Je hebt het verhaal al gehoord zeker? of zag je het ook gebeuren? Net als Helma, die stond zich dubbel te lachen ipv dat ze me redde.....Auto schreef:Heb je huisman nu gezien en gesproken?MarthaMartha schreef:whahahahahaaa.... dus ik ga je eindelijk zien..... en denk erom dat je me vrijdag niet laat vertrekken zonder me aan mijn jas getrokken te hebben!!!!!!!!!!!!!huisman schreef:helma schreef:na een leerzame zondag (met veel om over na te denken) vandaag de draad weer oppakken.
Eerst es baantjes wezen trekken; daarna bak koffie bij M&M en nu snel een ontbijtje en aan de slag!
Drukke week voor de boeg. Morgen mijn zus ophalen met haar gezin (Schiphol) en vrijdag jubileumfeest van mijn ouders.
2 dagen kwijt dus en die week erna de maandag gelijk Koninginnedag....(met een jarige in ons gezin)
Dat wordt aanpoten.
....tot vrijdag dan
Oké, het verhaal gaat zo: Ik vraag aan helma-dochter "wie is nu 'piet' huisman?" Zij verstaat alleen 'piet' en geen huisman, dus ze wijst mij 'piet'..... ik naar piet, tik hem op zijn schouder en zeg "ha huisman"..... hij kijkt me stomverbaasd aan en zegt "niet dat ik weet eigenlijk" ..... Ik had het meteen drie graden warmer.... op hetzelfde moment stond de kasteelheer achter me, die had door wat er gebeurde.... nou ja, en ik kijk achterom daar stond helma helemaal dubbel................. Oké, het was dus geen huisman, maar wel een 'piet'.....
Toen ik mijn normale temperatuur en kleur weer terughad heeft helma me even voorgesteld aan huisman.... dus ja, ik heb hem gezien en gesproken, en hoewel hij mij kende kan ik me niet heugen dat ik hem ooit eerder had gezien