Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag ? [9]
.....op onze kleindochter passen nu haar mama en oma een dagje uit zijn.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Leuk is dat he?huisman schreef:.....op onze kleindochter passen nu haar mama en oma een dagje uit zijn.

Enne.... opa gaat zeker voorlezen?

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
ja daar kan je niet jong genoeg mee beginnenMara schreef:Leuk is dat he?huisman schreef:.....op onze kleindochter passen nu haar mama en oma een dagje uit zijn.![]()
Enne.... opa gaat zeker voorlezen?

Geniet ervan Opa!! Erg leuk dat je dat doet.
En ook niet vroeg mee ophoudenhelma schreef:ja daar kan je niet jong genoeg mee beginnenMara schreef:Leuk is dat he?huisman schreef:.....op onze kleindochter passen nu haar mama en oma een dagje uit zijn.![]()
Enne.... opa gaat zeker voorlezen?![]()
Geniet ervan Opa!! Erg leuk dat je dat doet.

Ik ben savonds blijven voorlezen, zo'n beetje tot jongste naar de middelbare ging en de oudere kinderen kwamen er gewoon gezellig bijzitten/hangen/liggen.
Ik weet niet of het toeval is, maar onze kinderen konden al heel jong zelf een boek lezen (zelfs voordat ze naar de kleuterschool gingen) en hadden ook goede cijfers voor Nederlands.
Ik ben begonnen met Nijntje.

Hier zijn ze niet aan te slepen die boeken. De kringloop doe goede zaken hier.
Zelf laten lezen is ook zo leuk.

Zelf laten lezen is ook zo leuk.

Na ruim een jaar ziek geweest te zijn staat mijn energiepeil erg laag. Dus ik weet niet of ik nog veel zal posten.-DIA- schreef:Naar wij ons herinneren waart gij al aanwezig toen wij op dit forum belandden.Lassie schreef:Ja, gaat goed.![]()
Ik dacht kom weer eens even aanwaaien.
Wij hopen dat gij een constructieve bijdrage aan dit forum moogt toevoegen.
Heel veel Beterschap! Ik kan u de hand geven, want mijn energiepeil is ook laag. Natuurlijk gaan we niet klagenLassie schreef:Na ruim een jaar ziek geweest te zijn staat mijn energiepeil erg laag. Dus ik weet niet of ik nog veel zal posten.-DIA- schreef:Naar wij ons herinneren waart gij al aanwezig toen wij op dit forum belandden.Lassie schreef:Ja, gaat goed.![]()
Ik dacht kom weer eens even aanwaaien.
Wij hopen dat gij een constructieve bijdrage aan dit forum moogt toevoegen.
of meten wie er het ergste aan toe is.
Ooit waren de laatste woorden die ik hoorde van een ouderling, toen hij van ons huis wegging: Niet klagen maar
dragen, en bidden om kracht. Ik heb hem niet levend weer gezien.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Vanavond met mijn vrouw naar het Zwanenmeer.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Je bedoelt ballet. De stervende zwaan?parsifal schreef:Vanavond met mijn vrouw naar het Zwanenmeer.
Ik wilde vroeger op ballet, we woonden vlak naast een balletschool, maar ik mocht niet. Ik stond altijd te gluren onder het rolgordijntje door, naar mijn vriendinnetjes met een tutuutje en van die prachtige balletschoentjes aan. Ik vond het zo knap dat zij op hun tenen konden staan.

Maar het is toch meer een vrouwending?

Zwanenmeer is balletmuziek van Tsjaikowski, de stervende zwaan is een ballet op muziek van Saint-Saëns (de zwaan uit het dierencarnaval).Mara schreef:Je bedoelt ballet. De stervende zwaan?parsifal schreef:Vanavond met mijn vrouw naar het Zwanenmeer.
Ik wilde vroeger op ballet, we woonden vlak naast een balletschool, maar ik mocht niet. Ik stond altijd te gluren onder het rolgordijntje door, naar mijn vriendinnetjes met een tutuutje en van die prachtige balletschoentjes aan. Ik vond het zo knap dat zij op hun tenen konden staan.![]()
In het algemeen is ballet wel meer een vrouwending, ja. Al zijn er ook mannelijke balletdansers.
~~Soli Deo Gloria~~
Ik zou mijn man echt niet meekrijgenHendrikus schreef:Zwanenmeer is balletmuziek van Tsjaikowski, de stervende zwaan is een ballet op muziek van Saint-Saëns (de zwaan uit het dierencarnaval).Mara schreef:Je bedoelt ballet. De stervende zwaan?parsifal schreef:Vanavond met mijn vrouw naar het Zwanenmeer.
Ik wilde vroeger op ballet, we woonden vlak naast een balletschool, maar ik mocht niet. Ik stond altijd te gluren onder het rolgordijntje door, naar mijn vriendinnetjes met een tutuutje en van die prachtige balletschoentjes aan. Ik vond het zo knap dat zij op hun tenen konden staan.![]()
In het algemeen is ballet wel meer een vrouwending, ja. Al zijn er ook mannelijke balletdansers.

Inderdaad het ballet. Ik ga vooral voor de muziek, maar sinds ik regelmatig naar de sportschool ga, kijk ik ook vol bewondering naar balletdansers. Ze zijn niet alleen erg lenig, maar ook erg sterk.Mara schreef:Ik zou mijn man echt niet meekrijgenHendrikus schreef:Zwanenmeer is balletmuziek van Tsjaikowski, de stervende zwaan is een ballet op muziek van Saint-Saëns (de zwaan uit het dierencarnaval).Mara schreef:Je bedoelt ballet. De stervende zwaan?parsifal schreef:Vanavond met mijn vrouw naar het Zwanenmeer.
Voor morgen alvast. Was het mooi?
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.
Matthew Henry
Matthew Henry
Zeker. Tsjaikovsky spreekt altijd wel aan (ook de Notenkraker en Doornroosje zijn de moeite waard).Desiree schreef:Voor morgen alvast. Was het mooi?
Fijn!
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
Matthew Henry
Matthew Henry