Wat doen we vandaag? [5]
Re: Wat doen we vandaag? [5]
Nu even een kom creusli nemen. Met warme melk.
En op Refoforum kijken.
En op Refoforum kijken.
Gods weg is niet de gemakkelijkste, maar wel de mooiste!
lekker uitgeslapen dat je nu pas ontbijtvogeltje schreef:Nu even een kom creusli nemen. Met warme melk.
En op Refoforum kijken.

Ja hè.helma schreef:lekker uitgeslapen dat je nu pas ontbijtvogeltje schreef:Nu even een kom creusli nemen. Met warme melk.
En op Refoforum kijken.
Ik lust het trouwens op alle momenten van de dag

Gods weg is niet de gemakkelijkste, maar wel de mooiste!
me eigen gehaast om het vliegtuig te halen.. D8 dat Noorwegen zo dunbevolkt was.. Sta ik nog in de file 

Vanmorgen hondentraining. Straks eerst mijn autoband eens bekijken. Hij was heeeeeel erg zacht.
Dan de boodschappen, de afvoer van de vaatwasser repareren en de stop van het bad los zien te krijgen, zit muurvast een geen grip erop.
Dan de boodschappen, de afvoer van de vaatwasser repareren en de stop van het bad los zien te krijgen, zit muurvast een geen grip erop.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Vandaag mn moeder een beetje aan het helpen.. Ze is gister geopereerd aan spataderen en heeft nogal veel pijn.
Voor de rest proberen mn videocamera weer aan de praat te krijgen zodat ik de film van vakantie op de laptop kan zetten.
En straks komt mn kleine neefje..
Voor de rest proberen mn videocamera weer aan de praat te krijgen zodat ik de film van vakantie op de laptop kan zetten.
En straks komt mn kleine neefje..

Zooi opruimen, verslagen typen, soep koken... nog genoeg te doen
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Dat is beter dan niets.Ichtus schreef:Zooi opruimen, verslagen typen, soep koken... nog genoeg te doen

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
fluitje schreef:Dat is beter dan niets.Ichtus schreef:Zooi opruimen, verslagen typen, soep koken... nog genoeg te doen

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
vanochtend speciale clubochtend, vanmiddag lekker een poosje geslapen, straks uit eten en vanavond naar m'n schoonouders.
~~Soli Deo Gloria~~
Noordbroek, Zuidbroek, Oostwold, drie keer feestCorydoras schreef:Hé leuk, je was in het hoge noorden, Noordbroek! Nog gespeeld?

~~Soli Deo Gloria~~
Zuidbroek ligt ten zuiden van Wierden...Hendrikus schreef:Noordbroek, Zuidbroek, Oostwold, drie keer feestCorydoras schreef:Hé leuk, je was in het hoge noorden, Noordbroek! Nog gespeeld?
(En dan heb je nog Lutjebroek, Grootebroek, beide gem. Stede Broec NH)
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
- Bonny
- Contacteer:
Waarschijnlijk 't Grunneger Zuudbroek-DIA- schreef:Zuidbroek ligt ten zuiden van Wierden...Hendrikus schreef:Noordbroek, Zuidbroek, Oostwold, drie keer feestCorydoras schreef:Hé leuk, je was in het hoge noorden, Noordbroek! Nog gespeeld?
(En dan heb je nog Lutjebroek, Grootebroek, beide gem. Stede Broec NH)

The Groom's still waiting at the altar