Maar om on topic te blijven, dit is toch wel heel bar DIA

Als jij het zo wilt noemen, ga je gang.Ambtenaar schreef:Je doelt op het recyclen van preken?Mannetje schreef: Werkdrukverlichting in de tiendaagse veldtocht.
Ik denk dat ze met de fiets gaan-DIA- schreef:Wellicht ook om de broeders van de zustergemeenten wat beter te leren kennen. Want het heen en weer lopen van Noord naar Zuid en van Zuid naar West is ook niet wenselijk.Mannetje schreef:Werkdrukverlichting in de tiendaagse veldtocht.-DIA- schreef:In het jongste nummer van de Kerkbode zag ik iets opmerkelijks. Op de 2e Kerstdag is er een kanselruil tussen de drie plaatselijke GG's. In Zuid preekt ds. van Dieren. in Noord ds. den Haan, en in West ds. Janse...
Is dit zo bijzonder dan of heb ik iets gemist?Hendrikus schreef:Wellicht ook om de broeders van de zustergemeenten wat beter te leren kennen. Want het heen en weer lopen van Noord naar Zuid en van Zuid naar West is ook niet wenselijk.-DIA- schreef:Werkdrukverlichting in de tiendaagse veldtocht.Mannetje schreef:In het jongste nummer van de Kerkbode zag ik iets opmerkelijks. Op de 2e Kerstdag is er een kanselruil tussen de drie plaatselijke GG's. In Zuid preekt ds. van Dieren. in Noord ds. den Haan, en in West ds. Janse...
Zeg maar van de Gereformeerde Gemeenten tot de Christelijke Gereformeerde Kerken?
„Die conclusie zou je kunnen trekken. Het overleg was overigens nog breder.”
Mooi initiatief.!Bertiel schreef:een concensus over de verbondsleer
https://www.rd.nl/artikel/904072-reform ... et-verbond
Zeg maar van de Gereformeerde Gemeenten tot de Christelijke Gereformeerde Kerken?
„Die conclusie zou je kunnen trekken. Het overleg was overigens nog breder.”
Kennen ze bij jullie geen dienst op 2e kerstdag 's morgens?FlyingEagle schreef:Toch wel bijzonder dat er in die korte tijd op zaterdagochtend ook nog een dienst wordt belegd.
Nee. Ds. Van Dieren preekt tweede kerstdag in West, ds. Den Haan in Zuid en ds. Janse in Noord... Kijk maar op Kerktijden.-DIA- schreef:In het jongste nummer van de Kerkbode zag ik iets opmerkelijks. Op de 2e Kerstdag is er een kanselruil tussen de drie plaatselijke GG's. In Zuid preekt ds. van Dieren. in Noord ds. den Haan, en in West ds. Janse...
Nee, net als in veel andere gemeenten hebben we altijd op 2e kerstdag ‘s morgens kinderkerstfeest.newton schreef:Kennen ze bij jullie geen dienst op 2e kerstdag 's morgens?FlyingEagle schreef:Toch wel bijzonder dat er in die korte tijd op zaterdagochtend ook nog een dienst wordt belegd.
Dat is inmiddels ook al ouderwets. Bij ons is er tweede kerstdag een digitale van te voren opgenomen uitzending die dan wordt uitgezonden.FlyingEagle schreef:Nee, net als in veel andere gemeenten hebben we altijd op 2e kerstdag ‘s morgens kinderkerstfeest.newton schreef:Kennen ze bij jullie geen dienst op 2e kerstdag 's morgens?FlyingEagle schreef:Toch wel bijzonder dat er in die korte tijd op zaterdagochtend ook nog een dienst wordt belegd.
Noord, West of Zuid dus, naar gelang je voorkeur van predikant :-DJantje schreef:Dat is inmiddels ook al ouderwets. Bij ons is er tweede kerstdag een digitale van te voren opgenomen uitzending die dan wordt uitgezonden.FlyingEagle schreef:Nee, net als in veel andere gemeenten hebben we altijd op 2e kerstdag ‘s morgens kinderkerstfeest.newton schreef:Kennen ze bij jullie geen dienst op 2e kerstdag 's morgens?FlyingEagle schreef:Toch wel bijzonder dat er in die korte tijd op zaterdagochtend ook nog een dienst wordt belegd.
Ik luister waarschijnlijk gewoon naar een preek, ergens in den lande.
Wat een betrokkenheid bij de kinderen uit je gemeente.Jantje schreef:Dat is inmiddels ook al ouderwets. Bij ons is er tweede kerstdag een digitale van te voren opgenomen uitzending die dan wordt uitgezonden.FlyingEagle schreef:Nee, net als in veel andere gemeenten hebben we altijd op 2e kerstdag ‘s morgens kinderkerstfeest.newton schreef:Kennen ze bij jullie geen dienst op 2e kerstdag 's morgens?FlyingEagle schreef:Toch wel bijzonder dat er in die korte tijd op zaterdagochtend ook nog een dienst wordt belegd.
Ik luister waarschijnlijk gewoon naar een preek, ergens in den lande.