Erdee
Re: Erdee
Dat is gewoon een middengrijze chino, Aggieaggieoudje schreef: maar meer een valere zwarte of het is misschien zelfs wel donkerblauw, maar opzich wel gewoon een nette broek.

De Berner Sennen gehoorzaamt i.i.g. goed. Is ons nooit gelukt.

Hij zegt zinnige dingen., wederom fris interview.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Dom van het RD om lopende een procedure een achtergrondartikel te publiceren over kwestie op de Gomarus. Daar is de Gomarus écht niet mee geholpen. Begrepen dat ze ook gevraagd hebben om pas te publiceren na uitspraak rechter.
Zo geen slimme actie van het RD. Dan besef je niet wat er op het spel staat. Maar past bij het beeld wat ik heb van RD: een beetje dom. Meerwaarde RD zit m in de eenlingen a la BJS.
Zo geen slimme actie van het RD. Dan besef je niet wat er op het spel staat. Maar past bij het beeld wat ik heb van RD: een beetje dom. Meerwaarde RD zit m in de eenlingen a la BJS.
Net als het artikel van mensen op de IC die spijt hebben van hun weigering om te vaccineren. Ook een beetje een onnozel artikel en vaccinatiepropaganda.
Vandaag is het RD gewoon een beetje jammer.
Trouwens, het artikel van de Flakkeese dominee maakt veel goed.
Vandaag is het RD gewoon een beetje jammer.

Is het de taak van het RD om de Gomarus te helpen, dan?Charles schreef:Dom van het RD om lopende een procedure een achtergrondartikel te publiceren over kwestie op de Gomarus. Daar is de Gomarus écht niet mee geholpen.
Ik vond het juist positief, een bewijs dat het RD probeert hoor en wederhoor toe te passen en niet op voorhand partij kiest voor de huisgenoten des RD's.
~~Soli Deo Gloria~~
Ik hoop dat een krant zowel verhalen blijft laten horen van deze mensen als verhalen van mensen waar de bijwerkingen van vaccins extreem zijn. Het liefst beide in context geplaatst.Ad Anker schreef:Net als het artikel van mensen op de IC die spijt hebben van hun weigering om te vaccineren. Ook een beetje een onnozel artikel en vaccinatiepropaganda.
Vandaag is het RD gewoon een beetje jammer.![]()
Ik vind dit soort verhalen eng, omdat ze laten zien dat de situatie zo giftig is geworden dat sommige mensen niet op tijd hulp zoeken (en het zal ook gebeuren bij mensen die de bijwerkingen van vaccins niet willen melden): https://www.theguardian.com/us-news/202 ... s-covid-19
Ik kan vooral verdrietig zijn voor een jonge moeder die nu weduwe is en straks vier kinderen die hun vader missen.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Dat betekent dat de krant niet aan de leiband loopt van falende bestuurders, maar streeft naar onafhankelijkheid. Je zou het RD daar juist voor moeten prijzen.Charles schreef:Dom van het RD om lopende een procedure een achtergrondartikel te publiceren over kwestie op de Gomarus. Daar is de Gomarus écht niet mee geholpen. Begrepen dat ze ook gevraagd hebben om pas te publiceren na uitspraak rechter.
Welke kans acht je hoger, de kans dat je als ongevaccineerde op de IC belandt of de kans dat je met een bijwerking van vaccinatie op de IC belandt?parsifal schreef:
Ik hoop dat een krant zowel verhalen blijft laten horen van deze mensen als verhalen van mensen waar de bijwerkingen van vaccins extreem zijn. Het liefst beide in context geplaatst.
Er zijn al twee topics waar dit soort vragen behandeld worden. Graag aldaar deze discussie voeren.Ambtenaar schreef:Welke kans acht je hoger, de kans dat je als ongevaccineerde op de IC belandt of de kans dat je met een bijwerking van vaccinatie op de IC belandt?parsifal schreef:
Ik hoop dat een krant zowel verhalen blijft laten horen van deze mensen als verhalen van mensen waar de bijwerkingen van vaccins extreem zijn. Het liefst beide in context geplaatst.
-
- Verbannen
Dan heb je slecht gelezen, waarde broeder!Bezorgd schreef:Ik heb een interview gemist denk Ad?
Degene die ik las was vooral een beetje opervlakkig. Beetje mijmeren over vroeger.
Ad Anker schreef:Net als het artikel van mensen op de IC die spijt hebben van hun weigering om te vaccineren. Ook een beetje een onnozel artikel en vaccinatiepropaganda.
Vandaag is het RD gewoon een beetje jammer.![]()

Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Ik vind dat zo'n domme, tenenkrommende reactie dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen. Alsof die hele kwestie komt door falende bestuurders. Het gaat over de machten en geestelijke boosheden in de lucht.Ambtenaar schreef:Dat betekent dat de krant niet aan de leiband loopt van falende bestuurders, maar streeft naar onafhankelijkheid. Je zou het RD daar juist voor moeten prijzen.Charles schreef:Dom van het RD om lopende een procedure een achtergrondartikel te publiceren over kwestie op de Gomarus. Daar is de Gomarus écht niet mee geholpen. Begrepen dat ze ook gevraagd hebben om pas te publiceren na uitspraak rechter.
De schoolleiding heeft onvoldoende toezicht gehouden op de bescherming van kwetsbare leerlingen. Als het RD daarover pas zou publiceren na instemming van bestuurders van organisaties, dan kan het RD beter sluiten.Charles schreef: Ik vind dat zo'n domme, tenenkrommende reactie dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen. Alsof die hele kwestie komt door falende bestuurders. Het gaat over de machten en geestelijke boosheden in de lucht.
In deze hele kwestie gaat het dus niet over standpunten en ideeën over homoseksualiteit, het gaat erom hoe een school invulling geeft aan de zorgplicht.
Los gezien daarvan, ik vind het al heel dubieus dat de school ouders op basis van hearsay informeert over zaken die niet in context van school hebben plaatsgevonden.