...ik benieuwd ben of ik wel aangenomen wordt.

Misschien kan Gijs een goed woordje voor je doen. Alhoewel ik niet denk dat je in Rijssen zult gaan werken danLassie schreef:...ik gesolliciteerd heb voor postbode (2 dagen in de week).
...ik benieuwd ben of ik wel aangenomen wordt.
...ik niet wist of ik moest huilen of schaterlachen toen ik deze reactie van de moderator las.Freek schreef:---knip--- Niet toegestaan zo over de kanttekeningen te spreken.Tiberius schreef:Nee, het is eerder andersom. De kanttekeningen zijn ons gegeven als een omtuining rondom de Bijbel.
Ik zou kiezen voor schaterlachen: dat is gezond voor je. En bij een goede schaterlach lopen de tranen toch ook over je wangen...freek schreef:...ik niet wist of ik moest huilen of schaterlachen toen ik deze reactie van de moderator las.Freek schreef:---knip--- Niet toegestaan zo over de kanttekeningen te spreken.Tiberius schreef:Nee, het is eerder andersom. De kanttekeningen zijn ons gegeven als een omtuining rondom de Bijbel.![]()
Ja. de foto's zijn vorig jaar gemaakt, toen had ik nog een Mondeo.albion schreef:BJD schreef:dat mijn wijk/straat dus ook mijn woning (zie link) op google street view staat![]()
http://maps.google.nl/maps/mpl?layer=c& ... 7,,1,-3.16
je auto ook???
We heten niet allemaal gijs83Gijs83 schreef:Je wilt niet weten hoeveel mensen naar dat laatste op zoek zijn...vlinder schreef:Vergeet niet dat het foto's zijn, al lijkt het real life. Iemand die in zijn auto stapt blijft dat een aantal maanden doen. En er is inderdaad in het begin luchtfoto gemaakt van iemand die naakt lag te zonnen. Dat was natuurlijk heel snel gespot en weggehaald.
Dus we weten dat niet allemaal(en willen dat ook niet weten)?BJD schreef:We heten niet allemaal gijs83Gijs83 schreef:Je wilt niet weten hoeveel mensen naar dat laatste op zoek zijn...vlinder schreef:Vergeet niet dat het foto's zijn, al lijkt het real life. Iemand die in zijn auto stapt blijft dat een aantal maanden doen. En er is inderdaad in het begin luchtfoto gemaakt van iemand die naakt lag te zonnen. Dat was natuurlijk heel snel gespot en weggehaald.
Mister schreef:Ik zou kiezen voor schaterlachen: dat is gezond voor je. En bij een goede schaterlach lopen de tranen toch ook over je wangen...freek schreef:...ik niet wist of ik moest huilen of schaterlachen toen ik deze reactie van de moderator las.Freek schreef:---knip--- Niet toegestaan zo over de kanttekeningen te spreken.Tiberius schreef:Nee, het is eerder andersom. De kanttekeningen zijn ons gegeven als een omtuining rondom de Bijbel.![]()
ge-msn't........staat volkomen idioot maar het schijnt zo geschreven te worden.........zusterelly schreef:Ik net voor het eerst ge-msn-d heb. Wat is nu het juiste nederlandse werkwoord/voltooid deelwoord hiervoor
maar dan wel met een d op het eindRens schreef:ge-msn't........staat volkomen idioot maar het schijnt zo geschreven te worden.........zusterelly schreef:Ik net voor het eerst ge-msn-d heb. Wat is nu het juiste nederlandse werkwoord/voltooid deelwoord hiervoor
ik die met vrolijkheid tegemoet zie!Gijs83 schreef:...ik zo meteen de verslavingsthermometer even zal moeten bijwerken