Erdee

Ad Anker
Moderator

Re: Erdee

Bericht door Ad Anker »

Geen herhaling van een discussie in een inmiddels gesloten topic a.u.b.
Mara

Bericht door Mara »

aggieoudje schreef: maar meer een valere zwarte of het is misschien zelfs wel donkerblauw, maar opzich wel gewoon een nette broek.
Dat is gewoon een middengrijze chino, Aggie ;)
De Berner Sennen gehoorzaamt i.i.g. goed. Is ons nooit gelukt. :haha
Hij zegt zinnige dingen., wederom fris interview.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Charles

Bericht door Charles »

Dom van het RD om lopende een procedure een achtergrondartikel te publiceren over kwestie op de Gomarus. Daar is de Gomarus écht niet mee geholpen. Begrepen dat ze ook gevraagd hebben om pas te publiceren na uitspraak rechter.
Zo geen slimme actie van het RD. Dan besef je niet wat er op het spel staat. Maar past bij het beeld wat ik heb van RD: een beetje dom. Meerwaarde RD zit m in de eenlingen a la BJS.
Ad Anker
Moderator

Bericht door Ad Anker »

Net als het artikel van mensen op de IC die spijt hebben van hun weigering om te vaccineren. Ook een beetje een onnozel artikel en vaccinatiepropaganda.

Vandaag is het RD gewoon een beetje jammer. ;)

Trouwens, het artikel van de Flakkeese dominee maakt veel goed.
Bezorgd

Bericht door Bezorgd »

Ik heb een interview gemist denk Ad?
Degene die ik las was vooral een beetje opervlakkig. Beetje mijmeren over vroeger.
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Charles schreef:Dom van het RD om lopende een procedure een achtergrondartikel te publiceren over kwestie op de Gomarus. Daar is de Gomarus écht niet mee geholpen.
Is het de taak van het RD om de Gomarus te helpen, dan?

Ik vond het juist positief, een bewijs dat het RD probeert hoor en wederhoor toe te passen en niet op voorhand partij kiest voor de huisgenoten des RD's.
~~Soli Deo Gloria~~
parsifal

Bericht door parsifal »

Ad Anker schreef:Net als het artikel van mensen op de IC die spijt hebben van hun weigering om te vaccineren. Ook een beetje een onnozel artikel en vaccinatiepropaganda.

Ik hoop dat een krant zowel verhalen blijft laten horen van deze mensen als verhalen van mensen waar de bijwerkingen van vaccins extreem zijn. Het liefst beide in context geplaatst.

Ik vind dit soort verhalen eng, omdat ze laten zien dat de situatie zo giftig is geworden dat sommige mensen niet op tijd hulp zoeken (en het zal ook gebeuren bij mensen die de bijwerkingen van vaccins niet willen melden): https://www.theguardian.com/us-news/202 ... s-covid-19
Ik kan vooral verdrietig zijn voor een jonge moeder die nu weduwe is en straks vier kinderen die hun vader missen.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Ambtenaar

Bericht door Ambtenaar »

Charles schreef:Dom van het RD om lopende een procedure een achtergrondartikel te publiceren over kwestie op de Gomarus. Daar is de Gomarus écht niet mee geholpen. Begrepen dat ze ook gevraagd hebben om pas te publiceren na uitspraak rechter.
Zo geen slimme actie van het RD. Dan besef je niet wat er op het spel staat. Maar past bij het beeld wat ik heb van RD: een beetje dom. Meerwaarde RD zit m in de eenlingen a la BJS.
Dat betekent dat de krant niet aan de leiband loopt van falende bestuurders, maar streeft naar onafhankelijkheid. Je zou het RD daar juist voor moeten prijzen.
Ambtenaar

Bericht door Ambtenaar »

parsifal schreef:
Ik hoop dat een krant zowel verhalen blijft laten horen van deze mensen als verhalen van mensen waar de bijwerkingen van vaccins extreem zijn. Het liefst beide in context geplaatst.
Welke kans acht je hoger, de kans dat je als ongevaccineerde op de IC belandt of de kans dat je met een bijwerking van vaccinatie op de IC belandt?
eilander
Moderator

Bericht door eilander »

Ambtenaar schreef:
parsifal schreef:
Welke kans acht je hoger, de kans dat je als ongevaccineerde op de IC belandt of de kans dat je met een bijwerking van vaccinatie op de IC belandt?
Er zijn al twee topics waar dit soort vragen behandeld worden. Graag aldaar deze discussie voeren.
GerefGemeente-lid
Verbannen

Bericht door GerefGemeente-lid »

Bezorgd schreef:Ik heb een interview gemist denk Ad?
Degene die ik las was vooral een beetje opervlakkig. Beetje mijmeren over vroeger.
Dan heb je slecht gelezen, waarde broeder!
pierre27

Bericht door pierre27 »

Ad Anker schreef:Net als het artikel van mensen op de IC die spijt hebben van hun weigering om te vaccineren. Ook een beetje een onnozel artikel en vaccinatiepropaganda.

:super, mooi ja, open en eerlijk.
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Charles

Bericht door Charles »

Ambtenaar schreef:
Charles schreef:Dom van het RD om lopende een procedure een achtergrondartikel te publiceren over kwestie op de Gomarus. Daar is de Gomarus écht niet mee geholpen. Begrepen dat ze ook gevraagd hebben om pas te publiceren na uitspraak rechter.
Dat betekent dat de krant niet aan de leiband loopt van falende bestuurders, maar streeft naar onafhankelijkheid. Je zou het RD daar juist voor moeten prijzen.
Ik vind dat zo'n domme, tenenkrommende reactie dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen. Alsof die hele kwestie komt door falende bestuurders. Het gaat over de machten en geestelijke boosheden in de lucht.
Ambtenaar

Bericht door Ambtenaar »

Charles schreef: Ik vind dat zo'n domme, tenenkrommende reactie dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen. Alsof die hele kwestie komt door falende bestuurders. Het gaat over de machten en geestelijke boosheden in de lucht.
De schoolleiding heeft onvoldoende toezicht gehouden op de bescherming van kwetsbare leerlingen. Als het RD daarover pas zou publiceren na instemming van bestuurders van organisaties, dan kan het RD beter sluiten.

In deze hele kwestie gaat het dus niet over standpunten en ideeën over homoseksualiteit, het gaat erom hoe een school invulling geeft aan de zorgplicht.

Los gezien daarvan, ik vind het al heel dubieus dat de school ouders op basis van hearsay informeert over zaken die niet in context van school hebben plaatsgevonden.
Charles

Bericht door Charles »

Iedereen kan alles schrijven alleen de Gomarus kan niet alles zeggen in kader van privacy. Het is allemaal niet zo simpel. En zo zie je dat het artikel van het RD weinig toevoegt.
Plaats reactie