Welke dan?
1. Hergebruik zoals bijv. in 4e generatie centrales. In een gesmolten zout reactor kun je een groot deel van het bestaande kernafval hergebruiken.
2. Eindberging, zoals in Onkalo in Finland, waar het afval (bescheiden qua volume) in een stabiele aardlaag wordt opgeslagen. Na 150 jaar is het stralingsniveau daarbij zover gedaald dat het niet veel anders is dan ander chemisch afval.

De kerncentrale in Borssele levert elk jaar ongeveer 1 container aan hoogradioactief afval op. Dat is een uiterst klein volume per opgewekte energieeenheid. De radioactiviteit neemt bovendien gestaag af. Elk grammetje afval wordt bovendien bijgehouden. Dit staat in schril contrast met de enorme hoeveelheid chemisch afval dat je bij afbraak van windmolens en zonnepanelen krijgt en waar niemand het verder over heeft.
Geytenbeekje

Mara schreef:Een medewerkster van een Rotterdams stembureau is dinsdag naar huis gestuurd na een grap op social media. Via Instagram plaatste ze maandag een foto van zichzelf bij het stembureau Argonautenweg met de tekst: "Als je op Thierry of Geert stemt verscheuren we je stembiljet."
https://www.rijnmond.nl/nieuws/204792/M ... stembiljet

Ik ben net wezen stemmen, het was drukker dan ik had verwacht.
Gelukkig hoef je voor de SGP het biljet maar half open te vouwen. :D
Ik had niet van je verwacht dat je op de SGP zou stemmen. Uiteraard positief bedoeld
Plaats reactie