Wat doen we vandaag ? [6]
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
nu zo eerst naar de fysiotherapie, vanmiddag mijn postwijk en vanavond naar een GBS-dienst waarin Ds.J.van Belzen uit Urk voorgaat.
Nee, Helma gedraagt zich zoals van haar gevraagd wordt, kuis en ingetogen!Gijs83 schreef:Nee, inderdaad...wat moet ik nu van je denken Helma? Afvallig geworden???Hendrikus schreef:o o, hellend vlak, laat de dominee van Gijs het niet horenhelma schreef:vanmorgen ben ik 'slachtoffer' tijdens het EHBO-examen van groep 8
ik heb besloten in dit geval ook maar eens een legging aan te doen. Sssssssttttttt...........
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Betrapt.............helma schreef:vanmorgen ben ik 'slachtoffer' tijdens het EHBO-examen van groep 8
ik heb besloten in dit geval ook maar eens een legging aan te doen. Sssssssttttttt...........
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
het was erg nuttig tijdens een hele morgen van mijn rug in stabiele zijligging gesjord te worden.
zo af en toe had ik het gevoel dat leerlingen dachten dat het om een meelzak ging i.p.v. een vrouw
een van de ll. : Even de ademhaling nakijken. Ja! het doet het nog!
schitterend 'werk' trouwens.
volgende week weer op Het hoornbeeck.
maar goed dat je geen mond op mondbeademing kreeghelma schreef:![]()
het was erg nuttig tijdens een hele morgen van mijn rug in stabiele zijligging gesjord te worden.
zo af en toe had ik het gevoel dat leerlingen dachten dat het om een meelzak ging i.p.v. een vrouw
een van de ll. : Even de ademhaling nakijken. Ja! het doet het nog!![]()
BJD schreef:maar goed dat je geen mond op mondbeademing kreeghelma schreef:![]()
een van de ll. : Even de ademhaling nakijken. Ja! het doet het nog!![]()
ik denk dat je dan spontaan in de lachschiet.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
ik moest nu ook af en toe keihard lachen
by the way; mijn zoon is geslaagd voor zijn EHBO vandaag
helma schreef:ik moest nu ook af en toe keihard lachen
En nee...dit was geen grap
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Vandaag aan het werk. Komen zo een paar zaken voor me binnen.
Vanavond thuis aan de gang.
Vanavond thuis aan de gang.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Vanochtend lekker uitgeslapen tot 8:15.
lekker rustig aan gedaan
straks boodschappen doen in de stad
vanmiddag even bij een kennis stofzuigen
vanavond misschien bij m'n schoonouders langs
lekker rustig aan gedaan
straks boodschappen doen in de stad
vanmiddag even bij een kennis stofzuigen
vanavond misschien bij m'n schoonouders langs
Niet zo bar veel...

Verkouden? Beterschap! FF vitamine C nemen. ( bruistablet)
Ik ga de woensdagmiddag vieren. Twee kleinere kids thuis, eentje is er spelen en I-M - Judith van dit forum - heeft studievrij omdat ze al bijna weer toetsen heeft. Fijne middag iedereen!
Ik ga de woensdagmiddag vieren. Twee kleinere kids thuis, eentje is er spelen en I-M - Judith van dit forum - heeft studievrij omdat ze al bijna weer toetsen heeft. Fijne middag iedereen!
- JolandaOudshoorn
vandaag even wat afgeven bij een forummer... ben alleen daar ruim een uur blijven hangen......
Ze kwamen wel met een goed voorstel: MEETING!!!!
Ze kwamen wel met een goed voorstel: MEETING!!!!
Ik weet, mijn Verlosser leeft