Wat doen we vandaag? [5]
Re: Wat doen we vandaag? [5]
Vanmorgen wat slaap ingehaald.
Vanmiddag gaan we de zolder op. Daar eens grote opruiming houden. Denk dat de kringloopwinkel gevuld zal worden.
Vanavond zullen we de boodschappen doen. Of andersom, we zullu wel zien.
Vanmiddag gaan we de zolder op. Daar eens grote opruiming houden. Denk dat de kringloopwinkel gevuld zal worden.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
vanmorgen hard gewerkt
straks gezellig naar de rommelmarkt
vanavond naar verjaardag neef in Kroonheim
manlief moet vanavond werken en morgen ook de hele dag
straks gezellig naar de rommelmarkt

vanavond naar verjaardag neef in Kroonheim
manlief moet vanavond werken en morgen ook de hele dag

gewerkt.....en m'n vriendin ondersteunt. Nu net thuis, was in de machine gegooid en laten draaien. Een pan tomatensoep gemaakt. Vanmiddag de was weg werken, het logeerbed opmaken. Vanavond lekker wat rommelen in huis en m'n ouders ontvangen die blijven slapen.
Om 18.00 uur thuis uit me werk. Toen snel gegeten. Zo ff douchen, dan nog twee ziektebeelden uitwerken en een relfectieverslag en vanavond nog een verjaardag van mijn schoonmoeder. Morgen heerlijk vrij. Voor mij is het zo WEEKEND! 

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
moe zijn
Ohja, en ook nog leren.
Misschien nog even naar de bieb

Ohja, en ook nog leren.
Misschien nog even naar de bieb
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Ook hier tijd voor een nieuw deeltje! Het 6e! Dus:

tsjonge, wat een bezorgdheid...Gijs83 schreef:Ook hier tijd voor een nieuw deeltje! Het 6e! Dus:![]()
~~Soli Deo Gloria~~
Mag dat niet?Hendrikus schreef:tsjonge, wat een bezorgdheid...Gijs83 schreef:Ook hier tijd voor een nieuw deeltje! Het 6e! Dus:![]()

Ach, je medeleven wordt zeker gewaardeerd, maar de moderators hier weten maar al te goed hoe ze slotjes moeten zetten hoor.Gijs83 schreef:Mag dat niet?Hendrikus schreef:tsjonge, wat een bezorgdheid...Gijs83 schreef:Ook hier tijd voor een nieuw deeltje! Het 6e! Dus:![]()
![]()
~~Soli Deo Gloria~~
De zolder heb ik aan mijn vrouw overgelaten voor het eerste gedeelte.fluitje schreef:Vanmorgen wat slaap ingehaald.
Ondertussen heb ik voor haar een tijd staan strijken, zodat straks weer een wasmand van zolder naar beneden kan.
Prima samenwerking.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- Bert Mulder
- Contacteer:
doe het maar in wist je dat....Gijs83 schreef:Ook hier tijd voor een nieuw deeltje! Het 6e! Dus:![]()
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
En kijk uit voor de rolemmerBert Mulder schreef:doe het maar in wist je dat....Gijs83 schreef:Ook hier tijd voor een nieuw deeltje! Het 6e! Dus:![]()

WHAAAMister schreef:En kijk uit voor de rolemmerBert Mulder schreef:doe het maar in wist je dat....Gijs83 schreef:Ook hier tijd voor een nieuw deeltje! Het 6e! Dus:![]()
dezelfde woorden als in de chat op dit moment..
\
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Bert Mulder
- Contacteer:

Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
[/quote]Bert Mulder schreef:
Ongeduldige vuilnisemmer zeg! Daar moet wel gauw een mod aan te pas komen!!!