Gefeliciteerd.PvS schreef:Definitief stoppen met dit forum.
Je begrijpt het wel, neem ik aan.
Gefeliciteerd.PvS schreef:Definitief stoppen met dit forum.
Zo mjammie, uh.. kom je ergens in de stamboom van je schoonfamilie de naam Desiree, tegen, zodat ik mee kan komen eten?MarthaMartha schreef:chinees buffet klaarmaken voor hele schoonfamilie, ik heb er zin in!
nasi (met en zonder ei) babi pangang, tjap tjoi, babi ketjap, saté, kroepoek....
Vandaar... dat ik je midden in de nacht, tijdens mijn slapeloze uren hier online zag!vlinder schreef:De hele week oeverdag slapen. En dat met dit weer....![]()
Een herfst-boswandeling is zo mooi nu....nou ja. Nog 1 nachtje te gaan.
Klopt! Wel 'toevallig' trouwens, want ik ben zowel afgelopen nacht als deze nacht maar 5 minuten online. :-)-DIA- schreef:Vandaar... dat ik je midden in de nacht, tijdens mijn slapeloze uren hier online zag!vlinder schreef:De hele week oeverdag slapen. En dat met dit weer....![]()
Een herfst-boswandeling is zo mooi nu....nou ja. Nog 1 nachtje te gaan.
Terug uit het mooie zeeland. Wij hebben voor eind oktober prachtig weer gehad, veel zon en regelmatig 20+ temperaturen.huisman schreef:Wij vertrekken zo naar onze vakantiebestemming......het mooie zeeland
Fijn Huisman.huisman schreef:Terug uit het mooie zeeland. Wij hebben voor eind oktober prachtig weer gehad, veel zon en regelmatig 20+ temperaturen.huisman schreef:Wij vertrekken zo naar onze vakantiebestemming......het mooie zeeland
...en huisvrouw en huis-twinshenriët schreef:Fijn Huisman.huisman schreef:Terug uit het mooie zeeland. Wij hebben voor eind oktober prachtig weer gehad, veel zon en regelmatig 20+ temperaturen.huisman schreef:Wij vertrekken zo naar onze vakantiebestemming......het mooie zeeland