die zijn er vroeg bij................fluitje schreef:flitsen van een vuurwerkshow
Wat zie jij als je uit het raam kijkt?
Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt?
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- Bonny
- Contacteer:
Die zijn vast van de illegale vuurwerkboerRens schreef:die zijn er vroeg bij................fluitje schreef:flitsen van een vuurwerkshow

The Groom's still waiting at the altar
Dit was de eerste van 2.
Twee vuurwerkhandelaren uit het dorp geven jaarlijks een vuurwerkshow om reclame te maken.
De gemeente geeft er altijd weer vergunning voor.
Twee vuurwerkhandelaren uit het dorp geven jaarlijks een vuurwerkshow om reclame te maken.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- Oude-Waarheid
Is je hond er bang voor?fluitje schreef:Dit was de eerste van 2.
Mijn hondje gelukkig niet, maar van mijn vriendin des te meer.
Die van mij vind het vreselijk.
Maar als een hele serie is zoals bij een show valt het wel mee. Hij is bang voor een enkele vuurwerkklap in de omgeving.
Maar als een hele serie is zoals bij een show valt het wel mee. Hij is bang voor een enkele vuurwerkklap in de omgeving.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Hier ook, onze katten durven op de laatste twee dagen van het jaar en de eerste dag van het nieuwe jaar niet naar buiten.fluitje schreef:Die van mij vind het vreselijk.
De watjes.

-
Wij hebben twee honden die van het geluid niet bang zijn. Maar van het gesis en schel gefluit des te meer. Onze dierenarts gaf een keer te kennen dat hett snerpende geluid de dieren juist angstig maakt (het schijnt een irritant geluid te geven in de oren).
Wss. door de hoge tonen die wij mensen niet kunnen horen.Eppo Gremdaat schreef:Wij hebben twee honden die van het geluid niet bang zijn. Maar van het gesis en schel gefluit des te meer. Onze dierenarts gaf een keer te kennen dat hett snerpende geluid de dieren juist angstig maakt (het schijnt een irritant geluid te geven in de oren).
Zwart
Al LANG tijd om naar bed te gaanZucht... refo forum
My one and only goal;
His image in my soul.
Val je bij!JaCa schreef:Zwart
Maar ik ga nu echt naar bed. Nog 2 topics lezen waar ik niet veel in verwacht wat me interesseert...

© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
- Bonny
- Contacteer:
Een scheutje jenever dor het eten/water op 31 december en ze slapen de hele nacht door.Eppo Gremdaat schreef:Wij hebben twee honden die van het geluid niet bang zijn. Maar van het gesis en schel gefluit des te meer. Onze dierenarts gaf een keer te kennen dat hett snerpende geluid de dieren juist angstig maakt (het schijnt een irritant geluid te geven in de oren).
The Groom's still waiting at the altar
5 herten ,die zich te goed doen aan de door mij gestrooide mais!!!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Tjo, wat zou ik graag eens bij jou om de hoek kijken, lijkt me superMargriet schreef:5 herten ,die zich te goed doen aan de door mij gestrooide mais!!!
Geloof me Het is super!! Ik sta nog steeds met open mond de schoonheid hier te bekijken!!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Hoe lang woon je daar al? (Grand Rapids??)Margriet schreef:Geloof me Het is super!! Ik sta nog steeds met open mond de schoonheid hier te bekijken!!