Vertel.....Afgewezen schreef:Ondanks mijn bezuinigingsvoornemen: cd "The rhythm of life".
(Geen weggegooid geld, hij heeft zijn nut al bewezen.)
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [4]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [4]
Inspiratie-cd. Meer kan ik er niet over zeggen.jvdg schreef:Vertel.....Afgewezen schreef:Ondanks mijn bezuinigingsvoornemen: cd "The rhythm of life".

Dat is een ruim begrip, maar ik snap het.Afgewezen schreef:Inspiratie-cd. Meer kan ik er niet over zeggen.jvdg schreef:Vertel.....Afgewezen schreef:Ondanks mijn bezuinigingsvoornemen: cd "The rhythm of life".
Had je weer last van hangjongeren?Afgewezen schreef:Ondanks mijn bezuinigingsvoornemen: cd "The rhythm of life".

~~Soli Deo Gloria~~
Lach jij maar (gelukkig niet, trouwens).Hendrikus schreef:Had je weer last van hangjongeren?Afgewezen schreef:Ondanks mijn bezuinigingsvoornemen: cd "The rhythm of life".
- MarthaMartha
ik heb er wel 20, kom maar een keer kijken wat je nog niet hebt...............helma schreef:hé, die boekjes spaar ik ookWilma van den Berg schreef:Twee boekjes van W. van Gorsel (over psalm 68 en de wederkomst)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
op rommelmarkten in het westen des lands liggen ze bij staaaaaapels. Vind het altijd een beetje zielig voor ds. Van Gorsel, maar goed, hij zal er zelf niet lopen. Ik vermoed dat het de kerstgeschenken zijn van kerkenraden aan zieken en zwakken en ouden, want het zijn altijd verbazingwekkend veel dezelfde.helma schreef:hé, die boekjes spaar ik ookWilma van den Berg schreef:Twee boekjes van W. van Gorsel (over psalm 68 en de wederkomst)
ik heb er 17...dusMarthaMartha schreef:ik heb er wel 20, kom maar een keer kijken wat je nog niet hebt...............helma schreef:hé, die boekjes spaar ik ookWilma van den Berg schreef:Twee boekjes van W. van Gorsel (over psalm 68 en de wederkomst)

De eerste eieren van de kippen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- MarthaMartha
kom gerust!helma schreef:ik heb er 17...dusMarthaMartha schreef:ik heb er wel 20, kom maar een keer kijken wat je nog niet hebt...............helma schreef:
hé, die boekjes spaar ik ook
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
eet smakelijk!!fluitje schreef:De eerste eieren van de kippen.

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- J.C. Philpot
Boekenkast "Billy".

Kan ik weer lekker boeken gaan bestellen zonder dat ze op mijn bureau gestapeld moeten worden. Nu kan ik voor ik naar bed ga langs de boekenkast lopen, de ruggen van mijn geliefde boeken liefkozend aaien, en met een tevreden glimlach de papiergeur inademen.

Kan ik weer lekker boeken gaan bestellen zonder dat ze op mijn bureau gestapeld moeten worden. Nu kan ik voor ik naar bed ga langs de boekenkast lopen, de ruggen van mijn geliefde boeken liefkozend aaien, en met een tevreden glimlach de papiergeur inademen.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
- Wilma van den Berg
J.C. Philpot schreef:Boekenkast "Billy".

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Een bureaustoel en een bloedblaar. 

het een is een gevolg van het ander? en zo ja, wie was er eerst?Afgewezen schreef:Een bureaustoel en een bloedblaar.
~~Soli Deo Gloria~~