Ja.. en ik houd echt niet van feestdagen...vlinder schreef:Ach, je maandelijkse feestdagen?Droelie schreef:In bed liggen en hopen dat die verschrikkelijke buikpjin gaat zakken

Ja.. en ik houd echt niet van feestdagen...vlinder schreef:Ach, je maandelijkse feestdagen?Droelie schreef:In bed liggen en hopen dat die verschrikkelijke buikpjin gaat zakken
Teunisbloemoliecapsules en Aleve feminaxDroelie schreef:Ja.. en ik houd echt niet van feestdagen...vlinder schreef:Ach, je maandelijkse feestdagen?Droelie schreef:In bed liggen en hopen dat die verschrikkelijke buikpjin gaat zakken
Voor mij nu geen lange autorit...*girly* schreef:Nurofen Female is ook érrrg goed! En retourtje Staphorst doet ook wonderen
Hmm...Tis dat 'k officieel netjes thuis hoor te zijn, andres kwam ik wel meid! Vanaf volgende week mag 'k weer legaal op pad!Droelie schreef:Voor mij nu geen lange autorit...*girly* schreef:Nurofen Female is ook érrrg goed! En retourtje Staphorst doet ook wonderenzelfs niet naar wmzsz...
Kheb trouwens net 4 uurtjes geslapen...
Hoe ging het met hem??MarthaMartha schreef:werken
vanavond naar Jvdg
Het kon niet doorgegaan, omdat Jan het wegens zwakte niet aan kon.JolandaOudshoorn schreef:Hoe ging het met hem??MarthaMartha schreef:werken
vanavond naar Jvdg
C&A!fluitje schreef:Uiteraard weer een werkdag.
Vanmiddag afdelingsoverleg met aansluitend een borrel ergens in Utrecht.
Maar ik ga op tijd naar huis want vanavond winkelen met mijn vrouw.
Ik moet nog een donker pak hebben, een zien of er een betaalbare te vinden is.
JolandaOudshoorn schreef:C&A!fluitje schreef:Uiteraard weer een werkdag.
Vanmiddag afdelingsoverleg met aansluitend een borrel ergens in Utrecht.
Maar ik ga op tijd naar huis want vanavond winkelen met mijn vrouw.
Ik moet nog een donker pak hebben, een zien of er een betaalbare te vinden is.