Leuk zeg! Ik ken de omgeving daar wel. Je zult het er vast goed naar je zin hebben. Een fijne tijd toegewenst hoor!judith schreef:m'n VMBO diploma, you know...
gisteren avond gekregen, was wel enorm lollig....
En, het was stikheet, dus duurde het gelukkig niet lang, ze hadden t al ingekort...
maargoed, het leek alsnog lang.
En nu, afscheid genomen van m'n lieve klasje, en geweldige mentrix en leraressen en leraren....
Ga het allemaal wel missen, maar, nu, op naar een nieuw school!
T Hoornbeek in Amfersfoort. Ik ga er lekker op de fiets heen, bus vindt ik niks.
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [5]
- Wilma van den Berg
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [5]
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Ik heb er ook school gegaan....niet bij elke docent even naar mijn zin gehad. Ongeveer 30% was wel wat...Wilma van den Berg schreef:Leuk zeg! Ik ken de omgeving daar wel. Je zult het er vast goed naar je zin hebben. Een fijne tijd toegewenst hoor!judith schreef:m'n VMBO diploma, you know...
En, het was stikheet, dus duurde het gelukkig niet lang, ze hadden t al ingekort...
En nu, afscheid genomen van m'n lieve klasje, en geweldige mentrix en leraressen en leraren....
T Hoornbeek in Amfersfoort. Ik ga er lekker op de fiets heen, bus vindt ik niks.

Overgestapt naar Hoornbeeck Rotterdam. Dat beviel me 10 keer beter! (ongeveer 5% was niks...)

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Tja.. de mentaliteit is daar ook wel een btje anders...vlinder schreef:Ik heb er ook school gegaan....niet bij elke docent even naar mijn zin gehad. Ongeveer 30% was wel wat...Wilma van den Berg schreef:Leuk zeg! Ik ken de omgeving daar wel. Je zult het er vast goed naar je zin hebben. Een fijne tijd toegewenst hoor!judith schreef:m'n VMBO diploma, you know...
Overgestapt naar Hoornbeeck Rotterdam. Dat beviel me 10 keer beter! (ongeveer 5% was niks...)

Heel veel sterkte toegewenst in al deze zo moeilijke en gevoelige zaken.JolandaOudshoorn schreef:zwart kostuum voor mij en mijn man.
raar om al van te voren zulke maatregelen te moeten treffen.
een SCHOMMEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vandaag gaat een wens uit mn kinderjaren in vervulling!!!!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
En.... komt-ie in de schuurdeuropening??henriët schreef:een SCHOMMEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Een SCHOMMELSTOEL hoort toch voor de haard te staan?Luther schreef:En.... komt-ie in de schuurdeuropening??henriët schreef:een SCHOMMEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Zou deze dan dik genoeg zijn?:henriët schreef:een SCHOMMEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En is het huis stevig genoeg?

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
hij hangt in de schuurdeur, en
hij is stevig genoeg, want ik heb m al uitgeprobeerd
SSSUUUUPER!!!!!!!!!!!!!!ik ben benieuwd wie dr morgen t enthousiastst is!
@fluitje.. pas op hè....
@fluitje.. pas op hè....
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
't Is met een schommel al net als met het leven: van de wolken naar de kolken naar de wolken..........henriët schreef:hij hangt in de schuurdeur, en
@fluitje.. pas op hè....
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Luther schreef:'t Is met een schommel al net als met het leven: van de wolken naar de kolken naar de wolken..........henriët schreef:hij hangt in de schuurdeur, en
@fluitje.. pas op hè....

Dat waren de diploma's die nog bij de oude methode hoorden. Daarvan had je inderdaad het pionnendiploma, het torendiploma en het koningsdiploma. Voor het koningsdiploma moest je zo'n 10 openingen uit je hoofd kennen. (Ik heb daarvan het pionnendiploma en het torendiploma).BJD schreef:Ik heb vroeger als kind mijn pionnendiploma en torendiploma gehaald. (over de nam,en ben ik niet helemaal zeker..) Is dat nog steeds zo? Je kon geloof ik ook nog een hoger diploma halen.. hoe die heete weet ik niet..hmprff schreef:een schaakdiploma (waarschijnlijk mn laatste)
De nieuwe methode, stappenmethode, heeft na elke stap een diploma. Ik heb nu mn Stap 5-diploma. Aangezien ik niet denk dat ik nog zo goed wordt in schaken dat ik Stap 6 haal en ik volgend jaar geen training meer volg, is dit waarschijnlijk mn laatste diploma

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Wie is beter, je broer of jij? Ik begin altijd dapper tegen je broer en ben binnen een paar zetten mijn hele hoop op een overwinning kwijt.hmprff schreef:Dat waren de diploma's die nog bij de oude methode hoorden. Daarvan had je inderdaad het pionnendiploma, het torendiploma en het koningsdiploma. Voor het koningsdiploma moest je zo'n 10 openingen uit je hoofd kennen. (Ik heb daarvan het pionnendiploma en het torendiploma).BJD schreef:Ik heb vroeger als kind mijn pionnendiploma en torendiploma gehaald. (over de nam,en ben ik niet helemaal zeker..) Is dat nog steeds zo? Je kon geloof ik ook nog een hoger diploma halen.. hoe die heete weet ik niet..hmprff schreef:een schaakdiploma (waarschijnlijk mn laatste)
De nieuwe methode, stappenmethode, heeft na elke stap een diploma. Ik heb nu mn Stap 5-diploma. Aangezien ik niet denk dat ik nog zo goed wordt in schaken dat ik Stap 6 haal en ik volgend jaar geen training meer volg, is dit waarschijnlijk mn laatste diploma

mijn broer is veel beter dan ikJongere schreef:Wie is beter, je broer of jij? Ik begin altijd dapper tegen je broer en ben binnen een paar zetten mijn hele hoop op een overwinning kwijt.hmprff schreef:Dat waren de diploma's die nog bij de oude methode hoorden. Daarvan had je inderdaad het pionnendiploma, het torendiploma en het koningsdiploma. Voor het koningsdiploma moest je zo'n 10 openingen uit je hoofd kennen. (Ik heb daarvan het pionnendiploma en het torendiploma).BJD schreef:Ik heb vroeger als kind mijn pionnendiploma en torendiploma gehaald. (over de nam,en ben ik niet helemaal zeker..) Is dat nog steeds zo? Je kon geloof ik ook nog een hoger diploma halen.. hoe die heete weet ik niet..hmprff schreef:een schaakdiploma (waarschijnlijk mn laatste)

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Ik heb schaken van mijn oudste broer geleerd
, maar heb het al in jáááááren niet meer gedaan. Je zou me in drie zetten mat hebben, denk ik.