om te frituren, dat lijkt me duidelijkalbion schreef:en waarvoor gebruik je zoiets?Kislev schreef:Mijn nieuwe aanwinst (met dank aan de baas) een iPhone 3G 8GB

om te frituren, dat lijkt me duidelijkalbion schreef:en waarvoor gebruik je zoiets?Kislev schreef:Mijn nieuwe aanwinst (met dank aan de baas) een iPhone 3G 8GB
Hendrikus, je blijft leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Hendrikus schreef:om te frituren, dat lijkt me duidelijkalbion schreef:en waarvoor gebruik je zoiets?Kislev schreef:Mijn nieuwe aanwinst (met dank aan de baas) een iPhone 3G 8GB
m'n collega heeft hem ook... fantastisch!Kislev schreef:Mijn nieuwe aanwinst (met dank aan de baas) een iPhone 3G 8GB
Ik ga voor de draagbare magnetron. Leuk deurtje zit er op.albion schreef:en waarvoor gebruik je zoiets?Kislev schreef:Mijn nieuwe aanwinst (met dank aan de baas) een iPhone 3G 8GB
Auto schreef:
Ik ga voor de draagbare magnetron. Leuk deurtje zit er op.
Mmmm... die optie heb ik nog niet gevonden en geprobeerd. kZal eens kijkenAuto schreef:Ik ga voor de draagbare magnetron. Leuk deurtje zit er op.
griezelig hoor, alles in één....Kislev schreef:Mmmm... die optie heb ik nog niet gevonden en geprobeerd. kZal eens kijkenAuto schreef:Ik ga voor de draagbare magnetron. Leuk deurtje zit er op.![]()
kGebruik hem tot nog toe om te bellen, te smsen, te internetten, te mailen, gps met google maps, agenda, weer, wekker, rekenmachine, fototoestel, klok, opslaan en bekijken van pda, word en excel files. Alleen de functie van iPod doe ik niks mee.
http://www.apple.com/nl/iphone/
Kislev schreef:Ik heb thuis (en op het werk) ook nog een gewone telefoon, ik heb thuis (en op het werk) ook een computer met internet, ik heb thuis ook nog een wekker, fototoestel, rekenmachine etc.
Maar alles in 1 apparaat is bijzonder handig onderweg! Welkom in 2008.
whahahaha.... mijn wijkouderling van in de 70 heeft me pas uitgelegd op zijn mobiel hoe je een sms verstuurd (zijn kleinzoon had het stap voor stap voor hem beschreven) ....Kislev schreef:Nou, dan zou ik een telefoon aanschaffen waar het allemaal inzit. Dat is pas overzichtelijk
Kislev schreef:Mmmm... die optie heb ik nog niet gevonden en geprobeerd. kZal eens kijkenAuto schreef:Ik ga voor de draagbare magnetron. Leuk deurtje zit er op.![]()
kGebruik hem tot nog toe om te bellen, te smsen, te internetten, te mailen, gps met google maps, agenda, weer, wekker, rekenmachine, fototoestel, klok, opslaan en bekijken van pda, word en excel files. Alleen de functie van iPod doe ik niks mee. Verder kun je via de Apple Store tal van nieuwe dingen erop zetten, van bijbel tot treindiensten. Maar ja, moet je creditcard voor hebben (ook al zijn veel dingen gratis).
http://www.apple.com/nl/iphone/