Wat doen we vandaag? [3]
Re: Wat doen we vandaag? [3]
vanochtend gewerkt
zo ff slapen tot kwart voor 2
om 2 uur krijgen we iemand op bezoek
daarna boodschappen doen
vanavond miss. ff naar de ikea.
zo ff slapen tot kwart voor 2
om 2 uur krijgen we iemand op bezoek
daarna boodschappen doen
vanavond miss. ff naar de ikea.
- MarthaMartha
hoho... straks halen we in.....BJD schreef:slap excuus om niet te gaan hardlopenMarthaMartha schreef:vandaag gewerkt en vanavond club.
Degene met wie ik daarna altijd ga (hard)lopen kon niet,
dus ben ik lekker op tijd thuis,
vast van plan om op tijd naar bed te gaan....![]()

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Vanmorgen thuiswerken voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn postwijk en vanavond naar de Bijbellezing van Ds.C.A.van Dieren, die gaat over Jona. Daarna hebben we opnieuw nog een korte ledenvergadering met de manslidmaten. Er zijn 3 diakenen aftredend en herkiesbaar en men wil de kerkenraad uitbreiden met een 13e ouderling.
vanochtend gewerkt
net ff boodschappen gehaald voor vanavond
zo meteen ff bij de tandarts langs om me aan te melden
gelijk een afspraak maken
dan gelijk door naar de TNT om een pakketje op te halen
voor de bruiloft aan de gang en wat zaken regelen
ff bij oma langs/aan
eten koken
vanavond op tijd naar bed
net ff boodschappen gehaald voor vanavond
zo meteen ff bij de tandarts langs om me aan te melden
gelijk een afspraak maken
dan gelijk door naar de TNT om een pakketje op te halen
voor de bruiloft aan de gang en wat zaken regelen
ff bij oma langs/aan
eten koken
vanavond op tijd naar bed
- MarthaMartha
drukke dag vandaag, vanmorgen gewerkt (te lang op rf gezeten, me daarna dus ondersteboven gewerkt om alles klaar te krijgen) vanmiddag ook, daarna met hoofdpijn naar huis, uurtje geslapen, vanavond bijbelstudie jeugdwerkleiding en nu even bijkomen en dan slapen. Morgen gelukkig vrij.....
zo marth, drukke dag gehad joh...
- MarthaMartha
jaja... en morgen weer één: 9.00 bidkring, 10.30 schoorsteenveger, 13.00 gesprek met gemeentelid in moeilijkheden, 's avonds bijbellezing en tussendoor de kerstviering van de clubs organiseren en mijn bijdrage voor de kerkbode schrijven.henriët schreef:zo marth, drukke dag gehad joh...
met dat laatste heb ik mezelf wat in de vingers gesneden.... ik heb aangekondigd de komende tijd de tabernakel te behandelen. Nu moet je voor je zoiets doet natuurlijk altijd van te voren bekijken of je voldoende info hebt en de grote lijn vaststellen. Je van tevoren inlezen. Dat ben ik erna gaan doen, omdat ik het boekje "huis van God, huis van goud" dacht te kunnen volgen in de hoofdlijn. Al lezend (daarna) staan daar toch wel dingen in waar ik twijfels over heb..... een prekenboek van ds C. Harinck en een van ds Chr van Dam kiezen regelmatig andere lijnen. Ik moet vóór ik verder ga het geheel gaan overzien en een lijn uitzetten. vervolgens in die lijn de volgende bijdrage schrijven. de laatste moet echter maandagmorgen voor 8 uur binnen zijn............... dat wordt hard werken!
he meid toch..MarthaMartha schreef:jaja... en morgen weer één: 9.00 bidkring, 10.30 schoorsteenveger, 13.00 gesprek met gemeentelid in moeilijkheden, 's avonds bijbellezing en tussendoor de kerstviering van de clubs organiseren en mijn bijdrage voor de kerkbode schrijven.henriët schreef:zo marth, drukke dag gehad joh...
met dat laatste heb ik mezelf wat in de vingers gesneden.... ik heb aangekondigd de komende tijd de tabernakel te behandelen. Nu moet je voor je zoiets doet natuurlijk altijd van te voren bekijken of je voldoende info hebt en de grote lijn vaststellen. Je van tevoren inlezen. Dat ben ik erna gaan doen, omdat ik het boekje "huis van God, huis van goud" dacht te kunnen volgen in de hoofdlijn. Al lezend (daarna) staan daar toch wel dingen in waar ik twijfels over heb..... een prekenboek van ds C. Harinck en een van ds Chr van Dam kiezen regelmatig andere lijnen. Ik moet vóór ik verder ga het geheel gaan overzien en een lijn uitzetten. vervolgens in die lijn de volgende bijdrage schrijven. de laatste moet echter maandagmorgen voor 8 uur binnen zijn............... dat wordt hard werken!
als je nog hulp nodig hebt voor t een of ander...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- zusterelly
advertentiepuzzel van het RD puzzelboek beginnen op te lossen 

Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
- MarthaMartha
Hendrikus schreef:MarthaMartha schreef:10.30 schoorsteenveger
?

Ben ik gisteravond ook nog een beetje mee begonnen. Vanmorgen werk ik voor het re-integratiebureau(alweer bijna voorbij), vanmiddag mijn postwijk en vanavond nog 4 ritten met de rolstoelbus 'chauffeuren'.zusterelly schreef:advertentiepuzzel van het RD puzzelboek beginnen op te lossen
vanmiddag nog ff werken van 1-4, daarna ff slapen, eten koken en vanavond drukdruk met de bruiloft
- MarthaMartha
en, wat kwam er uit?Gijs83 schreef:Ben ik gisteravond ook nog een beetje mee begonnen. Vanmorgen werk ik voor het re-integratiebureau(alweer bijna voorbij), vanmiddag mijn postwijk en vanavond nog 4 ritten met de rolstoelbus 'chauffeuren'.zusterelly schreef:advertentiepuzzel van het RD puzzelboek beginnen op te lossen

Dat weet ik nog laaaaaaaaang niet. Misschien moet het daarvoor nog wel Kerst worden...MarthaMartha schreef:en, wat kwam er uit?Gijs83 schreef:Ben ik gisteravond ook nog een beetje mee begonnen. Vanmorgen werk ik voor het re-integratiebureau(alweer bijna voorbij), vanmiddag mijn postwijk en vanavond nog 4 ritten met de rolstoelbus 'chauffeuren'.zusterelly schreef:advertentiepuzzel van het RD puzzelboek beginnen op te lossen