Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag ? [9]
En het blijft een mooi stuk muziek
http://www.youtube.com/watch?v=1ea90L91eZk
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
-
Wat doe ik vandaag? Een brief versturen, maar vergeten er een postzegel op te plakken. En het was nog een belangrijke brief ook

Hij komt wel aan, alleen moet de geadresseerde strafport betalen.sirdanilot schreef:Wat doe ik vandaag? Een brief versturen, maar vergeten er een postzegel op te plakken. En het was nog een belangrijke brief ook![]()
-
Maar de geadresseerde is een bepaalde instantie, en die gaan dat denk ik niet doen... als het nu een persoon was geweest, was het geen probleem.
Maar goed, waarschijnlijk wordt hij teruggestuurd.
Volgens mij heb je niet te kiezen als ontvanger. Ik had via marktplaats iets gekocht, en voldoende verzendkosten betaald. De dame van wie ik het kocht dacht wat extra te verdienen door niet voldoende postzegels te plakken. De envelop was door de brievenbus gedaan, met een kaart van tnt met het bedrag aan strafport wat ik mag betalen.sirdanilot schreef:Maar de geadresseerde is een bepaalde instantie, en die gaan dat denk ik niet doen... als het nu een persoon was geweest, was het geen probleem.

Absoluut.parsifal schreef:En het blijft een mooi stuk muziek
-
Je mag een poststuk altijd weigeren. Ik denk dat je het dan ongeopend naar het postkantoor moet brengen, of als je thusibent meteen tegen de postbode zeggen. Toen ik post bezorgde als bijbaantje weigerde iemand een keer een brief, daar zijn speciale stickers voor.
Door dat bijbaantje weet ik nu overigens ook welk postbedrijf de Gereformeerde Bijbelstichting blaadjes bezorgt, en op welke adressen deze wordt ontvangen
maar dat mag ik natuurlijk niet zeggen 
Door dat bijbaantje weet ik nu overigens ook welk postbedrijf de Gereformeerde Bijbelstichting blaadjes bezorgt, en op welke adressen deze wordt ontvangen

Nu even relaxen.
Vanmiddag word het denk ik weer duplo
Vanavond even vrouwentijd.
duplo is best mooi spul!Lassie schreef:![]()
vanochtend met de duplo gespeeld.
Nu even relaxen.
Vanmiddag word het denk ik weer duplo
Vanavond even vrouwentijd.
Mijn tweede en laatste stageweek alweer ingegaan vandaag. 

Ik ben het licht der wereld; die Mij volgt, zal in de duisternis niet wandelen, maar zal het licht des levens hebben. (Joh 8:12b)
Onderweg voor een paar dagen uit.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Oppassen bij een super leuk gezin waarvan de ouders gezellig er even tussenuit gaan. (kunnen jullie niet wat langer weg, ik heb zooooveel leuks in gedachten om te doen met jullie kids). 

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Maar weer eens met de waterstofzuiger aan de gang. Het grondwater staat sinds gisteren wederom H O O G.
Gemiddeld hebben we eens in de 10 jaar last van dit euvel, nu al de 2e keer dit najaar.

Gemiddeld hebben we eens in de 10 jaar last van dit euvel, nu al de 2e keer dit najaar.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
vlinder schreef:Oppassen bij een super leuk gezin waarvan de ouders gezellig er even tussenuit gaan. (kunnen jullie niet wat langer weg, ik heb zooooveel leuks in gedachten om te doen met jullie kids).

Geniet ervan!!! (en kom gerust een bakkie doen als je nog wel tijd over hebt)
Ja hoor, we plakken er nog 3 dagen achteraan.vlinder schreef:Oppassen bij een super leuk gezin waarvan de ouders gezellig er even tussenuit gaan. (kunnen jullie niet wat langer weg, ik heb zooooveel leuks in gedachten om te doen met jullie kids).

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon