Deze is echt leuk...

Gian

Re: Deze is echt leuk...

Bericht door Gian »

Jongere schreef:
Gian schreef:Vrij eng. Er zijn ook div. filmpjes van 3 jarige charismatische predikers. Niet van echt te onderscheiden.
Wat is er eng aan een jongetje met uitstekend ritmegevoel?
Ik denk niet dat het normaal is. Het is mij veel te goed geacteerd voor een jongetje van 3 jaar.

http://www.youtube.com/watch?v=jqVXG4FM ... re=related
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Geduld

Bericht door Geduld »

now, that's scary
let sin never hold true, that Love never broke through.
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Gian schreef:
Jongere schreef:
Gian schreef:Vrij eng. Er zijn ook div. filmpjes van 3 jarige charismatische predikers. Niet van echt te onderscheiden.
Ik denk niet dat het normaal is. Het is mij veel te goed geacteerd voor een jongetje van 3 jaar.

Dat is inderdaad eng, ja...
helma

Bericht door helma »

en ongezond.
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

dus niet echt leuk..... :offtopic
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Jongere

Bericht door Jongere »

Gian schreef:
Jongere schreef:

Vind ik eigenlijk totaal iets anders.
Volgens mij gaat het hier niet om acteren, maar eenvoudigweg om muzikaal talent.
Marieke

Bericht door Marieke »

Jongere schreef:
Gian schreef:
Jongere schreef:

Vind ik eigenlijk totaal iets anders.
Volgens mij gaat het hier niet om acteren, maar eenvoudigweg om muzikaal talent.
Ik heb een filmje op m'n telefoon van m'n 3-jarig neefje, die met zijn vader meespeelt met een bekend muziekstuk op de piano. Hoewel hij niet de juiste noten aanslaat, gaat hij exact mee in de maat, licht zijn handen precies op het juiste moment op, stopt precies wanneer het moet enz. Dat ventje heeft gewoon enorm ritmegevoel en is al vroeg zeer muzikaal. Dus ik kijk op zich niet vreemd op van dit filmpje
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Marieke schreef:
Jongere schreef: Volgens mij gaat het hier niet om acteren, maar eenvoudigweg om muzikaal talent.
Ik heb een filmje op m'n telefoon van m'n 3-jarig neefje, die met zijn vader meespeelt met een bekend muziekstuk op de piano. Hoewel hij niet de juiste noten aanslaat, gaat hij exact mee in de maat, licht zijn handen precies op het juiste moment op, stopt precies wanneer het moet enz. Dat ventje heeft gewoon enorm ritmegevoel en is al vroeg zeer muzikaal. Dus ik kijk op zich niet vreemd op van dit filmpje
Dit kereltje heeft zeker talent.
En hij heeft in z'n korte leven al heel wat naar dirigenten gekeken.
Hij maakt gebaren die een kind niet zelf verzint, maar die onmiskenbaar zijn afgekeken van echte dirigenten.
Wat je hier ziet, is m.i. een mix van kopieergedrag en echte aanleg.
~~Soli Deo Gloria~~
Jongere

Bericht door Jongere »

Hendrikus schreef:Dit kereltje heeft zeker talent.
En hij heeft in z'n korte leven al heel wat naar dirigenten gekeken.
Hij maakt gebaren die een kind niet zelf verzint, maar die onmiskenbaar zijn afgekeken van echte dirigenten.
Wat je hier ziet, is m.i. een mix van kopieergedrag en echte aanleg.
Wat ik er vooral knap aan vind is dat hij de muziek vóór is (hij heeft de cd dan ook al heel vaak gehoord, maar toch). In die zin 'leidt' hij echt wat er gebeurd. En heeft daarbij gevoel voor ritme, klankkleur, volume, etc.
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Afbeelding
~~Soli Deo Gloria~~
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

DEAR Waarde klant,

Uw Internet Security Number verkeerd is ingevoerd
3 keer.
Voor de bescherming van uw account hebben we opgeschort
toegang tot hebben.
Correct te herstellen kunt u toegang tot Log On.

Als u al bevestiging van uw gegevens dan
kunt u dit bericht negeren.

groet,
ABN AMRO Bank security team

ze blijven het proberen ;)
~~Soli Deo Gloria~~
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

Hendrikus schreef:Afbeelding
Ik zie 'm nu pas: Geweldig, Hendrikus!
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Ik wil uw aandacht brengen en u te informeren dat Consulting Bedrijf beginnen proces te inhuren en geven u een
grote kans om carrière te beginnen nu met veel voordelen en de voordelen van dit werek.

Als u besloten om onderbreking in uw carrière te maken, of u op een moederschapsverlof bent,
onlangs gepensioneerde of gewoon op zoek naar enkele aanvullende tijdelijk baan, dit standpunt is enkel voor u gemaakt.

Werkende uuren: Flexibele tijdschema van van 1 tot 3 uur per dag. We garanderen ongeveer 20 uur een week bezetting.
Salaris en voordelen: begin salaris is variërend van 2000 tot 2500 euro per maand,
vermeerderd met extra commissie als u alle taken nauwkeurig vervullen.

Regio: Europese Unie.

Houd er rekening mee dat er geen betalingen of elke andere trucs om te gaan werken voor ons zijn.

Indien geïnteresseerd en wil u verzoeken een aanvraagformulier toepassen voor deze positie,
uw interview plannen en of gewoon meer informatie ontvangen over deze positie voordat u toepast,
kunt u antwoord op deze e-mail en stuur ons uw contact informatie.

In het onderwerp van e-mail Geef uw persoonlijk identificatienummer voor deze positie IDNO: 19627

Als u geïnteresseerd bent, kunt u reageren op .....
:nonnon
~~Soli Deo Gloria~~
Marieke

Bericht door Marieke »

Hendrikus schreef:
Ik wil uw aandacht brengen en u te informeren dat Consulting Bedrijf beginnen proces te inhuren en geven u een
grote kans om carrière te beginnen nu met veel voordelen en de voordelen van dit werek.

Als u besloten om onderbreking in uw carrière te maken, of u op een moederschapsverlof bent,
onlangs gepensioneerde of gewoon op zoek naar enkele aanvullende tijdelijk baan, dit standpunt is enkel voor u gemaakt.

Werkende uuren: Flexibele tijdschema van van 1 tot 3 uur per dag. We garanderen ongeveer 20 uur een week bezetting.
Salaris en voordelen: begin salaris is variërend van 2000 tot 2500 euro per maand,
vermeerderd met extra commissie als u alle taken nauwkeurig vervullen.

Regio: Europese Unie.

Houd er rekening mee dat er geen betalingen of elke andere trucs om te gaan werken voor ons zijn.

Indien geïnteresseerd en wil u verzoeken een aanvraagformulier toepassen voor deze positie,
uw interview plannen en of gewoon meer informatie ontvangen over deze positie voordat u toepast,
kunt u antwoord op deze e-mail en stuur ons uw contact informatie.

In het onderwerp van e-mail Geef uw persoonlijk identificatienummer voor deze positie IDNO: 19627

Als u geïnteresseerd bent, kunt u reageren op .....
:nonnon
Google translate werkt fantastisch!!
huisman

Bericht door huisman »

PC blijkt al veel ouder dan wij denken.

Afbeelding
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Plaats reactie