Evenals refo nu toch ook echt!Marnix schreef:ik zie dat ik stilletjes de 10000 ben gepasseerd
Wist je dat . . . [12]
Re: Wist je dat . . . [12]
Yup. Maar ik heb hem wel ingehaald 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Het wordt druk boven de 10.000.
Ik zie dat Jvdg zich ook opmaakt om die magische grens te doorbreken. En als Hendrikus een beetje doortypt, is hij er binnenkort ook doorheen.

Ik zie dat Jvdg zich ook opmaakt om die magische grens te doorbreken. En als Hendrikus een beetje doortypt, is hij er binnenkort ook doorheen.
ik zie dat ik inmiddels ook langzaam maar zeker binnenkort de 10.000-grens ga passeren..................Tiberius schreef:Het wordt druk boven de 10.000.![]()
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Nog even en we kunnen een 10.000+ meeting organiseren. 

Als Rens de posts van een paar alter ego's mag optellen, kan hij er ook bijzijn.Tiberius schreef:Nog even en we kunnen een 10.000+ meeting organiseren.

Laat ik het eens een keer roerend met je eens zijn...Erasmiaan schreef:Dit gaat niet goed: ik ga maar eens wat gas terugnemen (en laat de kastanjes maar eens door anderen uit het vuur halen).
Tiberius schreef:Nog even en we kunnen een 10.000+ meeting organiseren.

ik geloof gewoonweg niet dat vogeltje nieuw is..
het is een oude nieuwe dunkt me..
het is een oude nieuwe dunkt me..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Eh... je kunt ook hele verhalen typen, maar geen steek verder komen met het berichtenaantal. Volgens mij ben jij een zo'n beetje 'heer en meester' hier. Met stip op 1 van meest actievelingen en ook nog eens het hoogste berichtenaantal in totaal! Succes ermee!Tiberius schreef:Het wordt druk boven de 10.000.![]()
ik vraag me idd wel eens af... waar haalt hij de tijd vandaan..Gijs83 schreef:Eh... je kunt ook hele verhalen typen, maar geen steek verder komen met het berichtenaantal. Volgens mij ben jij een zo'n beetje 'heer en meester' hier. Met stip op 1 van meest actievelingen en ook nog eens het hoogste berichtenaantal in totaal! Succes ermee!Tiberius schreef:Het wordt druk boven de 10.000.![]()

- JolandaOudshoorn
Ik vandaag de uitnoding voor de informatiebijeenkomst van de VBW 2010 al in de brievenbus heb gekregen?
Deze dag precies valt in het weekend dat manlief naar een conferentie is?
Opa en oma dus een hele dag alleen op de kinderen mogen passen?
Zoiets nog nooit is voorgekomen bij ons?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- zusterelly
Ik heb'm ook gekregen. Helaas is dat mijn werkweekend. Ik hoop dat ik een vakantiedag kan krijgen...JolandaOudshoorn schreef:Ik vandaag de uitnoding voor de informatiebijeenkomst van de VBW 2010 al in de brievenbus heb gekregen?
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Toppie Jet.henriët schreef:Gijs83 schreef:Luister en huiverhenriët schreef:ik die met vrolijkheid tegemoet zie!Gijs83 schreef:...ik zo meteen de verslavingsthermometer even zal moeten bijwerken![]()
Top20 16 okt-13 nov 2009:
1(1).Tiberius(365)
2(12).Mister(255) (Wat heb jij allemaal gedaan zeg? Was het nodig?)
3(4).Erasmiaan(243)
4(-).vogeltje(231) (dat voor een nieuweling)
5(6).memento(226)
6(2).Luther(225)
7(18).Marnix(206) (wat actiever)
8(5).Afgewezen(204)
9(8).Jolanda Oudshoorn(201)
10(16).vlinder(193)
11(20).albion(190)
12(9).helma(179) (geen herfstvakantie gehad?)
13(13).Lassie(170)
14(-).Ander(166) (vanwaar die activiteit?)
15(20).Gijs83(152)
16(-).Auto(135) (onze 'rijzende ster'!)
17(11).jvdg(134)![]()
18(16).Hendrikus(125)
19(-).Gian(113) (beetje oppassen he!?)
20(-).Rens(112)
21(-).Dia(100)
Henriet: waar ben je?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
doel bereikt..!!!!

Ik kom zelfs niet in de top 21 voor.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- Bert Mulder
- Contacteer:
Ik ook nietfluitje schreef:
Toppie Jet.![]()
![]()
Ik kom zelfs niet in de top 21 voor.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.