Wat doen we vandaag?

MarthaMartha

Re: Wat doen we vandaag ? [8]

Bericht door MarthaMartha »

Auto schreef:
MarthaMartha schreef:
huisman schreef:
helma schreef:na een leerzame zondag (met veel om over na te denken) vandaag de draad weer oppakken.
Eerst es baantjes wezen trekken; daarna bak koffie bij M&M en nu snel een ontbijtje en aan de slag!
Drukke week voor de boeg. Morgen mijn zus ophalen met haar gezin (Schiphol) en vrijdag jubileumfeest van mijn ouders.
2 dagen kwijt dus en die week erna de maandag gelijk Koninginnedag....(met een jarige in ons gezin)
Dat wordt aanpoten.

....tot vrijdag dan :huhu
whahahahahaaa.... dus ik ga je eindelijk zien..... en denk erom dat je me vrijdag niet laat vertrekken zonder me aan mijn jas getrokken te hebben!!!!!!!!!!!!!
Heb je huisman nu gezien en gesproken?
Je hebt het verhaal al gehoord zeker? of zag je het ook gebeuren? Net als Helma, die stond zich dubbel te lachen ipv dat ze me redde.....

Oké, het verhaal gaat zo: Ik vraag aan helma-dochter "wie is nu 'piet' huisman?" Zij verstaat alleen 'piet' en geen huisman, dus ze wijst mij 'piet'..... ik naar piet, tik hem op zijn schouder en zeg "ha huisman"..... hij kijkt me stomverbaasd aan en zegt "niet dat ik weet eigenlijk" ..... Ik had het meteen drie graden warmer.... op hetzelfde moment stond de kasteelheer achter me, die had door wat er gebeurde.... nou ja, en ik kijk achterom daar stond helma helemaal dubbel................. Oké, het was dus geen huisman, maar wel een 'piet'.....

Toen ik mijn normale temperatuur en kleur weer terughad heeft helma me even voorgesteld aan huisman.... dus ja, ik heb hem gezien en gesproken, en hoewel hij mij kende kan ik me niet heugen dat ik hem ooit eerder had gezien :hum
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
henriët

Bericht door henriët »

MarthaMartha schreef:
Je hebt het verhaal al gehoord zeker? of zag je het ook gebeuren? Net als Helma, die stond zich dubbel te lachen ipv dat ze me redde.....

Oké, het verhaal gaat zo: Ik vraag aan helma-dochter "wie is nu 'piet' huisman?" Zij verstaat alleen 'piet' en geen huisman, dus ze wijst mij 'piet'..... ik naar piet, tik hem op zijn schouder en zeg "ha huisman"..... hij kijkt me stomverbaasd aan en zegt "niet dat ik weet eigenlijk" ..... Ik had het meteen drie graden warmer.... op hetzelfde moment stond de kasteelheer achter me, die had door wat er gebeurde.... nou ja, en ik kijk achterom daar stond helma helemaal dubbel................. Oké, het was dus geen huisman, maar wel een 'piet'.....

Toen ik mijn normale temperatuur en kleur weer terughad heeft helma me even voorgesteld aan huisman.... dus ja, ik heb hem gezien en gesproken, en hoewel hij mij kende kan ik me niet heugen dat ik hem ooit eerder had gezien :hum
:haha :haha
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
-DIA-

Bericht door -DIA- »

10:20 uur: Afspraak bij de huisarts.
Ik zou een invaller krijgen, want onze eigen huisarts is er niet.
Voor de rest is het de bedoeling om vandaag eens weer wat orde op zaken te stellen in de "rommelkamer"...
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
parel

Bericht door parel »

Vanavond naar Bijbelstudie :) :yahoo :D
Ik ben het licht der wereld; die Mij volgt, zal in de duisternis niet wandelen, maar zal het licht des levens hebben. (Joh 8:12b)
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Een beetje teveel. :ouin
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Zita schreef:Een beetje teveel. :ouin
Rustig aan meid, (zegt ze dan)
Maar het is wel herkenbaar :ouin
Ik weet, mijn Verlosser leeft
helma

Bericht door helma »

Psaltersing-in
Schemerlichtje

Bericht door Schemerlichtje »

Nadenken over een geweldige dag!
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Lourens

Bericht door Lourens »

Vandaag gewerkt en grotendeels in fotostudio doorgebracht.
Om 4 uur de deur achter me dicht getrokken en nu al lekker weekend vieren.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Lourens

Bericht door Lourens »

Ik denk dat ik zo een raamkozijn ga schilderen.

Vanavond naar de verjaardag van mijn zoon en in loop van avond mijn dochter ophalen die thuis hoopt te komen van een meerdaagse excursie naar Londen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
MarthaMartha

Lourens schreef:Ik denk dat ik zo een raamkozijn ga schilderen.

Vanavond naar de verjaardag van mijn zoon en in loop van avond mijn dochter ophalen die thuis hoopt te komen van een meerdaagse excursie naar Londen.
schilderen? raamkozijn? binnenkant dan? of regent het daar niet?
Lourens

Bericht door Lourens »

MarthaMartha schreef:
Lourens schreef:Ik denk dat ik zo een raamkozijn ga schilderen.

schilderen? raamkozijn? binnenkant dan? of regent het daar niet?
Zou kunnen, regen is niet tegen die zijde.
Maar het is behangen geworden. Een muur is al klaar.
MarthaMartha

een bruiloft ceremoniemeesteren....
MarthaMartha

alles beneden schoongemaakt... heerlijk!
Gisteren hele bovenverdieping grondig aangepakt en nu beneden. Alles weer lekker schoon, fris en opgeruimd na een paar weken 'rommelen' door alle drukte. De was is ook al weg en de boodschappen zijn gedaan, dus de rest van de dag niks, nou ja, koken vanavond natuurlijk. Morgen mijn schoonzus helpen en dan donderdag en vrijdag lekker rustig aan. Met af en toe een was en elke dag even stofzuigen/dweilen (tja, sinds kleine demo kruipt, loopt en zelf brood eet zit er niet anders op) komen we er dan wel.
Ik hoop dat het lekker weer wordt, kunnen we donderdag misschien iets leuks doen, fietsen ofzo.
helma

Bericht door helma »

vanmorgen vriendin geholpen in de huishouding.
vanmiddag komt mijn zus voor mij strijken.

alletwee leuk!
Plaats reactie