Waar denk jij op dit moment aan?

vlinder

Re: Waar denk jij op dit moment aan?

Bericht door vlinder »

Aan iets in de familie waar ik begrip voor zou moeten hebben, maar ik voel dat het weerstand oproep.....
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Droelie
Contacteer:

Bericht door Droelie »

vlinder schreef:Aan iets in de familie waar ik begrip voor zou moeten hebben, maar ik voel dat het weerstand oproep.....
Och... Dat heb ik hele dagen.. Maar is niet prettig idd.. Je raakt er zo gefrustreerd van!

Ik denk op dit moment aan mijn vakantie van vorig jaar... Wat was dat een gewledige avond zeg precies een jaar geleden!
:oops
« McCain, een vleugje magie »
« Il y a de la magie dans McCain ».

www.kralenjans.webs.com
jvdg

Bericht door jvdg »

Aan de toekomst van Refoforum.
Meeting

Bericht door Meeting »

Dat mijn vakantie wel heel erg hard is omgevlogen. Morgen nog maar een dag. :sweat
"Men heeft vaak ongelijk door de manier waarop men gelijk heeft". (De Bruix)
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

jvdg schreef:Aan de toekomst van Refoforum.
Hoezo :quoi Ik maak me eerder zorgen over de toekomst van TNT Post dan van Refoforum! Het nu bekend dat FNV-post en TV-blad Veronica volgend jaar niet meer door TNT worden bezorgd. Natuurlijk voor ons refo's: opgeruimd staat netjes! Maar toch zal ik het wel merken in de post. Met verreweg de meesten is het contract wel verlengd zo meldde de jongste ' Mail' of er loopt nog een tender(offertestrijd).
Meeting

Bericht door Meeting »

jvdg schreef:Aan de toekomst van Refoforum.
Ik zou het inderdaad jammer vinden als er geen toekomst voor refoforum zou zijn. Ik reageer/discussieer heel weing op refoforum, niet omdat ik er geen zin in heb, maar niet altijd weet te reageren. Toch lees ik alles op refoforum elke dag ondanks dat ik niet reageer. Van dat lezen van de berichten geniet ik alleen al.
"Men heeft vaak ongelijk door de manier waarop men gelijk heeft". (De Bruix)
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Aan -DIA-, die z'n moeder heeft verloren. Waarmee z'n eenzaamheid nog groter is geworden. Ook aan die familie die vandaag aan graf hebben gestaan uit onze gemeente. En aan het feit dat binnen een week opnieuw de doodsmare door onze gemeente gaat. Bij ons is het heel verschillend. Soms zijn er zo een paar sterfgevallen achterelkaar en dan kan wel 1,5 maand stil zijn.
*girly*

Bericht door *girly* »

Brrrr...Heel raar gezegd misschien, maar bij mij op m'n werk (verpleeghuis) kan je ook merken dat het weer herfst is...Het is gewoon een feit dat er dan meer ouderen overlijden...En als de lente komt zie je ook wat meer sterfgevallen dna 'normaal'

Vorig jaar(nov/dec) overleden er 8 mensen in 2 maanden tijd(op een afd. met 15 bewoneres), en daarna is er niemand meer overleden, tot vorige week!
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
albion

Bericht door albion »

Aan de vrienden van mijn zoon die voor hun ogen zagen hoe een van hen doodgedrukt werd tussen twee auto's terwijl hij bezig was om de kabel aan de auto vast te maken.

Met zijn auto in de sloot geland, er gezond en zonder letsel eruit gekomen en toch overleden.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
helma

Bericht door helma »

albion schreef:Aan de vrienden van mijn zoon die voor hun ogen zagen hoe een van hen doodgedrukt werd tussen twee auto's terwijl hij bezig was om de kabel aan de auto vast te maken.

Met zijn auto in de sloot geland, er gezond en zonder letsel eruit gekomen en toch overleden.
Wat erg Albion!
en een roepstem voor alle vrienden....
vogeltje

Bericht door vogeltje »

Wat ontzettend triest.
Gods weg is niet de gemakkelijkste, maar wel de mooiste!
albion

Bericht door albion »

aan mijn neef en zijn gezin. Zojuist hoorden we dat zijn dochter (15) overleden is aan hersenvliesontsteking.
Zaterdagavond sprak mijn man haar nog bij de geldautomaat, zondag werd ze ziek en werd ze door een traumahelicopter weggebracht naar het sophia en vandaag is ze overleden.
Dat is tweede van het dorp die binnen een paar dagen tijd op jeugdige leeftijd is overleden.
Het heeft ons heel wat te zeggen. Heden ik en morgen gij...
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

albion schreef:aan mijn neef en zijn gezin. Zojuist hoorden we dat zijn dochter (15) overleden is aan hersenvliesontsteking.
Zaterdagavond sprak mijn man haar nog bij de geldautomaat, zondag werd ze ziek en werd ze door een traumahelicopter weggebracht naar het sophia en vandaag is ze overleden.
Dat is tweede van het dorp die binnen een paar dagen tijd op jeugdige leeftijd is overleden.
Het heeft ons heel wat te zeggen. Heden ik en morgen gij...
Veel sterkte. Het is best heftig wat jij de laatste tijd meemaakt!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Lassie

Bericht door Lassie »

Dat is heftig Albion.

Ik moet denken aan een vriend van ons (leeftijd van m'n man) die in het ziekenhuis ligt. Hij is aangereden door een scooter. In eerste instantie leek alles goed te zijn, maar hij ligt nu in het ziekenhuis met een scheurtje in z'n nier. Voor z'n vrouw en twee kinderen toch wel een hele impact (ook omdat ze echt net verhuisd zijn, er ook nog veel dingen gebeuren moet).
madelief1983

Bericht door madelief1983 »

sterkte albion! wat heftig allemaal!
Gesloten